MW wilu Opublikowano 9 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2015 Uff. Jednak trzaba było dokręcić łożysko z siłą 130 n i jest dobrze, ale ASO sugeruje zastanowić się nad amortyzatorem skrętu dla lepszego usztywnienia kierownicy. Może trzeba przemyśleć temat. Czy Ktoś zakładał ST ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maro74 Opublikowano 9 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2015 Coś te łożyska główki się dziwnie szybko luzują. Ja kupiłem swoją Tenerę z przebiegiem 25.000 i jak zacząłem jeździć to od razu wyczułem luz na łożysku i musiałem dociągnąć. A najdziwniejsze było w tym wszystkim to że moto było przed sprzedażą świeżo po przzeglądzie w ASO Yamahay i nie zrobiło żadnego przebiegu po tym a w ASO w ogóle tego nie zauważyli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wooosiu Opublikowano 10 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2015 Coś te łożyska główki się dziwnie szybko luzują. Ja kupiłem swoją Tenerę z przebiegiem 25.000 i jak zacząłem jeździć to od razu wyczułem luz na łożysku i musiałem dociągnąć. A najdziwniejsze było w tym wszystkim to że moto było przed sprzedażą świeżo po przzeglądzie w ASO Yamahay i nie zrobiło żadnego przebiegu po tym a w ASO w ogóle tego nie zauważyli. Witam wszystkich .Jako że dopiero zaczynam przygodę z Tenerą ,chętnie czytam wszystko co jest .Motorek świeżo sprowadzony , troszkę "ubrany ". Pierwsze jazdy zaliczone - porostu bosko. Mam pytanie do posiadaczy xt 1200Z lub jak moja xt 1200ZE-szukam po całym internecie schematu elektrycznego .Potrzebuje zabezpieczyć moto alarmem . Niestety nie mogę znaleźć niczego.Drugi temat to instrukcja obsługi polska ( mam niemiecką i angielską) Bardzo będę wdzięczny za pomoc .Może ktoś jest z Wrocławia i juz montować alarm ? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dariusz_iz Opublikowano 10 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2015 Witaj Woosiu na forum :) Service manual posiada schemat elektryczny. Tutaj do pobrania. Strony 614-615.Jest to serwisówka do "Z" ale elektryka naprowadzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wooosiu Opublikowano 10 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2015 Dzięki.Naprawde przerobiłem trochę internetu żeby coś wydobyć , to nie tak że lecę na łatwiznę . W ten sposób znalazłem instrukcje ang.Myśle ze schemat nie będzie się różnił w modelach . Kurcze biorę się do roboty i w sobotę montuje alarm. Pozdrawiam serdecznie Dariusz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dariusz_iz Opublikowano 11 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2015 Dzięki.Naprawde przerobiłem trochę internetu żeby coś wydobyć , to nie tak że lecę na łatwiznę . W ten sposób znalazłem instrukcje ang.Myśle ze schemat nie będzie się różnił w modelach . Kurcze biorę się do roboty i w sobotę montuje alarm. Pozdrawiam serdecznie DariuszNie ma problemu :). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MW wilu Opublikowano 12 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2015 (edytowane) Na pytanie dlaczego ASO nie wykryło luzu na głowce ramy podczas serwisu jest jedna odpowiedź. Brak jazdy próbnej w wykonaniu Mechanika - Motocyklisty... Edytowane 12 Marca 2015 przez MW wilu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wooosiu Opublikowano 12 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2015 MW wilu , a które to Wrocławskie ASO ? Ja mam niemiłe wspomnienia z Żegiestowskiej jeszcze jak miałem poprzednie moto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ilek Opublikowano 13 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2015 Ja mam bardzo pozytywne wspomnienia co do Żegiestowskiej... Cytuj Pozdrawiam Ilek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bunio66 Opublikowano 13 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2015 Taaa, tamtego roku kupiłem synowi nowego V-Sroma 650, fajnie się latało, kilometry szybko nawinięte, przegląd. Ja do odbioru, a Pan że, tylko jeszcze łańcuch nasmarują i już. Z nudów zaglądnąłem do warsztatu, a tam młody łańcuch myje etyliną... :banghead: wziąłem go pod włos, a on że oni tak zawsze i to normalne jest :blink: wołam szefa serwisu i on też wciska,że to normalne.. ja na to, że w takim razie przy nim dzwonię do Suzuki i się dowiemy, czy Suzuki zaleca taką procedurę. A on żebym nie dzwonił, bo on mi nowy łańcuch da... nie powiem który to serwis... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dariusz_iz Opublikowano 14 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2015 Taaa, tamtego roku kupiłem synowi nowego V-Sroma 650, fajnie się latało, kilometry szybko nawinięte, przegląd. Ja do odbioru, a Pan że, tylko jeszcze łańcuch nasmarują i już. Z nudów zaglądnąłem do warsztatu, a tam młody łańcuch myje etyliną... :banghead: wziąłem go pod włos, a on że oni tak zawsze i to normalne jest :blink: wołam szefa serwisu i on też wciska,że to normalne.. ja na to, że w takim razie przy nim dzwonię do Suzuki i się dowiemy, czy Suzuki zaleca taką procedurę. A on żebym nie dzwonił, bo on mi nowy łańcuch da... nie powiem który to serwis... To dowodzi twierdzeniu, że w wielu miejscach siedzą/pracują ludzie którzy nie mają do tego przygotowania, wiedzy i kompetencji. Dodatkowo ogólne przyzwolenie na kombinowanie widnuje takich pajaców i to oni produkują jeszcze 'lepszych" potomków/następców. Jedyne co możemy to tępić takie działania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MW wilu Opublikowano 15 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2015 Ocena ASO Yamahy we Wro. jest skomplikowana... Polecam mechanika Szymona i tak jak pisze kolega ze Świnoujścia najlepiej jest być przy obsłudze, znać kartę przeglądową i po prostu dopilnować osobiście. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maro74 Opublikowano 16 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2015 Ocena ASO Yamahy we Wro. jest skomplikowana... Polecam mechanika Szymona i tak jak pisze kolega ze Świnoujścia najlepiej jest być przy obsłudze, znać kartę przeglądową i po prostu dopilnować osobiście. Nie wiem jak jest w innych ASO ale przykładowo u nas w Szczecinie w Moto46 tj ASO Yamahy i innych marek , dla mechaników na serwisie a może bardziej dla pana kierownika serwisu każdy kto wstawia moto to później już jest osoba persona non grata. Jak kiedyś zacząłem bardziej się dopytywać dlaczego tak się męczą z moim moto a był to jeszcze Vstrom 1000 to mnie po prostu wyprosili ze "względów bezpieczeństwa" i zamknęłi bramę przed nosem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wooosiu Opublikowano 17 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2015 Proponuje dlatego tych rzetelnych promować na forum i wskazywać miejsca kompetentne zarówno w ASO jak i u Mechaników . maro74 . "Oni" wypraszają i zamykają drzwi ,żeby nie było za dużo kłopotliwych pytań . Nie jeden z Nas potrafi to i owo a tylko ze względu na gwarancję i serwis nie wtyka paluszków w moto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shak Opublikowano 17 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2015 A dzisiaj w Opolu na wylocie na Kluczbork śmignęła ciemna Teresa na halogenach. Aż mnie skręciło z zazdrości ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.