Skocz do zawartości

xt 600 3TB czy 2KF ??


Grzybs
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam czym się różnią te modele jak chodzi o jazde w terenie jak sobie dają rade ?

i co ile KM trzeba robić remont silnika ?? czy 35tyś bez remontu to dużo czy mało jak na te motorki?

sprawdzałem w szukajce i nie mogę nic znaleźć

 

po za tym jest ktoś z leszna na forum kto śmiga czymś podobnym? w razie zakupu przyłączył bym się

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3TB to totalny smok, niski, wielka kanapa, CIĘŻKI!! Nadaje się moim zdaniem tylko do turystyki, w terenie pojeździsz, ale to nie to samo, męczarnia i nic po za tym.

2KF już bardziej, koledzy mieli, radzili sobie, doskonały motocykl na szutry. Jednak w ciężki teren, podjazdy itd to już trochę waga przeszkadza.

 

Co do remontu kapitalnego to ciężko określić, zależy wszystko jak ktoś o motocykl dbał.Ważną kwerstią jest to czy motocykl jeździł po terenie, czy na czarnym, wiele też zależy od kierowcy. Jeśli silnik przed jazdą był rozgrzewany, oliwa zmieniana na czas, wszystkie regulacje itd były wykonane solidnie i na czas, to taki XT 600 bez problemu pokona przebiegi rzędu 50-60tyś km.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i co ile KM trzeba robić remont silnika ?? czy 35tyś bez remontu to dużo czy mało jak na te motorki?

 

dopiero dobrze dotarty :D u kumpla 2KF zrobiła ponad 100tys (fakt że już na koniec chlała olej i dymiła jak 2T i silnik chodził jak sieczkarnia ale w terenie nadal latała i mocy nie brakowało :D )

 

50tys to myśle że żadne osiągnięcie tyle zrobi dwusuwowa dt125 a co dopiero taki wielki niewysilony singiel 4t....

 

wszystko zależy jak ostro chcesz jeździć, poprawna politycznie odpowiedź to że to ciężki dual sport z kanapowym zawiasem i w terenie jest lipa, moja odpowiedź to miałem taką tydzień i cuda wyczyniałem bardzo przyjemnie sie na tym jeździ niesamowity moment obrotowy od dołu w zasadzie jaki bieg nie wrzucisz i tak jedzie :D do tego super hamuje silnikiem, jest bardzo ekonomiczna...mnie waga przeszkadzała dopiero jak musiałem ją podnieść z gleby ale wtedy bardzo słabo jeździłem wiec kto wie jakby było teraz...

 

mnie w xt600 przeszkadzało masakryczne odpalanie z kopa po glebie i na zimno, albo ja nie umiałem tego motocykla odpalać, albo tamten egzemplarz był złomem ale trzebabyło sie ostro nakopac i nie było to takie przyjemne kopanie jak dt80 czy tam ogara :D po glebie to trwało nieraz 40min...

 

 

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dopiero dobrze dotarty :D u kumpla 2KF zrobiła ponad 100tys (fakt że już na koniec chlała olej i dymiła jak 2T i silnik chodził jak sieczkarnia ale w terenie nadal latała i mocy nie brakowało :D )

 

50tys to myśle że żadne osiągnięcie tyle zrobi dwusuwowa dt125 a co dopiero taki wielki niewysilony singiel 4t....

 

 

 

 

;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak szukasz starego pierdziela , to zobacz na XR 600 ( najlepiej od 1990 r )

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja latam 3TB.Zgodzę sie z kolega wyżej ze jadyna wada XT jest waga i miekkie tylne zawieszenie.Ale co do jazdy to naprawde bajka.Ma zaledwie 45km ale bez problemu ja daje rade z 2T po dosyć cieżkim terenie.Co do awaryjności jak trafisz w dobrze utrzymanym stanie to przjedziesz ładnych pare tys km.Ja narazie zrobiłem ok . 8 tys km i nie sprawiła mi żadnych problemów.A co do 2KF to odradzam ponieważ niema ona elektrycznego rozrusznika co dosyć mocno wpływa na komfort.Jeśli wybierzesz wersje 3TB to mysle ze nie bedziesz żałował.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Też miałem XT 3TB a kolega 2KF. Rożniły sie przede wszytskim tym, żę moja miała rozrusznik a jego nie i masą. Pozatym pamietam jakichś wielkich różnic konstrukcyjnych.

XT w terenie wymaga dobrej kondycji i jeszcze mocniejszych rąk. Ale silnik ma charkterystyke jak traktor, momentu mu nie brakuje.Moto jest wygodne i nadaje sie zarówno na jeżdzenie w trasy jak daje rade w ciezkim terenie, jednak wymaga to determinacji i myślenia za kierownica. Po kupnie warto zmienić przełozenia na krótsze, bo fabrycznie są zdecydowanie na jazde asfaltową. Fabryczny wydech waży niecałe 10 kg (!), warto sie go pozbyć zastępując czymś znacznie lżejszym.

Silnik jest pancerny i wytrzymuje duże przebiegi, czasem pomimo znacznego zuzycia.

W moim silniku dzwoniło, rąbało, klekotało (luzy na korbie, łożyskach gł, głowica itd.)...jeździłem nim rok, potem sprzedałem a do dziś(to juz 3 lata) własciciel jezdzi nie robiąc przy niej zadnych napraw i xt ma sie dobrze.

Sprawny, niewyruchany silnik z XT chodzi natomiast bez zadnych stuków czy klekotania - ma być absolutna cisza.

Kolega jeździł na XT ktore od fabryki miało 35tyś i silnik to był wzór pracy singla - chodził bez zadnego szemrania.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...