qba405 Opublikowano 22 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Października 2010 Pozycje znam i już pospawana blaszka. Teraz musze w nią linkę montować i jazda:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariusz L Opublikowano 22 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2010 No więc właśnie , jeżeli piszesz że znasz pozycję (po obejrzeniu Obrazka ) , to nie znasz . Tych dwóch elementów nie spawa się ze sobą (czyli znajomość pozycji nie jest potrzebna ) . Nie ma żadnego męczenia się z wkładaniem końcówki linki , chyba że masz namyśli dopasowywanie - piłowanie zaczepu po spawaniu . No chyba że jeszcze się nie rozumiemy ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba405 Opublikowano 23 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Października 2010 No więc właśnie , jeżeli piszesz że znasz pozycję (po obejrzeniu Obrazka ) , to nie znasz . Tych dwóch elementów nie spawa się ze sobą (czyli znajomość pozycji nie jest potrzebna ) . Nie ma żadnego męczenia się z wkładaniem końcówki linki , chyba że masz namyśli dopasowywanie - piłowanie zaczepu po spawaniu . No chyba że jeszcze się nie rozumiemy ;) Heheh wiem, że się nie spawa ich do siebie :wink: sam zaczep był spawany i juz zamontowałem linkę. Ale mam inny problem. Wysypały mi się śruty z tego ślimaka i jutro muszę kupić. Pozdrawiam :smile: Przepraszam, że post pod postem. Składam to wszystko i mam takie wrażenie, że klamka sprzęgła chodzi ciężej niż przedtem. Na wyłączonym silniku trzymam jedynke na sprzęgle to nie upcham go. Podciągam regulację ale strasznie ciężko chodzi klamka. Czym to może być spowodowane? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 23 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2010 A jak myślisz ? może tym że element który pospawałeś nie współpracuje poprawnie z resztą dźwigni ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 23 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2010 Dla mnie trochę dziwne, że aż tak wyrwałeś zaczep linki. Nie bez powodu zadałem wcześniej to pytanie. Może masz problem nie z zaczepem lecz z resztą sprzęgła. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 23 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2010 To też jest możliwe ale najprawdopodobniej po prostu to już było odkształcone. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba405 Opublikowano 24 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Października 2010 (edytowane) Przepraszam, że nie wczoraj ale zajęty byłem. Zrobiłem to. Klamka już chodzi jak chodziła. Poregulowałem trochę i chodzi jak chodziło. A takie pytanko. Mniej więcej wyregulowałem ale i tak jeden wchodzi z lekkim trzaskiem i szarpnięciem (wcześniej też tak mniej więcej było) czy to normalka czy jeszcze trzeba poregulować? Na sprzęgle jak trzymam na 1 i kręcę rozrusznikiem na próbę to ciut ciut czuć... Co do współpracy tych elementów to wydaję mi się, że ok jest. Tak powinno być chyba. Pozdrawiam Edytowane 24 Października 2010 przez qba405 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 24 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2010 wyreguluj jak serwisówka przykazała a nie na oko. Pamiętaj że prócz reg. na lince masz jeszcze na wysprzęgliku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba405 Opublikowano 24 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Października 2010 wyreguluj jak serwisówka przykazała a nie na oko. Pamiętaj że prócz reg. na lince masz jeszcze na wysprzęgliku Rozumiem, że chodzi Ci o tą śrubkę w deklu? Tak dla ścisłości bo nie znam fachowym terminów :wink: Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 24 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2010 dokładnie, chodzi o tą śrubkę pod czarnym korkiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 24 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2010 To jest glowna regulacja, regulacja przy klamce daje ci tylko wymagany luz klamki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba405 Opublikowano 25 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Października 2010 Ok. To poczytam jeszcze w serwisówce dokładnie i będę regulował jeszcze. A tak ustawiając na oko to taki motocykl ze wciśniętym sprzęgłem na 1 będzie bardzo lekko ciągnął itp? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 25 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2010 na oko to chłop w szpitalu zmarł. Ustalasz żądany luz na klamce, potem na deklu luzujesz kontre, wykręcasz śrubę o kolka obrotów i wkręcasz do pierwszego oporu a potem odkręcasz o 1/4 do 1/2 obrotu. NA koniec kontrujesz i wkładasz gumowy korek - i wsio. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.