pikus91 Opublikowano 18 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2010 Podczas rozmowy z znajomym wyniklo ze podczas palenia gumy motocykl zgasl, mowil ze dawal do odcinki. Po zgasnieciu ciezko odpalil. Motocykl bardzo topornie wchodzi na wysokie obroty. Obsluchalem silnik i nie slychac zeby stukala ktoras z panewek. Wiec myslalem co moze byc tego przyczyna. Pierwsza mysl jaka mi naszla do glowy panewka w koncu kawasaki i odcinka, druga mysl przeskoczyl rozrzad. Motocykl absolutnie nie strzela w wydech lub gazniki. Czemu tak nad tym mysle? Poniewaz znajomy zaproponowal mi zamiane leb wleb czyli dominator za kawe. Pozdrawiam pikus91 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 18 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2010 rozrząd moze być - nie musi strzelać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 18 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2010 Sam tego nie naprawisz, wiec prawdopodobnie i tak motocykl wyladuje w serwisie. Trzeba by sprawdzic czy pali na wszystkie garnki. Sprawdzic swiece - czy maja normalna iskre czy bije z izolatora, dalej kompresje, rozrzad... Ja bym zaczal od swiec. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 18 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2010 ...i zawory któregoś garnka powiedziały dzień dobry tłokowi. Świece, zawory, rozrząd do sprawdzenia. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 18 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2010 Bez przesady Monter. Obstawiam, że zwyczajnie usmażył silnik i trzeba zacząć szukanie od rzeczy które są podante na przegrzanie. Tak jak mówił jimi, świece, kompresja, rozrząd. Czuje w kościach, że pierścienie zostawiły po sobie pamiętke na cylindrach i teraz silnik chodzi jak na papierze ściernym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 18 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2010 Bez przesady Monter. Obstawiam, że zwyczajnie usmażył silnik i trzeba zacząć szukanie od rzeczy które są podante na przegrzanie. Tak jak mówił jimi, świece, kompresja, rozrząd. Czuje w kościach, że pierścienie zostawiły po sobie pamiętke na cylindrach i teraz silnik chodzi jak na papierze ściernym. Obyśmy sie obaj mylili :icon_mrgreen: Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 18 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2010 Wtedy obaj wyjdziemy na idiotów :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 18 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Października 2010 (edytowane) Zmierze kompresje, zobaczymy czy zawory nie dostaly po tylku, zobacze przy okazji czy olej nie ma opilkow. Z pierscieniami watpie czy zostawily po sobie slad choc wszystko mozliwe ale zmierzenie kopresji wszystko powie, jesli pierscienie dostaly by po tylku to motocykl by kopcil czyli tzw zarl by olej. Jimi nie z takimi problemi juz sobie radzilem wiec damy rade. Jeszcze motocykla nie mam na warsztacie wiec narazie tylko obmyslam co moze byc przyczyna. Edytowane 18 Października 2010 przez pikus91 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 18 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2010 Spotkalem sie z roznymi problemami, ktore wydawaly sie blahe, a trzeba bylo rozbierac polowe silnika, i na odwrot. :) Trzeba sprawdzic od tych najprostszych - przy odcince lekko przylewa swiece - moglo akurat trafic sie tak ze teraz padly, a rownie dobrze mogly sie spotkac zawory z tlokiem tak jak pisze monter. Pomierz kompresje i przy okazji sprawdz swiece. To wyjasni czy trzeba rozbierac dalej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.