Skocz do zawartości

Remont Honda XL250


rahim711
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

http://cgi.ebay.de/Honda-Kolben-XL-250-K-/...=item3a5eeb259c znalazłem tłok ale jest góra inna od mojego więc sugerje że to tłok na nadwymiar 1N.

Widzę że niema peirścieni i swożnia.Co o tym sądzicie?

 

Twój motocykl to nie WSK175 i musisz najpierw określić model i rok produkcji.

Np. <h1 class="contentheader">HONDA XL 250R -MD11 rok 1984-86

</h1>

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam xl 250r czy xl 250?

Bo wydaje Mi się że xl 250.Ale mogę sie mylić.

Moja xl to rok 86-88.

 

Dzwoniłem przed chwilką i facet powiedział że jest dostępna regeneracja głowicy i wałka w cenie 500zł tylko czy warto(ile to wytrzyma)?

Tłok z pierscieniami na nadwymiar może będzie miał, mam jutro zadzwonić do niego.

Dzwoniłem też do faceta który wystawił wał do xl, pytałem go czy ma częsci do xl(góre silnika) a on Mi odpowiedział że sprzedał za 1100zł całą dobrą xl tylko do wymiany był tłok.. :rolleyes:

Edytowane przez rahim711
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Całą dobrą za 1100zł ? Pewnie była tak dobra jak Twoja :wink:

 

Tak całkiem serio serio. Wałek możesz sobie regenerować i pewnie będzie to napawanie ale taka naprawa jak już mówiłem trzyma ok 5000KM a potem robi się jeszcze gorszy syf niż wcześniej..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc wałka niema co robic..

Robie tłok+szlif do tego uszczelki, uszczelniacze, łozyska..

Rozmawiałem z mechanikiem i mówił że wałek i dźwigienki to tylko robi się jak są połamane, a moje będą troszkę chałasować..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpalisz i sie rozleci szkoda nowego tłoka.

A czego ma się niby rozlecieć jak tylko wałek kręci się a dźwigienki nie uszkodzą się? Bo niby jak?

Troszkę hałasować może, ale wymiana łożysk to złagodzi.Wujek ma doświadczenie w tej branży 25lat..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamiast bawić się w regenerację i dawać za to 500zł, ja na Twoim miejscu kupiłbym używaną, sprawną czapę. Zobacz np. TO. Typ sprzedaje całą albo prawie całą Hondzinę na części, także jakbyś kogoś znalazł, kto przywiezie Ci to do Polski, miałbyś zrobiony silnik za nie aż tak duże pieniądze (o ile ta głowica rzeczywiście byłaby w takim stanie, jak on to opisuje). Na niemieckim ebayu nie patrzyłem, pewnie też są takie opcje.

pzdr

Edytowane przez Yosarian
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamiast bawić się w regenerację i dawać za to 500zł, ja na Twoim miejscu kupiłbym używaną, sprawną czapę. Zobacz np. TO. Typ sprzedaje całą albo prawie całą Hondzinę na części, także jakbyś kogoś znalazł, kto przywiezie Ci to do Polski, miałbyś zrobiony silnik za nie aż tak duże pieniądze (o ile ta głowica rzeczywiście byłaby w takim stanie, jak on to opisuje). Na niemieckim ebayu nie patrzyłem, pewnie też są takie opcje.

pzdr

 

Ja posiadam inny model silnika, na linku jest starszy model a ja mam RFVC.

 

Szczelność zaworów została sprawdzona.

Niema w ogóle przecieku, więc myśle nad wymianą tłoka z pierscieniami + szlif, do tego łożyska, uszczeki, i uszczelniacze.

Jeśli dobrze pujdzie to dam głowice do regeneracji.

 

Macie jakieś serwisówki do xl?

Będe rozpoławiał silnik aby wymienić sprężyne od biegów bo jest na niej luz.I myśle że coś mogę źle złożyć itp.

 

Znalazłem tłok i cylinder do XL250, tylko jak go zamówić..Dużo tego jest..

 

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/NOS-Honda-p...sQ5fAccessories

 

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/1986-Honda-...sQ5fAccessories

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...