Skocz do zawartości

Seat Altea 2,0 TDi 170 FR


HARPAGAN
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Szukam dla siebie autka i wpadł mi w oko ten egzemplarz

 

http://www.dba.dk/seat-altea-20-tdi-170-fr-van/id-68687207/

 

 

Zastanawiam się czy to ten silnik który jest niedorobiony i są z nim problemy, czy to już ten po poprawkach.

Może ktoś ma taki samochód i napisze coś o nim.

 

 

Czy ten silnik jest z common rail czy to pompowtrysk?

Edytowane przez KAROLSKI

Bogaci są fajni i w miarę uczciwi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik 2.0 TDI 2006 rok, na 99% pompowtrysk, ponieważ rail wychodziły potem.

 

Silnik w najmocniejszej odmianie 170 koni, na pewno nie możesz spodziewac się momentu obrotowego od 1500-1800 obrotów, ponieważ te 170 koni to już lekkie wysilenie tej jednostki, więc tak od 2-2,5 tysiąca będzie to dostępne.

 

Co mogę więcej powiedziec, silnik 2.0 tdi raczej udany, myślę że jeżeli samochodzik ma taki przebieg jak jest podany czyli 160k to pośmiga jeszcze wiele kilometrów.

 

Ogólnie części multum bo VW pakuje to do wszystkich samochodów ze swojej grupy. Jeżeli kupisz zadbany i nie styrany egzemplarz będziesz zadowolony.

 

Pozdrawiam :smile:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2.0 tdi udany? Dobre.

 

 

 

Nie mam żadnego doświadczenia z 2.0 tdi ale z tego co słyszałem to nie jest to udany silnik.

Mam na dzieję, że w temacie wypowie się ktoś kto ma/miał taki silnik i rozjaśni mi trochę sytuację.

Bogaci są fajni i w miarę uczciwi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawda jest taka że co właściciel to opinia.

 

Zgodzę się że nie jest to już taki silnik jak 1.9, ale to nie zmienia faktu że jest całkiem dobry.

Jak kupowaliśmy z rodziną Audi A6, słyszeliśmy same negatywne opinie na temat silnika 2.5 TDI V6, że silnik porażka nie udany, wtryski się sypią itd...

 

Jeżdzimy już autem 4 rok i nie ma najmniejszych problemów z silnikiem....

 

Za pewne gdyby z każdego skrzyżowania ruszac z kopyta, i ciągnąc silnik pod 4 tysiące to szlak by go trafił, ale ludzie który turbo diesel na dłuższą mete wytrzymałby takie jazdy.

 

Sam widzę jak ludzie jeżdzą dieslami, spod świateł 3,5 tysiąca i loga, a potem turbiny siadają pompowtryski i wielkie halo na forach jaki złom.

 

Według mnie taka świeża Altea po przeglądzie w serwisie który wykaże że wszystko jest OK będzie służyc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W 2.0 tdi psuja sie pompowstryski, głowice, koła dwumasowe. To jest udany silnik? To szajz. Są setki lepszych silników, które nie ulegają poważnym awariom po trzech latach od opuszczenia fabryki. A na wysilone 2.0 tdi nawet bym nie popatrzył.

Edytowane przez straycat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te aluzje to do mnie? Podejzewam, że mimo 20 lat na karku wiem o silnikach i mam z nimi troche wiecej doswiadczenia niz przecietny 30 letni uzytkownik. W temat motocykli, moze dopiero wkraczam, ale z samochodami jestem za pan brat od dluzszego czasu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to ja zapytam inaczej, co koledze polecacie?

 

Pozwolę sobie przytoczyc post z innego forum:

 

11 Kwi 2010 13:16

Re: SILNIK 2.0 TDI 140 PS BKD co o nim myslicie-opinie

 

Witm wszystkich ja chcialbym sie troche na ten temat wypowiedziec poniewaz posiadam te autko z tym silnikiem jest to rocznik 2005 mam je od nowosci i do dzis mam przekulane 186200km naprawde jestem z niego zadowolony przez czas eksplatacji do dzis zadnych awari naprawde polecam te autko.

 

Jeśli chodzi o problemy z głowicami owszem, jednak w roku 2006 zostało to poprawione.

 

Ja już powiedziałem swoje kłócił się z nikim nie będę, mam swoje zdanie którego nie zmienia.

 

Pozdrawiam i życzę dobrego wyboru ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze, nikt nie powiedzial, ze kazdy 2.0 tdi sie zepsuje, tylko, ze jest duze ryzyko, ze sie zepsuje.

 

Po drugie, jeden zadowolony uzytkownik wiosny nie czyni.

 

Po trzecie, 186 kkm to nie jest tez jakies duzy przebieg, tym bardziej dla diesla.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po czwarte, bardzo duża grupa użytkowników turbodiesli nie ma zielonego pojęcia o ich eksploatacji, a potem w skutek własnych zaniedbań, bądz zlej eksploatacji wypisują opinie jaki to straszny złom. :banghead:

 

Stara prawda mówi: "jak dbasz, tak masz"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...