Dr.Artur Opublikowano 21 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2011 napisz jak ci prace ida, ja sie nie wypowiem bo nie znam się na tym i tyle ale z chęcią poczytam :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bzq Opublikowano 21 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2011 obecnie zajmujemy się zastanawiamy się co dalej... byśmy sprawdzili panewki na wale ale najlepiej bez rozpołowianania silnika. wymieniać pierścienie...no nie wiem z pomiarów wynika że nie są takie złe, bo tłoków nie będziemy dorabiali bo to jednak by przerosło nasze siły i możliwości. Części będę brał z USA ale nie wiem jak z pierścieniami, jeśli już bym wymieniał to może wziąć tego WOSSNERa i tak samo łancuchy ....DID czy coś innego??? zapodałem jeszcze inny temat ale się łaczy i dotyczy części a dokłądnie skąd je wziąć http://forum.motocyklistow.pl/index.php?showtopic=139847&hl= Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bzq Opublikowano 14 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2011 napisz jak ci prace ida, ja sie nie wypowiem bo nie znam się na tym i tyle ale z chęcią poczytam :) prace idą powoli:( rozebraliśmy wszytko:) skrzynia ok, panewki na korbowodach powiedzmy że się nadają do wymiany Dobranie panewek to też problem, dobiera się je po tych znakach na korbowodach i na wale ale coś sie nie zgadza. Silnik już był wcześniej robiony ale ciężko powiedzieć czy panewki korbowodowe były wymienne. Ktoś robił znaki punktakiem na korbowodach. Obecnie są wsadzone "czarne" panewki. Są trzy rodzaje: niebieskie, czarne i brązowe - różnią się grubością oczywiście Wrzucam zdjęcia znaczy się 5 zdjęć: http://www.fotosik.pl/pok...065b269970.html Wg nas na korbowodach są oznaczenia - G, 6 albo 0 no chyba że są to oznaczenia wagi (coś jest o tym w serwisówce) Na wale nic nie znaleźliśmy...żadnego 0 Wezmę takie jak były, czarne...też mi tak poradzili z monstera w warszawie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 14 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2011 Kurde, nie masz pomysłu czemu ten silnik mógł być już robiony? To chyba nie na tyle stary motocykl żeby się zużył. Po czym widziałeś że panewki są do robienia? Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bzq Opublikowano 14 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2011 Kurde, nie masz pomysłu czemu ten silnik mógł być już robiony? To chyba nie na tyle stary motocykl żeby się zużył. Po czym widziałeś że panewki są do robienia? teoria moja jest taka, silnik był robiony dlatego że brał olej i ktoś myślał że jak wymieni tłoki i zrobi szlif to będzie ok...no ale się pomylił. Zrobili remont ale nie wszystko wymienili co powinni wg mnie..łańcuchy wyglądały jak nie wymiennie od nowości. pomierzyliśmy luzy i wg nas nadają się do wymiany...chociaż nie są jakoś bardzo wyrąbane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bzq Opublikowano 16 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2011 napisz jak ci prace ida, ja sie nie wypowiem bo nie znam się na tym i tyle ale z chęcią poczytam :) wszystko oczywiście nie tak myślałem że zamówię pierścienie z Wossnera ale to by było zbyt łatwe mają w ofercie pierścienie: * Przeznaczone do tłoka o śr. ok.: 102,5 * Wymiary górnego pierścienia (wys. x grubość): 1.2x3.65 * Wymiry dolnego pierścienia: 1.5x4.2 * Wymiary pierścienia olejowego (mm): 2.5x2.9 A u mnie grubość pierścieni to po kolei: 1,0 1,2 i 2,75 Trochę się pomyliłem bo powinno pisać ....A u mnie wysokość (nie grubość) pierścieni to po kolei: 1,0 1,2 i 2,75 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bzq Opublikowano 17 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2011 dorobienie tłoku na wymiar u Wossnera jedyne 1400 w kawasaki: - tłoki, 545,- za 1 szt - pierścienie, 328,- za 1 kom. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bzq Opublikowano 28 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2011 Pierścieni Wossnera nie wezmę, pisałem też o pierścienie gaplessa(www.totalseal.com)- nie maja takich jak potrzebuje a dorobić też nie dorobią no chyba że wezmę 500 szt...Z ciekawości odezwałem się do Primy...i dupaZostają org Kawasaki albo dorobienie tłoków z pierścieniami... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Artur Opublikowano 28 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2011 a patrzyłeś za możliwością big bore jakoś tak to się nazywa, moze juz ktos robi gotowe zestawy do czegos takiego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bzq Opublikowano 28 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2011 szukałem tu i tam...na big bore sie nie natknąłem, ogólnie słabo z jakimiś zamiennikami. Ten model nie ciszy się jakim zainteresowaniem jeśli chodzi o dorabianie części, tylko oryginały. A to dobre...znazałem coś takiego http://www.orientexpress.com/Kawasaki/Cruiser/VN+1500+Vulcan/Pistons/A jak pisałem do JE to mi napisali że nie mają tłoków do Vulcana Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Artur Opublikowano 28 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2011 ameryka oni sami czasem nie wiedza co maja :) norma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bzq Opublikowano 28 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2011 Kur...napisałem do nichTe tłoki będą pasowały do mojego, oczywiście są już z pierścieniami 160$ za sztuke Nie jest źle, tylko czy mogę wsadzić nowe tłoki i pierścienie bez szlifu? I tu jest problem... szlifu nie mogę zrobić bo to już będzie 103mm a takich tłoków nie dostane... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seba13 Opublikowano 28 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2011 (edytowane) No to przehonuj tylko , jeśli cylindry trzymaja wymiary . Edytowane 28 Lutego 2011 przez seba13 Cytuj Junak dla każdego . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bzq Opublikowano 28 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2011 no dobra ale robiąc honowanie (mały czy duże) powiększę średnicę cylindra wiec zwiększy się luz a tego nie chce. obecny tłoki dobrze leżą w cylindrach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seba13 Opublikowano 28 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2011 Samo honowanie nie powiększa średnicy cylindra , bardziej to kosmetyka ;) Po prostu nowe pierścienie nie ułożą się właściwie w gładkim cylindrze , będą sie tylko "slizgać " . Honując go tworzysz dobra powierzchnią do dotarcia pierścieni dzięki czemu dobrze się ułożą w cylindrze . Cytuj Junak dla każdego . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.