Skocz do zawartości

Zx 7r Zgasl i strasznie topornie wkreca sie na obroty


pikus91
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Podczas rozmowy z znajomym wyniklo ze podczas palenia gumy motocykl zgasl, mowil ze dawal do odcinki. Po zgasnieciu ciezko odpalil. Motocykl bardzo topornie wchodzi na wysokie obroty. Obsluchalem silnik i nie slychac zeby stukala ktoras z panewek. Wiec myslalem co moze byc tego przyczyna. Pierwsza mysl jaka mi naszla do glowy panewka w koncu kawasaki i odcinka, druga mysl przeskoczyl rozrzad. Motocykl absolutnie nie strzela w wydech lub gazniki.

 

Czemu tak nad tym mysle?

Poniewaz znajomy zaproponowal mi zamiane leb wleb czyli dominator za kawe.

 

Pozdrawiam

pikus91

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam tego nie naprawisz, wiec prawdopodobnie i tak motocykl wyladuje w serwisie.

Trzeba by sprawdzic czy pali na wszystkie garnki. Sprawdzic swiece - czy maja normalna iskre czy bije z izolatora, dalej kompresje, rozrzad...

Ja bym zaczal od swiec.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...i zawory któregoś garnka powiedziały dzień dobry tłokowi.

Świece, zawory, rozrząd do sprawdzenia.

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez przesady Monter. Obstawiam, że zwyczajnie usmażył silnik i trzeba zacząć szukanie od rzeczy które są podante na przegrzanie. Tak jak mówił jimi, świece, kompresja, rozrząd. Czuje w kościach, że pierścienie zostawiły po sobie pamiętke na cylindrach i teraz silnik chodzi jak na papierze ściernym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez przesady Monter. Obstawiam, że zwyczajnie usmażył silnik i trzeba zacząć szukanie od rzeczy które są podante na przegrzanie. Tak jak mówił jimi, świece, kompresja, rozrząd. Czuje w kościach, że pierścienie zostawiły po sobie pamiętke na cylindrach i teraz silnik chodzi jak na papierze ściernym.

Obyśmy sie obaj mylili :icon_mrgreen:

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmierze kompresje, zobaczymy czy zawory nie dostaly po tylku, zobacze przy okazji czy olej nie ma opilkow.

Z pierscieniami watpie czy zostawily po sobie slad choc wszystko mozliwe ale zmierzenie kopresji wszystko powie, jesli pierscienie dostaly by po tylku to motocykl by kopcil czyli tzw zarl by olej.

 

Jimi nie z takimi problemi juz sobie radzilem wiec damy rade.

 

Jeszcze motocykla nie mam na warsztacie wiec narazie tylko obmyslam co moze byc przyczyna.

Edytowane przez pikus91
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spotkalem sie z roznymi problemami, ktore wydawaly sie blahe, a trzeba bylo rozbierac polowe silnika, i na odwrot. :)

Trzeba sprawdzic od tych najprostszych - przy odcince lekko przylewa swiece - moglo akurat trafic sie tak ze teraz padly, a rownie dobrze mogly sie spotkac zawory z tlokiem tak jak pisze monter. Pomierz kompresje i przy okazji sprawdz swiece. To wyjasni czy trzeba rozbierac dalej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...