Skocz do zawartości

Piotrek992

Forumowicze
  • Postów

    61
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Piotrek992

  • Urodziny 04/03/1992

Informacje profilowe

  • Lubię
    Gitara elektryczna
  • Skąd
    Brzozów

Osobiste

  • Motocykl
    Suzuki GS 500 E
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia Piotrek992

NOWICJUSZ - trzecia Mordka

NOWICJUSZ - trzecia Mordka (10/46)

0

Reputacja

  1. Spróbuje w najbliższym czasie to dokręcić i napisze co się dzieje.. ;)
  2. Witam ! Zauważyłem u mnie, że gdy jade po wertepach telepie mi całą przednią półką i kierownicą tak jakby przód nie był dokręcony przy główce ramy. Czy da się to jakoś dociągnąć ? ( tam jest jakaś dziwna nakrętka pod spodem z rowkami na jakiś klucz czy coś, z góry jest chromowana śruba na klucz 22 ) Czy raczej łożyska do wymiany ?
  3. Dzięki wielkie ! ;) Jakby ktoś miał fotę jaką to też by nie zaszkodziło.. :D
  4. Witam ! Cały czas świeci mi kontrolka luzu gdy mam złożoną stopkę. Myślę, że ktoś źle podłączył przewody do przekaźnika od luzu, gdyż chyba tylko tam są złączki od czujnika bocznej stopki. Czy mógłby mi ktoś zrobić fotkę u siebie jak podpięte mają być te przewody do przekaźnika ? :)
  5. Oddałem moto do mechanika do regulacji gaźników. Zaworki iglicowe okazały się być w świetnym stanie ( ale zmienił mi je, bo o to prosiłem ). Przyczyną tych wszystkich epizodów były wyrobione w środku gaźniki ( "miejsca przyczepu wnętrzności" ) i dlatego pływaki opadły, uniemożliwiając domknięcie zaworków iglicowych. Mechanik założył tam jakieś blaszki żeby to wszystko podnieść i jest teraz super; motocykl reaguje na ssanie, o niebo lepiej się zbiera, trzyma wolne obroty, lepiej pali. Dzięki wszystkim za pomoc !!! P.S. Mogę sprzedać stare zaworki za pół-darmo jeżeli by ktoś chciał, bo naprawdę szkoda ich wyrzucać, nie są prawie wcale zużyte.
  6. Oddałem moto do mechanika do regulacji gaźników. Zaworki iglicowe okazały się być w świetnym stanie ( ale zmienił mi je, bo o to prosiłem ). Przyczyną tych wszystkich epizodów były wyrobione w środku gaźniki ( "miejsca przyczepu wnętrzności" ) i dlatego pływaki opadły, uniemożliwiając domknięcie zaworków iglicowych. Mechanik założył tam jakieś blaszki żeby to wszystko podnieść i jest teraz super; motocykl reaguje na ssanie, o niebo lepiej się zbiera, trzyma wolne obroty, lepiej pali. :) Dzięki wszystkim za pomoc !!! ;) P.S. Mogę sprzedać stare zaworki za pół-darmo jeżeli by ktoś chciał, bo naprawdę szkoda ich wyrzucać, nie są prawie wcale zużyte.
  7. Zawory wyregulowane, luzy : 0,06 , 0,03 , 0,06, 0,03. Chyba przestało strzelać w gaźnik, jednak dalej pcha benzyne nadmiarem, nie cały czas, tylko raz na jakiś czas poleje tak dobrze, czasami dość długo sucho. Przewody zapłonowe zmienione, cewki i impulsatory sprawne, mierzyłem miernikiem.
  8. Po to zeby wyciagnac dwie plytki na raz a nie latac z kazda do szlifowania. Znam kolesia, ktory to robi bardzo dokladnie, ale juz ma troche lat i nie wiem czy mu zdrowie pozwoli. Jak nie to rzeczywiscie kupie nowe. A przyrzad bede mial w nasptepnym tygodniu.
  9. A ile z niej wycisniesz ? Te zawory bardzo duzo daja. Kolega mial obie podwieszone i zjechany cylinder. Po naprawie i nadlaniu cylindra szla mu cos kolo 20km/h wiecej i duzo lepiej sie zbierala. Modul mial odblokowany. Takze ja bym tam zalozyl tak jak fabrycznie czyli dwie lopatki.
  10. A przy regulacji zaworow nic sie nie stanie jezeli przejade walkiem (krzywka) po szklankach ? Bo musze dac plytki do szlifowania...
  11. W obu gaznikach bylo tyle samo paliwa, motor bardzo dobrze wchodzil i schodzil z obrotow. Gazniki wczesniej ustawialem w Jawach, komarach, simsonach i WSKach i dlatego w stosunku do wymiarow komory plywakowej wydaje mi sie odpowiednia ilosc, a skoro gazniki sie sprawuja dobrze to nie widze sensu ich rozbierania. A z tym wygladem zaworu to chodzilo mi o to ze na tym jednym co jest za maly luz wyplulo olej a reszta jest bardziej czysta lacznie z drugim, gdzie tez jest za maly luz. To jest moj pierwszy 4-suw dlatego staram sie opisywac wszystkie sczegoly dotyczace tych zaworow, a chce sie nauczyc jak sie co robi i kiedy co sie dzieje a nie cale zycie liczyc na laske mechanikow i serwisow.
  12. wymieniłem przewody zapłonowe w razie "w". Poziom paliwa w gażnikach wydaje sie prawidłowy. Ale.. Zaglądnąłem do zaworów i tutaj wszystko wylazło. Jeden z zaworów ssących ma dużo za mały luz zaworowy. Mam szczelinomierz od 0.02mm i nie wlazł pierwszy listek. Ponadto cały zawór przy naciskaniu na płytkę strasznie się "poci", dużo więcej niż inne, czyli pewnie uszczelniacz do wymiany. Boję się, że zawór dostawał od tłoka i go pogięło. :( Jeden z zaworów wydechowych też ma za mały luz ale wygląda ok. Nowy zawór to ok 100zł, może się okazać konieczna regeneracja głowicy i nowe prowadnice, a napewno duuuużo roboty. :eek:
  13. Sprawdziłem impulsatory. Są OK, ich rezystancja jest taka sama ( z tego co pamiętam 280 Ohm ), nigdzie nie są poluzowane ani nic. Zabieram się więc za gaźniki.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...