rahim711 Opublikowano 4 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Października 2010 (edytowane) Powiem tak: Jechałem z kolegą w lesie Hondzią i gdy redukowałem bieg z 3 na 2 zgasła. Okazało się że jest słaba kompresja.Od kopa nie paliła, lecz z pycha coś warkła.Jechała to mocy duzo brakowało..Musiałem ją na gazie trzymac bo gasła. Edytowane 4 Października 2010 przez rahim711 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 4 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2010 Może to nie fachowe ale ja bym zrobił tak. Kupił uszczelniacze, dotarł dobrze zawory, kupić pierścienie tylko w takiej firmie która ma jakieś pojęcie o tym, to są groszowe sprawy a powinno ze 2-3tys. przejechać. Poskładać to i śmigać aż padnie a w międzyczasie szukać silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 4 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2010 Może to nie fachowe ale ja bym zrobił tak. Kupił uszczelniacze, dotarł dobrze zawory, kupić pierścienie tylko w takiej firmie która ma jakieś pojęcie o tym, to są groszowe sprawy a powinno ze 2-3tys. przejechać. Poskładać to i śmigać aż padnie a w międzyczasie szukać silnika. nie wiesz nic o tym silniku. Ta 20 letnia 250 ma około 25KM jesli dobrze pamiętam, a to już duzo jak na 250 tej epoki wiec darujcie sobie ze to nie wysilony silnik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rahim711 Opublikowano 4 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Października 2010 Myśle właśnie wymienić tłok z tuleją cylindra. Dotrzeć zawory, powymieniać uszczelniacze, łozyska i kupić nowy zestaw uszczelek. Pomyśleć jeszcze nad regeneracją dźwigienek zaworowych, lecz gdzieś czytałem temat ---> chłopak pojeździł chwilke i mi wróciło wszystko jak było z nimi przed remontem(nowy stop metalu na dźwigienkach się zdarł).. A przed tym wszystkim to:rozebrać silnik i sprawdzić go w dolnej części, sprawdzałem wał i niema luzów góra-dół. Następnie pomalować na czarno blok silnika. :buttrock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 4 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2010 Nie bardzo rozumiem po co wymieniać tuleję. Skończyły się nadwymiary ? Jeśli tłok ma fabryczny rozmiar to powinien być minimum jeden nadwymiar nawet jeśli to tylko 0.50mm. Mogę się mylić :notworthy: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 4 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2010 Shinigami, na pierscieniach z Grzybowskiej jezdzilem w PRL i dobrze wiem jakie sa :). Zeby odbudowac ten silnik trzeba zrobic wszystko, tak jak powinno byc zrobione a nie tracic pieniadze na polsrodki po ktorych moto dalej nie bedzie jezdzilo. Albo nie kupowac zadnych czesci i szukac drugiego silnika ( ale nie w Polsce ). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 4 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2010 O masz no tego się nie spodziewałem :) Ja się musiałem posiłkować opinią warsztatu bo niestety nie dorabiali pierścieni do małych 2T (szukałem średnicy 49mm). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rahim711 Opublikowano 5 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Października 2010 Masz racje że można zrobić szlifa "Shinigami" lecz ja myślałem że dostane tłok od chłopaka standardowy. Jego tłok okazał się tragiczny.Chyba musze kupic nadwymiarowy+szlif. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 6 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2010 napawałem dźwigienki w polecanym warsztacie też w motocyklu XL (używki niedostępne, kpl nowych wart tyle co motocykl) i to nie zadziałało! Luz był do regulacji codziennie, aż wróciło do stanu poprzedniego. 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rahim711 Opublikowano 6 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Października 2010 napawałem dźwigienki w polecanym warsztacie też w motocyklu XL (używki niedostępne, kpl nowych wart tyle co motocykl) i to nie zadziałało! Luz był do regulacji codziennie, aż wróciło do stanu poprzedniego. Napisz do mnie na Gadu baba_zanetti 4857019 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rahim711 Opublikowano 10 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2010 (edytowane) Jest takie coś możliwe jak regeneracja wałka? Jaki czas to wytrzyma? Mechanik z moich okolic mówił że ma wałek rozrządu w dobrym stanie za 150zł..Warto go kupić? Edytowane 10 Października 2010 przez rahim711 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 10 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2010 Jest takie coś możliwe jak regeneracja wałka? Jaki czas to wytrzyma? Mechanik z moich okolic mówił że ma wałek rozrządu w dobrym stanie za 150zł..Warto go kupić? warto ale dźwigienki powinieneś kupić nowe Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rahim711 Opublikowano 10 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2010 Ciężko je dostać będzie..Jeśli ktoś ma albo wie gdzie można je dostać to proszę zapodać link. ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 10 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2010 Ciężko je dostać będzie..Jeśli ktoś ma albo wie gdzie można je dostać to proszę zapodać link. ;) Zamówić w HMP numer katalogowy jednej z nich to: 14431-471-000 Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rahim711 Opublikowano 10 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2010 http://cgi.ebay.de/Honda-Kolben-XL-250-K-/...=item3a5eeb259c znalazłem tłok ale jest góra inna od mojego więc sugerje że to tłok na nadwymiar 1N. Widzę że niema peirścieni i swożnia.Co o tym sądzicie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi