Skocz do zawartości

bmw f 650 , przerywa po dodaniu gazu i gasnie


astral
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

czesc,

 

mam problem z bmw f 650 (97r.) sa problemy z odpalaniem

,rozrusznik kreci jest iskra ale silnik nie chce zapalac.

 

Jak juz sie uda odpalic, po chwili rozgrzania, w momencie dodawania gazu lub po paru minutach na luzie, rotax zaczyna przerywac i gasnie !( do tego dochodza rowniez strzaly z tlumika!)

 

Na poczatku myslalem ze to gazniki, lub doplyw paliwa. Przewody zostaly sprawdzone, gazniki wyregulowane,przeczyszczone, zmiana membran, sprezanie mierzone _ bardzo dobry wynik i nic!.

dalej to samo

wydluzyl sie poprostu czas pomiedzy gasnieciem.

 

Pozniej poszla wymiana elektryki ;/, sprawdzone zostaly wszystkie kable, wymieniony akumulator, nowe swiece, zmieniony modul zaplonu!. troche lepiej na poczatku, ale problem powrocil!

;((

 

Ogolnie juz nie mam pomyslu, bardzo ciezko odpalic, a jezeli juz sie uda to po paru minutach jest przerywanie i pat ;(

 

Prosze o pomoc, jezeli ktos ma jakis pomysl co to, albo mial podobne historie to bede mega wdzieczny za info!

 

Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź regulator napięcia - to urządzenie z radiatorem znajdujące się pod siedzeniem. Właśnie przez umiejscowienie lubi się przegrzewać i pada. Dużo takich przypadków, a objawy podobne do Twoich - z tym wyjątkiem, że cyrk z reguły zaczyna się po rozgrzaniu. Ja założyłem wentylatorek od kompa na radiator i chłodzi. Żeby sprawdzić trzeba pomierzyć ładowanie na aku przy obrotach ok 3,5 tys. obr i włączonymi światłami. Powinno być lekko powyżej 14V.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no faktycznie ten regulator pada, i tak wlasnie zrobil w tamtym sezonie, w kwietniu wymienialem go na nowy ;/, jest cieply ale sie przesadnie nie grzeje.Ale ladowanie sprawdze tak na wszelki wypadek ;)

 

dzisiaj jeszcze raz wszystko posprawdzalem, problem niestety ten sam!!!

 

odpala na poczatku, pochodzi 2 minuty, dusi sie i gasnie ;[.

CO WIECEJ, po zgasnieciu, jest paliwo, jest iskra, kreci rozrusznikiem

NIE ODPALA!

 

HELP!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź jeszcze zapłon, czy iskra jest w okolicy GMP.

Obstawiałbym jednak kłopoty z iskrą , może cewka zasilająca układ zapłonowy jak się nagrzeje dostaje jakiegoś przebicia?

No ale jak wiadomo przez internet trudno zdjagnozować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tym modelu dokladnie jak przedmowcy napisali napotykalem podobne problemy po padnieciu regulatora, wtedy npiecie wzrasta pow 16V i tak wlasnie sie ten silnik zachowuje , druga sprawa to rzeczywiscie zawory, skupil bym sie na nich lub na nieprawidlowej byc moze niestety regulacji gaznikow, ewentualnie moze jakis problem z dekompresatorem choc to mniej prawdopodobne

pozdr

Mechanika Motocyklowa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i dobrze ze napisales, bo dalej bym wierzyl w te bajki ze wszystko ustawione dobrze a motocykl z powodu jakiegos zaklecia chodzic nie chce :).

Kilka podobnych watkow nizej jak np ten Fazer ze sprezaniem 9 atm, a wszystko jest idealnie ustawione i w dobrym stanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...