Skocz do zawartości

Sport na wtrysku do lekkiej turystyki


Rekomendowane odpowiedzi

A ja tez wtrace swoje :)

Dlaczego mowisz o fazerku ze pozycja jak na stolku ? zalezy od ulozenia ciala bo z dlugimi grabiami to i na k7 bedziesz siedzial jak na lezaku ;p A jak na moje to Fzs spoko by Ci starczyl na pierwszy "mocniejszy" nie terenowy motorek ;p

 

Bo na Fazerku jeździ się jak na stołku. Pierwsze dwie rzeczy, które mnie wpieniału i które zmieniłem to cichutki wydech i kierownica.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie rozumiem o co ci chodzi?? takie podejscie jest bez sensu...

wyciagasz jakies fragmenty mojej wypowiedzi nie rozumiejac w ogole treści... doceniam to ze sie martwisz o moje zdrowie i życie ale akurat nie pytam czy jaśnie pan da mi błogosławieństwo abym szcześciliwe jeździł na nowym moto... temat dotyczy czego innego.

 

ubiegne twoj następny post. żadne cb 500, gs 500 czy xj600 mnie nie interesuje! dzieki za uwage...

Zawsze to mówiłem-musi być liter, bo szkoda czasu.

Choć jeden tez to wyznaje:)

24cefcm.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wybralbym cbr f4, duzo lzejsza niz yamaha, z tylu 180 opona, przyzwoite siedzenie dla pasazera(jechalem) konkretny uchwyt, z akcesoryjna szyba pewnie dobra ochrona przed wiatrem, niskie spalanie(u dwoch znajomych do 6l). Yamahe bym wybral gdybym bardziej szukal cech turystycznych,ma duza owiewke i konkretna kanape, regulacja zaworow chyba co 42 tys. pewnie opona 160 tansza niz 180. motorki sa do ogarniecia( sam sie przesiadlem na vtr z etz 250 tyle ze w innym wieku) bez oleju w glowie to i na gs czy cb500 sie ludzie zabijaja. trzeba sie poprzymierzac, ale czy sie dobrze wybralo to sie przekonasz po kilkuset km. powodzenia przy wyborze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

bez oleju w glowie to i na gs czy cb500 sie ludzie zabijaja. trzeba sie poprzymierzac, ale czy sie dobrze wybralo to sie przekonasz po kilkuset km.

 

otóż to! :flesje:

zobaczymy jak z cenami na nowy sezon... jeśli coś bede brał to raczej miesiace wakacyjny wiec pierwszy motocyklowy boom jakos sie postaram przetrzymać... mam zime na przemyślenia, bo najgorsze to kupić coś pod presją chwili...

Edytowane przez FhissT
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

otóż to! :flesje:

zobaczymy jak z cenami na nowy sezon... jeśli coś bede brał to raczej miesiace wakacyjny wiec pierwszy motocyklowy boom jakos sie postaram przetrzymać... mam zime na przemyślenia, bo najgorsze to kupić coś pod presją chwili...

ochłoń, poszukaj, polataj, potestuj .... k...wa ile tych "po....."

 

600 do turystyki? - f4i

 

ja należe do tych masochistów którym pozycja na sporcie nie przeszkadza, trasy po kilkaset km dziennie były robione praktycznie przerwy na tankowanie, siku itp....

 

tak jak to jeden z kolegó napisał, "albo kochasz albo nienawidzisz"

 

powodzonka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

f4i sport jest dobre w trasie wychodzi 6-6,6L/100km, 600RR spaliłaby koło 5L. tylko na dłuższym dystansie trzeba (nie chodzi o skrzyżowania, ronda jakieś inne przygody tylko tak ot) lecieć jakieś 120+ bo inaczej ręce się męczą, a plecami ciągle nieda się odciążać rąk. Bagaż na siedzenie pasażera i bak troche przeszkadza przy składaniu >200 ale nie jest źle. Generalnie jestem zadowolony.

