Piotrek992 Opublikowano 14 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2010 (edytowane) Witam ! Mam nastepujacy problem: podobno mialem niedawno robiona synchronizacje gaznikow w GSie, dzisiaj wyciaglem go z garazu, zapalil jak zawsze prawie od razu chociaz na polu bylo 5 stopni, ciezko bylo mu sie rozgrzac, przejechalem sie 4km, zajechalem pod dom, ale nie chcial trzymac wolnych obrotow, wiec zaczalem krecic sruba do regulacji skladu mieszanki, ktora jest pod gaznikami, jednak braklo mi paliwa. Przywiozlem 5l benzyny, zalalem, po chwili odpalil, jednak nie trzymal dalej wolnych, zaczalem krecic dalej ta regulacja, az zrobilo sie tak ze nie chcial palic bez gazu, a potem calkiem zamilkl. Probowalem roznie przestawiac te wolne obroty ale caly czas zalewa swiece, ktore sa nowe. Nie wiem co jest grane, a pozostal mi tylko tydzien do rejestracji. Prosze o pomoc ! Aha. Przy kreceniu rozrusznikiem paliwo leje z wezyka od nadmiaru. Zaworki iglicowe do wymiany juz sa. Edytowane 14 Października 2010 przez Piotrek992 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tygrys Opublikowano 15 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2010 wymień zaworki iglicowe i sprawdź czy pali .może go zalewa.sprawdź też poziom paliwa w komorze . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 15 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2010 No i jakiej porady oczekujesz? Pokręciłeś wszystkim bezmyślnie, wiedząc dodatkowo że masz zaworki iglicowe do wymiany. Gaźniki do porządnego serwisu i tyle. I łapy z daleka od motocykla jak masz to robić tak bez sensu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek992 Opublikowano 15 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Października 2010 Wymienilem swiece i zagadal. Niestety, nie potrafie ustawic wolnych obrotow, siedzialem przy tym dobre pare godzin. Ale leje mi z tego nadmiaru strasznie benzyna, wiec gazniki do remontu, zawory tez do regulacji bo cos ze 2x strzelil. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 15 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2010 Jeżeli paliwo leci ci nadmiarem to nigdy go nie ustawisz bo ciągle sie zalewa, na wyższych obrotach może to przepalać. Zrób porządnie gaźniki i wtedy reguluj bo to co robisz nie ma najmniejszego sensu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 15 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2010 Wymienilem swiece i zagadal. Niestety, nie potrafie ustawic wolnych obrotow, siedzialem przy tym dobre pare godzin. Ale leje mi z tego nadmiaru strasznie benzyna, wiec gazniki do remontu, zawory tez do regulacji bo cos ze 2x strzelil. Zabierz łapy od tego motocykla!!! Zlec w warsztacie wymiane zaworkow iglicowych, czyszczenie i regulacje gaznikow. I to wszystko. Co maja zawory do tego ze strzelil 2 razy w wydech... Zalewasz go non stop. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek992 Opublikowano 15 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Października 2010 Zabierz łapy od tego motocykla!!! Zlec w warsztacie wymiane zaworkow iglicowych, czyszczenie i regulacje gaznikow. I to wszystko. Co maja zawory do tego ze strzelil 2 razy w wydech... Zalewasz go non stop. Ja się dotąd całe życie zajmowałem 2-suwami typu Jawa, MZ, Simson, więc nie mam pojęcia o 4-suwach w dodatku japońskich. Wiem, że zrobiłem źle grzebiąc tam gdzie nie trzeba, chciałem lepiej a mam katastrofę. W najbliższym czasie zamówie te zaworki i zlece komuś kto się naprawdę na tym zna, żeby jeszcze gorzej nie narobić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi