gizmucik Opublikowano 7 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2010 chcesz aby kolega pokrzywił korbowody? to nie silnik KAMAZA :biggrin: Hmm, no w sumie 1000cc a 6000-8000cc to jest troche różnica i inne właściwości zupełnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 7 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2010 Hmm, no w sumie 1000cc a 6000-8000cc to jest troche różnica i inne właściwości zupełnie. o czym piszesz? paliłeś trawkę? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gizmucik Opublikowano 7 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2010 o czym piszesz? paliłeś trawkę? Nie Panie Piotrze napisałem po prostu moją opinie o różnicy silnika litrowego wysokoobrotowego, do silnika kilkulitrowego niskoobrotowego którego zadaniem jest napęd pojazdów o zupełnie innym zastosowaniu przeznaczeniu. Również miałem na myśli pojemność wstrzykiwanego oleju względem pojemności cylindra. Nie wiem co ma Pan na myśli, chyba że to że coś ja napisałem źle a Pan to może i źle zrozumiał, ale po co kogoś oczerniać publicznie na forum. Nie zażywam żadnego haju ani dopalaczy to jakby Pan chciał wiedzieć. Z całym szacunkiem pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 7 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2010 Nie Panie Piotrze napisałem po prostu moją opinie o różnicy silnika litrowego wysokoobrotowego, do silnika kilkulitrowego niskoobrotowego którego zadaniem jest napęd pojazdów o zupełnie innym zastosowaniu przeznaczeniu. Również miałem na myśli pojemność wstrzykiwanego oleju względem pojemności cylindra. Nie wiem co ma Pan na myśli, chyba że to że coś ja napisałem źle a Pan to może i źle zrozumiał, ale po co kogoś oczerniać publicznie na forum. Nie zażywam żadnego haju ani dopalaczy to jakby Pan chciał wiedzieć. Z całym szacunkiem pozdrawiam. Zanim następny raz napiszesz posta poczytaj kilkakrotnie poprzednie i pomyśl. "qpa" napisał a ja odpowiedziałem. Teraz policz objętość komory spalania w FZR1000 i sprawdź czy 20ccm tam się zmieści w momencie GMP i do jakiego ciśnienia powietrza doprowadzi. Czekam Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gizmucik Opublikowano 7 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2010 chcesz aby kolega pokrzywił korbowody? to nie silnik KAMAZA :biggrin: Zanim następny raz napiszesz posta poczytaj kilkakrotnie poprzednie i pomyśl. "qpa" napisał a ja odpowiedziałem. Teraz policz objętość komory spalania w FZR1000 i sprawdź czy 20ccm tam się zmieści w momencie GMP i do jakiego ciśnienia powietrza doprowadzi. Czekam Nie dysponuje serwisówką do FZR nie wiem jaki ma stopień sprężania, pojemność cylindra wynosi około 250cc komora w czasie końca suwu sprężania bedzie miała znikomą pojemnośc względem pojemności przy początku suwu sprężania. Nie bedę sie z Panem sprzęczał bo laik jestem w porównaniu. Jednak podejrzewam ze to o korbowodach co napisano wyżej i pojemności oleju to wcale po takiej próbie może nie być takie wesołe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 7 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2010 Nie dysponuje serwisówką do FZR nie wiem jaki ma stopień sprężania, pojemność cylindra wynosi około 250cc komora w czasie końca suwu sprężania bedzie miała znikomą pojemnośc względem pojemności przy początku suwu sprężania. Nie bedę sie z Panem sprzęczał bo laik jestem w porównaniu. Jednak podejrzewam ze to o korbowodach co napisano wyżej i pojemności oleju to wcale po takiej próbie może nie być takie wesołe. A do czego Ci potrzebna serwisówka?http://pl.wikipedia.org/wiki/Yamaha_FZR1000 Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bubiool Opublikowano 7 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Października 2010 (edytowane) Dobrze, ale moi drodzy, czy jest możliwe aby to źle ustawiony wałek rozrządu co skutkuje tym że gdy tłok powinien sprężać i idzie w góre a w tym samym momencie jeszcze przez chwile otwarty jest zawór, może powodować ten spadek ciśnienia?? No i Panie Piotrze, jakie teksty o tych silnikach można włożyć między bajki?? Tak z ciekawości pytam Edytowane 7 Października 2010 przez bubiool Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 7 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2010 