Skocz do zawartości

Mocowanie linki sprzęgła pod deklem- Suzuki GSXF 600


qba405
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

No więc właśnie , jeżeli piszesz że znasz pozycję (po obejrzeniu Obrazka ) , to nie znasz . Tych dwóch elementów nie spawa się ze sobą (czyli znajomość pozycji nie jest potrzebna ) .

Nie ma żadnego męczenia się z wkładaniem końcówki linki , chyba że masz namyśli dopasowywanie - piłowanie zaczepu po spawaniu .

 

No chyba że jeszcze się nie rozumiemy ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No więc właśnie , jeżeli piszesz że znasz pozycję (po obejrzeniu Obrazka ) , to nie znasz . Tych dwóch elementów nie spawa się ze sobą (czyli znajomość pozycji nie jest potrzebna ) .

Nie ma żadnego męczenia się z wkładaniem końcówki linki , chyba że masz namyśli dopasowywanie - piłowanie zaczepu po spawaniu .

 

No chyba że jeszcze się nie rozumiemy ;)

 

 

Heheh wiem, że się nie spawa ich do siebie :wink: sam zaczep był spawany i juz zamontowałem linkę. Ale mam inny problem. Wysypały mi się śruty z tego ślimaka i jutro muszę kupić.

 

 

Pozdrawiam :smile:

 

Przepraszam, że post pod postem. Składam to wszystko i mam takie wrażenie, że klamka sprzęgła chodzi ciężej niż przedtem. Na wyłączonym silniku trzymam jedynke na sprzęgle to nie upcham go. Podciągam regulację ale strasznie ciężko chodzi klamka. Czym to może być spowodowane?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Dla mnie trochę dziwne, że aż tak wyrwałeś zaczep linki.

 

Nie bez powodu zadałem wcześniej to pytanie.

Może masz problem nie z zaczepem lecz z resztą sprzęgła.

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam, że nie wczoraj ale zajęty byłem. Zrobiłem to. Klamka już chodzi jak chodziła. Poregulowałem trochę i chodzi jak chodziło. A takie pytanko. Mniej więcej wyregulowałem ale i tak jeden wchodzi z lekkim trzaskiem i szarpnięciem (wcześniej też tak mniej więcej było) czy to normalka czy jeszcze trzeba poregulować? Na sprzęgle jak trzymam na 1 i kręcę rozrusznikiem na próbę to ciut ciut czuć...

 

Co do współpracy tych elementów to wydaję mi się, że ok jest. Tak powinno być chyba.

 

Pozdrawiam

Edytowane przez qba405
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na oko to chłop w szpitalu zmarł. Ustalasz żądany luz na klamce, potem na deklu luzujesz kontre, wykręcasz śrubę o kolka obrotów i wkręcasz do pierwszego oporu a potem odkręcasz o 1/4 do 1/2 obrotu. NA koniec kontrujesz i wkładasz gumowy korek - i wsio.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...