cenderr Opublikowano 4 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2006 Przepraszam że po tak długim czasie wznawiam temat ale nie chciałem zakładać nowego. Co do twojego pytania godzik77 to nie wiem jak to jest gdy jeździ się na ,,ON". Ja śmigam na ,,RES" i kontrolka miga, a po pewnym czasie zapala na stałe. Fabryka podaje że bak ma 17l w tym 4l rezerwy. Zatem po 13l powinna się palić na stałe. Nie wiem jak jest w praktyce. Sam nie znam jeszcze spalania swojej maszyny ale może ktoś z własnego doświadczenia poda ile zostaje paliwa gdy kontrolka zapali się na stałe? Ile przejeżdzacie średnio na jednym baku? Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bread Opublikowano 4 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2006 mi paliła 6L w trasie (stała prędkość 120 km/h) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kufer Opublikowano 6 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2006 Moja RF pali od 6 w górę - zależy od jazdy ;) srednio na baku robie 200-250 km. Rezerwa wynosi 4 litry. Kontrolka nie zaleznie czy jezdzisz na "ON" czy na "RES" powninna sie zapalic. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cenderr Opublikowano 6 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2006 Ja jeszcze mierzę spalanie swojej SUKI ale od zatankowania zrobiłem 153km i kontrolka jeszcze nie mrygneła zatem jestem dobrej myśli :bigrazz: . Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk.cbr Opublikowano 29 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2007 Odświeżając temat...W mojej cebrze też nie zapala się kontrolka paliwa i żadem mechanik nie potrafi nic zaradzić (albo nie chce się za to zabierać). W każdym bądź razie nie mam pojęcia gdzie szukać przyczyny. Może ktoś miał podobny problem i sobie z nim poradził?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bread Opublikowano 31 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2007 zapalenie kontrolki a konieczność przełączenia kranika nie jeest i nie będzie ze sobą nigdy idealnie zsynchronizowane,pozatym ja cały czas jak pamiętam to jeździłem na RES, bo raz przy wyprzedzaniu miałem na ON i zaczęło brakować paliwa, panicznie wtedy poszukiwałem kranika, także wolałem poźniej polegać na kontrolce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LENAR Opublikowano 31 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2007 ja tez wolałem miec włączone na stałe "res" i polegac na kontrolce, strach pomyslec co by sie działo jakby moto zaczeło przerywac w polowie wyprzedzania i jeszcze cos naprzeciw by leciało. u mnie w RF900 moglem zrobic po zapaleniu kontrolki jakies 60-70km ale dla bezpieczenstwa przyjmowałem zawsze ze 50km to max, w rf600 powinno byc tak samo bo spalanie podobne i rezerwa ta sama. ps: ja na pełnym baku smiało robiłem ponad 300km :buttrock: pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk.cbr Opublikowano 31 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2007 Ale czy ktoś wreszcie mi doradzi gdzie w mojej cebrze szukać przyczyny, że kontrolka wcale się nie zapala aż do wysuszenia baku??? :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bread Opublikowano 31 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2007 -czy zaraz po włączeniu zapłonu kontrolnie kontrolka się zapala, może inaczejprzekręć kluczyk ale nie włanczaj zapłonu tylko wciśnij starter, powinna się zapalic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk.cbr Opublikowano 4 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2007 (edytowane) Po przekręceniu kluczyka wskaźnik rezerwy zapala się kontrolnie na chwilę ale później, tj. wtedy gdy powinien jest niestety martwy ;) Edytowane 4 Lutego 2007 przez patryk.cbr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk.cbr Opublikowano 13 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2007 ehh... Chyba odpuszczę sobie ten wskaźnik rezerwy, bo pytałem o to już chyba wszędzie ale nikt nie może znaleźć sposobu na to cholerstwo :flesje: Gdyby ktoś znał jednak receptę to proszę o info :icon_razz: Pozdrawiam! :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bread Opublikowano 13 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2007 -wydaje mi się że przyczyna jest w baku, może spróbuj zmierzyć oporność czujnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk.cbr Opublikowano 20 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2007 -wydaje mi się że przyczyna jest w baku, może spróbuj zmierzyć oporność czujnika bread podpowiedz coś bliżej, jak się za to zabrać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thomek187 Opublikowano 25 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2007 No to gratulacje. Fajny sprzęt. Też myślę o zmianie na te suzi tylko trza się dorobić.Szerokiej drogi =======Pozdrawiam:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trajka66 Opublikowano 25 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2007 Popatrz na date postu autora tego tematu :) . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.