Dobrze, ale moi drodzy, czy jest możliwe aby to źle ustawiony wałek rozrządu co skutkuje tym że gdy tłok powinien sprężać i idzie w góre a w tym samym momencie jeszcze przez chwile otwarty jest zawór, może powodować ten spadek ciśnienia?? No i Panie Piotrze, jakie teksty o tych silnikach można włożyć między bajki?? Tak z ciekawości pytam np:"Luzy zaworowe są ok. Szczelnośc zaworów tez wzorowa. Odstęp między pierścieniami jednak 0,7 czyli tyle ile podaje serwisówka. Brakuje jedynie kilku atmosfer i jakiś 40 koni." Jeżeli naprawdę masz serwisówkę to jaki problem poprawnie zamontować wałki? Tam się nie da pomylić nawet gdybyś się bardzo postarał. Inna sprawa, że mogą tam być wałki lub co gorsza cały motocykl z Francji lub Szwajcarii. Walka z takimi motocyklami skazana jest na niepowodzenie już na starcie. Dla przykładu : CBR1000F SC25 odzyskuje pełną moc dopiero po wymianie całego silnika :biggrin: Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bubiool Opublikowano 8 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Października 2010 Ale rozrząd był już ustawiony dobrze i motocykl miał 9 atmosfer. Przed dobrym ustawieniem ( wałki przesuniete o 2 zęby) motocykl miał 8 atmosfer. Motocykl był sprowadzany z niemiec. Wersja 3 LE. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bubiool Opublikowano 10 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2010 (edytowane) A może by tak ustawić wałek rozrządu dot. ssania w następujący sposób. Na podstawie jednego tłoka. Tłok znajdował by się w pozycji dolnej ale już zaczynał by cykl sprężania. I gdy tłok będzie w pozycji dolnej to tak ustawił wałek aby jego krzywki były tuż za zaworem, tak jakby dopiero co się zawory ssące zamkneły. Będzie pewność że gdy tłok idzie do góry zawory ssące są zamknięte i kompresja nie ucieka przez otwarte zawory. Edytowane 10 Października 2010 przez bubiool Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 10 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2010 to normalne że gdy tłok idzie już ku górze w suwie sprężania zawór ssący jest jeszcze otwarty, w większości czterocylindrowych sportowych motocykli zamyka sie ok 70st po przekroczeniu DMP-czyli poźno. Gdyby zrobić tak jak myślisz, sprężanie podczas pomiaru faktycznie by wzrosło, ale motocykl straciłby mnóstwo mocy na górze, a jeszcze prędzej doszło by do kolizji zaworu z tłokiem. Jeśli masz wątpliwości można ustawić rozrząd przy pomocy kątomierza i czujnika zegarowego. Potrzebne są tylko czasy otwarcia/ zamknięcia- niestety tylko kawasaki jest na tyle miłe by podawać te wartości w manualach, dla innych motocykli trzeba użyć google. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bubiool Opublikowano 14 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2010 (edytowane) Moi drodzy. Cała wina - rozrząd. Przestawiony został wałek odpowiadający za ssanie. Od razu zwiększyła się kompresja. Moc w dolnym i górnym zakresie zwiększyła się. A to że nie jest to jakieś moje złudzenia potwierdza to że motocykl ochoczo idzie na jedno koło z gazu czego wcześniej doświadczyć nie szło. Pytanie tylko dlaczego oryginalne znaki na wałkach i ustawianie wg tych właśnie znaków blokowało yamahę?? A może to był właśnie jakiś dziwny sposób blokowania tych motocykli? Edytowane 14 Października 2010 przez bubiool Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 14 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2010 Kilka postów wyżej Piotr Dudek pisał Ci właśnie o możliwości wystąpienie takiej blokady Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bubiool Opublikowano 14 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2010 Wiem że takie rzeczy się stosuje ale pierwszy raz słyszę o tego typu blokadzie w FZR'ce 1000 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bzikoo Opublikowano 25 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2012 witam podlączę się pod temat może któś wie o co chodzi. mam fzr 1000 wymieniłem silnik i przy jakiśch 5-6 tys obrotów odcina zapłon. Oco chodzi????jak odpalę i manetkę przekręcę do oporu od razu to wkręca się normalnie, jak drugi raz proboję to już odcina tzn strzela przy 5-6 tys. co to może być? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.