Skocz do zawartości

Remont Honda XL250


rahim711
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Powiem tak:

Jechałem z kolegą w lesie Hondzią i gdy redukowałem bieg z 3 na 2 zgasła.

Okazało się że jest słaba kompresja.Od kopa nie paliła, lecz z pycha coś warkła.Jechała to mocy duzo brakowało..Musiałem ją na gazie trzymac bo gasła.

 

Edytowane przez rahim711
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może to nie fachowe ale ja bym zrobił tak. Kupił uszczelniacze, dotarł dobrze zawory, kupić pierścienie tylko w takiej firmie która ma jakieś pojęcie o tym, to są groszowe sprawy a powinno ze 2-3tys. przejechać. Poskładać to i śmigać aż padnie a w międzyczasie szukać silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może to nie fachowe ale ja bym zrobił tak. Kupił uszczelniacze, dotarł dobrze zawory, kupić pierścienie tylko w takiej firmie która ma jakieś pojęcie o tym, to są groszowe sprawy a powinno ze 2-3tys. przejechać. Poskładać to i śmigać aż padnie a w międzyczasie szukać silnika.

 

 

nie wiesz nic o tym silniku.

 

Ta 20 letnia 250 ma około 25KM jesli dobrze pamiętam, a to już duzo jak na 250 tej epoki wiec darujcie sobie ze to nie wysilony silnik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myśle właśnie wymienić tłok z tuleją cylindra.

Dotrzeć zawory, powymieniać uszczelniacze, łozyska i kupić nowy zestaw uszczelek.

Pomyśleć jeszcze nad regeneracją dźwigienek zaworowych, lecz gdzieś czytałem temat ---> chłopak pojeździł chwilke i mi wróciło wszystko jak było z nimi przed remontem(nowy stop metalu na dźwigienkach się zdarł)..

A przed tym wszystkim to:rozebrać silnik i sprawdzić go w dolnej części, sprawdzałem wał i niema luzów góra-dół.

Następnie pomalować na czarno blok silnika. :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Shinigami, na pierscieniach z Grzybowskiej jezdzilem w PRL i dobrze wiem jakie sa :).

Zeby odbudowac ten silnik trzeba zrobic wszystko, tak jak powinno byc zrobione a nie tracic pieniadze na polsrodki po ktorych moto dalej nie bedzie jezdzilo.

Albo nie kupowac zadnych czesci i szukac drugiego silnika ( ale nie w Polsce ).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

napawałem dźwigienki w polecanym warsztacie też w motocyklu XL (używki niedostępne, kpl nowych wart tyle co motocykl) i to nie zadziałało! Luz był do regulacji codziennie, aż wróciło do stanu poprzedniego.

8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITRO
SPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!

SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIE

https://www.facebook.com/bados84/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

napawałem dźwigienki w polecanym warsztacie też w motocyklu XL (używki niedostępne, kpl nowych wart tyle co motocykl) i to nie zadziałało! Luz był do regulacji codziennie, aż wróciło do stanu poprzedniego.

 

Napisz do mnie na Gadu baba_zanetti 4857019

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest takie coś możliwe jak regeneracja wałka? Jaki czas to wytrzyma?

Mechanik z moich okolic mówił że ma wałek rozrządu w dobrym stanie za 150zł..Warto go kupić?

Edytowane przez rahim711
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest takie coś możliwe jak regeneracja wałka? Jaki czas to wytrzyma?

Mechanik z moich okolic mówił że ma wałek rozrządu w dobrym stanie za 150zł..Warto go kupić?

 

warto ale dźwigienki powinieneś kupić nowe

 

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciężko je dostać będzie..Jeśli ktoś ma albo wie gdzie można je dostać to proszę zapodać link. ;)

 

Zamówić w HMP

numer katalogowy jednej z nich to: 14431-471-000

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...