 

http://p1.bikepics.com/pics/2010%5C08%5C25...047204-full.jpg

Edytowane przez audioterrorysta
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

f4i sport jest dobre w trasie wychodzi 6-6,6L/100km

taaaaa ... do 140 km/h z nieruchomą manetą na autostradzie, lub jadąc tempem jakim idzie ruch na polskich drogach bez wyprzedzania i przekraczania 8 tys obr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do F4i to zgodzę się z min spalaniem 6l miasto ,ale jeżeli dasz w palnik to o takim spalaniu można zapomnieć 190-200km/h ( autostrada leciałem to około 8l+ ) pow 200 to robi się wir w baku .

Pozycja na moto jest jak na sporta wygodna jeżeli lubisz ostrą jazdę to po 100km zejdziesz z moto bez dupy :bigrazz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dzięki panowi za rady!

Do wczoraj cały czas chodził mi po głowie Gixxer (srad/k1 600), po raz kolejny niebagatelne okazalo sie obcowanie z motongiem. Żadna jazda we dwojke na odleglość wieksza jak 5 km nie wchodzi w gre, pozycja w porónaniu do f3 stricte sportowa. pomimo tego że Srad zajebiście mi sie podoba (a juz K1 to dla mnie ideał motocykla sportowego) to odpuszcze sobe zaprzątanie nim głowy...

 

Tak jak koledzy pisali F4 sprawdzi sie na pewno lepiej.

 

Jeszcze mam pytanie o VFR800Fi: czy eksploatacja i ceny częsci do tego moto są dużo wyższe jak do f4? ceny VFR są dziwnie atrakcyjne, do 10 kafli można bez problemu coś wybrać... przebiegi maja ogromneale istanieje cień szansy że były lepiej traktowane jak F4...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Jeszcze mam pytanie o VFR800Fi: czy eksploatacja i ceny częsci do tego moto są dużo wyższe jak do f4? ceny VFR są dziwnie atrakcyjne, do 10 kafli można bez problemu coś wybrać... przebiegi maja ogromneale istanieje cień szansy że były lepiej traktowane jak F4...

 

Nie sadze zeby byly wyzsze.

Spalanie do 7L mieszna jazda.

Filtry ceny w normie.

Swiece to samo, a z tego co wiem to wlasnie F4i ma jakies nietypowe duzo drozsze.

Zestaw napedowy tez wyniesie cie mniej wiecej tyle samo.

Jedyne to moze Cie wiecej wyniesc to wymiana plynu hamulcowego. Duzo roboty z odpowietrzaniem. (chyba ze sam potrafisz to tylko wiecej roboty).

A i do monowahacza potrzeba specjalnego klucza do naciagu lancucha, wiec fajnie by bylo jakby na pokladzie byl oryginalny zestaw narzedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak wyżej. VFR Fi dzieli wiele cześci z F4 np tarcze cham. i chyba tez klocki. VFR na pewno mniej spali a jest zdecydowanie większe i cięższe. Sporo VFR jest z UK stąd może atrakcyjne ceny. Kolega miał taką to poza tym że nie wyglądała zbyt atrakcyjnie - utleniające się aluminum na lagach i wahaczu pewnie od trzymania moto na dworze itp.. to poza odwrotnie świecącą lampą nic jej nie można było zarzucić.

W wakacje byliśmy w trasie, 4000km w zestawie F4, F4i, VFR Fi i 2x VFR V-tec i VFRy zawsze paliły przynajmniej 0,5l mniej od CBRek.

Edytowane przez Bimbak
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 dyszek za świeczke?! mozna zwykle NGK wsadzić czy sa jakies przeciwskazania...?

 

qurna w gruncie rzeczy to sie zbytnio nie ma nad czym zastanawiać... oby sie nie okazało że za ~10 kafli same wyjeżdżone parchy pozostawały... i tak chcac kupic VFR'e bede musial uderzyc w Polske, u mnie jest tego tyle co kot naplakał, nawet nie ma jak sie do niej przymierzyć - nikt ze znajomych tego nie ujeżdża...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...