michoa Opublikowano 3 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2010 nie wiem jak zawieszeniowo, bo na kmxie bardzo krótko latałem ale kmx brutalniej oddaje moc, czuć charakterystykę 2T i góre ma nawet agresywną a dt to gdyby nie brzęczenie i smród spalonego oleju to chyba pomyliłbym z 4t :D latałem troche na 125R rocznik 98 to wcale nie czuć ,,strzała'' i mocnej góry za to dół jak na 125 2T ma naprawdę niesamowity z 1 przerzucisz na 3 bieg i zamuli sie ale przyśpiesza, naprawdę bardzo elastyczny silnik i chyba najbardziej ekonomiczny z 125 2T.... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saltus Opublikowano 4 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2010 Chłopaki dobrze Ci radzą, powinieneś się mocno zainteresować właśnie yamahą dt 125, od siebie mogę polecić bardzo podobną maszynę tylko ze stajni KTM - lc 2 - praktycznie ten sam silnik i wszystkie podzespoły co dt ale jest pomarańczowym diabłem :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gixer1100 Opublikowano 9 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2010 To chyba całkiem interesująca i tania propozycja http://otomoto.pl/kawasaki-kdx-M2302889.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 10 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2010 Miałem KDXa i polecam, nawet początkujący da rade na niższych obrotach jest potulny jak baranek, lecz gdy sie wkręci ciągnie całkiem ładnie, przez mechaniczny zawór nie dostaje kopa od razu tylko stopniowo co mi bardzo pasowało w terenie, bo nie zrywa przyczepności gwałtownie. Ja miałem zawieche USD, i była kiepska cieżki przód a rewelacji nie było, tył też jest dosyć miękki, ale dla początkującego w zupełności wystarczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciekTOS Opublikowano 10 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2010 Miałem KDXa i polecam, nawet początkujący da rade na niższych obrotach jest potulny jak baranek, lecz gdy sie wkręci ciągnie całkiem ładnie, przez mechaniczny zawór nie dostaje kopa od razu tylko stopniowo co mi bardzo pasowało w terenie, bo nie zrywa przyczepności gwałtownie. Ja miałem zawieche USD, i była kiepska cieżki przód a rewelacji nie było, tył też jest dosyć miękki, ale dla początkującego w zupełności wystarczy. Wszystko ładnie pięknie ale motor mało znany i po prostu "nie sprzedawalny" . Ja bym wolał kupić znaną i lubianą DT 125 :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniek-J8 Opublikowano 10 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2010 też radziłbym ci DT.z pewnoscią cie niezawiedzie.sprzęt znany i dobry,łatwo o części jeżeli doprowadzisz do uszkodzeń,bo sama sie niepsuje od pozytywnej eksploatacji,a skoro z skuterka na crosa siadasz to wszystko jest możliwe. :crossy: :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 10 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2010 Wszystko ładnie pięknie ale motor mało znany i po prostu "nie sprzedawalny" . Ja bym wolał kupić znaną i lubianą DT 125 :crossy: To że Ty nie znasz KDX-a to nie znaczy ze mało znany. Co to znaczy nie sprzedawalny ? Kumpel sprzedawał Kawe to 2 dni po wystawieniu aukcji miał kasę w łapie i to ludzie niemal bili się o moto. A to że jest ich mało na rynku to tak ja w przypadku XR400, motocykl klasa sam w sobie. Silnik na bazie KX mocny jak i zarówno wytrzymały dostarcza ogromnej frajdy. No i nie ma porownia co do DT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Reynevan Opublikowano 10 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2010 To że Ty nie znasz KDX-a to nie znaczy ze mało znany. Co to znaczy nie sprzedawalny ? Kumpel sprzedawał Kawe to 2 dni po wystawieniu aukcji miał kasę w łapie i to ludzie niemal bili się o moto. A to że jest ich mało na rynku to tak ja w przypadku XR400, motocykl klasa sam w sobie. Silnik na bazie KX mocny jak i zarówno wytrzymały dostarcza ogromnej frajdy. No i nie ma porownia co do DT Dokładnie,KDX (z silnikiem na bazie KX i zawiechą USD swoją drogą wcale nie taką tragiczną a na bank lepszą od dt)to już coś czym można trochę polatać,z częściami również nie am problemu,a fun lepszy niż na dt Cytuj Par montaignes et par valeesEt par forez longues et leesPar leus estranges et sauvagesEt passa mainz felonz passagesEt maint peril et maint destroit... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 10 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2010 (edytowane) Dobrego Kdxa miec na niedzielne wypady na hardcorowy teren nie pogardzil bym. Bo dominatorem hopy, blota, bagna omijam niestety szerokim lukiem, cos za cos uniwersalny motocykl duza masa, szybka przekladka felg i lece w teren. Ale i tak bede musial nabyc jakis lekki sprzet na tor. Michoa Chyba nie miales okazji jezdzic rozblokowana dt 125r, bo powiem ze zwija sie ciekawie jak na 125, a jezdzilem i robilem nie jedna 125. Ogolem bardzo duzo dt 125r jest zblokowanych i to naprawde sa potezne muly a zeby rozblokowac dt to trzeba przy niej troche sprzedzic czasu. Edytowane 10 Listopada 2010 przez pikus91 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.