astral Opublikowano 28 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2010 czesc, mam problem z bmw f 650 (97r.) sa problemy z odpalaniem ,rozrusznik kreci jest iskra ale silnik nie chce zapalac. Jak juz sie uda odpalic, po chwili rozgrzania, w momencie dodawania gazu lub po paru minutach na luzie, rotax zaczyna przerywac i gasnie !( do tego dochodza rowniez strzaly z tlumika!) Na poczatku myslalem ze to gazniki, lub doplyw paliwa. Przewody zostaly sprawdzone, gazniki wyregulowane,przeczyszczone, zmiana membran, sprezanie mierzone _ bardzo dobry wynik i nic!. dalej to samo wydluzyl sie poprostu czas pomiedzy gasnieciem. Pozniej poszla wymiana elektryki ;/, sprawdzone zostaly wszystkie kable, wymieniony akumulator, nowe swiece, zmieniony modul zaplonu!. troche lepiej na poczatku, ale problem powrocil! ;(( Ogolnie juz nie mam pomyslu, bardzo ciezko odpalic, a jezeli juz sie uda to po paru minutach jest przerywanie i pat ;( Prosze o pomoc, jezeli ktos ma jakis pomysl co to, albo mial podobne historie to bede mega wdzieczny za info! Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 28 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2010 A zawory kiedy byly regulowane? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
astral Opublikowano 29 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2010 regulacja zaworow jakies 3 tygodnie temu ;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mkoch Opublikowano 29 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2010 Sprawdź regulator napięcia - to urządzenie z radiatorem znajdujące się pod siedzeniem. Właśnie przez umiejscowienie lubi się przegrzewać i pada. Dużo takich przypadków, a objawy podobne do Twoich - z tym wyjątkiem, że cyrk z reguły zaczyna się po rozgrzaniu. Ja założyłem wentylatorek od kompa na radiator i chłodzi. Żeby sprawdzić trzeba pomierzyć ładowanie na aku przy obrotach ok 3,5 tys. obr i włączonymi światłami. Powinno być lekko powyżej 14V. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
astral Opublikowano 29 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2010 no faktycznie ten regulator pada, i tak wlasnie zrobil w tamtym sezonie, w kwietniu wymienialem go na nowy ;/, jest cieply ale sie przesadnie nie grzeje.Ale ladowanie sprawdze tak na wszelki wypadek ;) dzisiaj jeszcze raz wszystko posprawdzalem, problem niestety ten sam!!! odpala na poczatku, pochodzi 2 minuty, dusi sie i gasnie ;[. CO WIECEJ, po zgasnieciu, jest paliwo, jest iskra, kreci rozrusznikiem NIE ODPALA! HELP! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 30 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2010 Tego przez internet nie zdiagnozujesz, tylko obserwujac i pracujac przy moto mozna bedzie znalezc przyczyne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luca Opublikowano 30 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2010 Sprawdź jeszcze zapłon, czy iskra jest w okolicy GMP. Obstawiałbym jednak kłopoty z iskrą , może cewka zasilająca układ zapłonowy jak się nagrzeje dostaje jakiegoś przebicia? No ale jak wiadomo przez internet trudno zdjagnozować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 1 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2010 W tym modelu dokladnie jak przedmowcy napisali napotykalem podobne problemy po padnieciu regulatora, wtedy npiecie wzrasta pow 16V i tak wlasnie sie ten silnik zachowuje , druga sprawa to rzeczywiscie zawory, skupil bym sie na nich lub na nieprawidlowej byc moze niestety regulacji gaznikow, ewentualnie moze jakis problem z dekompresatorem choc to mniej prawdopodobne pozdr Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 8 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2010 Dla potomnych: Jako że moto trafiło do mnie, to po oględzinach okazało się że jest przestawiony rozrząd na dole o ząbek, przy okazji wyszło że sam łańcuszek też jest do wymiany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 8 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2010 No i dobrze ze napisales, bo dalej bym wierzyl w te bajki ze wszystko ustawione dobrze a motocykl z powodu jakiegos zaklecia chodzic nie chce :). Kilka podobnych watkow nizej jak np ten Fazer ze sprezaniem 9 atm, a wszystko jest idealnie ustawione i w dobrym stanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.