Ksylo Opublikowano 15 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2014 (edytowane) Jak nikt tam nic nie ruszał to masz podwójne bo takie robi Triumph. My natomiast wywalamy te pierwsze bo nic nie daja, poza opóźnieniem reakcji na gaz i ogólnym zamuleniem silnika. Te pierwsze przepustnice mają dużą bezwładność. Trzeba zdjąć z lewej strony baku osłonę, pod nia ten plastikowy balon na powietrze, odsłonić przepustnice. Bedziesz widział przykręcane okrągłe blaszki, na dwie śrubki każda. Wykręć to dziadostwo w cholerę. Tylko na wszelki wypadek zaklej taśma wejście do środka, bo jak ci wpadnie jakaś śrubka to będziesz musiał silnik rozebrać żeby ją wyjąć :icon_razz: aaaa chwilunia bo ty masz Speed Tripla? ...........aaaa to nie wiem :icon_rolleyes: Edytowane 15 Lipca 2014 przez Ksylo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
inven Opublikowano 15 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2014 (edytowane) Dzięki, zaraz biorę się za rozkręcanie :wink: , mam jeszcze takie pytanie wgrałem mu tą mape 10159Map.hex OEM i zauważyłem że na jałowym po przegazuwce zaczął kopcić na biało, ale czuć tylko nieprzepalone paliwo zero olejuRozumiem że są klapki,ale niestety są tylko jedne , po otwarciu już tylko zawory :mad:w miejscu zaznaczonym na czerwono szukać przyczyny otwierania się przepustnic w 70%? Dokładnie, i po niej już tylko zawory Edytowane 15 Lipca 2014 przez inven Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ksylo Opublikowano 15 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2014 (edytowane) HA! Czyli tez masz podwójne, wykręć to w cholerę i wtedy sprawdz co ci pokaże. A tak w ogóle to oczoleptycznie sprawdz czy jak odkręcisz gaz to przepustnice się do końca otwierają. Powinny stanąć pod kątem prostym. Wymaga to jednak odpalenia silnika bez filtra i dania mu ostro w dupę. Tam gdzie pokazałeś na czerwono może byc przyczyna niepełnego otwarcia. Cos sie mogło przestawić. Te zewnętrzne przepustnice (pierwsze) chodzą na wspólnym pręcie do którego są przykręcone. Może jego położenie jest zrypane. Ja u siebie odkeciłem te pierwsze 3 lata temu i silnik wyraźnie odetchnął. Zrobisz jak uważasz tylko uważaj jak robisz :icon_razz: aaaa tylko jedne masz klapki (teraz doczytałem) no to jednak lepiej je zostawić :biggrin: Edytowane 15 Lipca 2014 przez Ksylo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
inven Opublikowano 15 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2014 Może mógłby mi ktoś doradzić jaką mapkę mu wgrać :rolleyes: , dla vin. 4197728, filtr + wydech.Kusi mnie aby spróbować wgrać program od DAYTONA, ale może coś nie zagrać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
staqqq Opublikowano 16 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2014 Hej, Kupiłem nowy kabel (z chipem FTDI).Dzisiaj go podłączyłem, wszystko śmiga.Jakby co - to jest link z allegro, ale można kupić dowolny kabel tylko trzeba się upewnić, że jest z chipem FTDI:http://allegro.pl/vag-kkl-obd2-usb-skoda-audi-seat-wv-409-w-24h-pl-i4424204621.html @inven: trochę czytałem na forum triumphrat.net i tam chyba było napisane, że czujnik otwarcia przepustnic nigdy nie będzie na 100%, bo pokazuje on wychylenie/obrót silniczka, któy zawsze będzie miał jakiś zapas (a nie realne wychylenie przepustnic). nie wiem czy czegoś nie pokręciłem, ale coś takiego pamiętam. zresztą jakbyś miał zblokowany motocykl do 70% max. obrotów to chyba byś to zauważył:) I mam pytanie do wszystkich odnośnie regulacji przepustnic:TuneECU pokazuje mi MAP - ciśnienie powietrza dla poszczególnych cylindrów (cylindry 1 / 2 / 3): 620 / 600 / 620.Czy powinienem to regulować, czy taka różnica jest dopuszczalna?Wydaje mi się, że tak to mogę zostawić, ale widziałem filmik na youtubie gdzie koleś miał różnicę 10 jednostek na cylindrach i to regulował... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
teodor2424 Opublikowano 2 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2014 Posiadam Speed tripla 2010r . Na oryginalnych wydechach spalanie średnio 5,4l a wczoraj zmieniłem na dedykowanego podwójnego arrowa bez db- kilerow zrobiłem trasie 150km w podobnym tempie i stylu jak poprzednio i spalanie wyszło mi 7,5l czy to możliwe? Można to jakoś zniwelować wgraniem dedykowanego softa do ecu pod te wydechy? One strasznie przy hamowaniu silnikiem popiarduja, ogólnie ładnie gadają ale żeby aż tak spalanie wzrosło? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość starydziad Opublikowano 2 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2014 Posiadam Speed tripla 2010r . Na oryginalnych wydechach spalanie średnio 5,4l a wczoraj zmieniłem na dedykowanego podwójnego arrowa bez db- kilerow zrobiłem trasie 150km w podobnym tempie i stylu jak poprzednio i spalanie wyszło mi 7,5l czy to możliwe? Można to jakoś zniwelować wgraniem dedykowanego softa do ecu pod te wydechy? One strasznie przy hamowaniu silnikiem popiarduja, ogólnie ładnie gadają ale żeby aż tak spalanie wzrosło?Czym się dziwisz, mnie dziwi że temat jest wałkowany na FM od kilku lat i cały czas znajdzie się ktoś kto nie wie.Wydech przelotowy, filtr, odpowiednia mapa plus hamownia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
teodor2424 Opublikowano 4 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2014 No tak pewnie masz rację znalazł się kolejny jeleń jak jak :) czyli co filtr k&n założyć, to jest dla mnie jasne. Kabelek OBD II mam od audi kiedyś grzebalem, tylko jestem anty anglo jezyczny. Więc nie za bardzo wiem jak to zrobić z tymi mapami i czy jest jakaś konkretna którą mógłby ktoś polecić pod te właśnie wydechy.czy trzeba szukać i wgrywac metoda prób i błędów? No i jak tutaj być mądrym:Która mapa jest dla wydechów przelotowych arrow wraz z założonym filterm K&N?Patrząc po vin Speed Triple 1050 / From VIN # 305060 to VIN # 461331 (Steel tank) / Keihin ECU Mam taki wybór :) Use with Triumph or Arrow high aftermarket silencer with catalyst and secondary air injection. Fuel up to E25.Minimum 95 RON (89 RON/MON) fuel. Use with Triumph or Arrow high aftermarket silencer with catalyst and secondary air injection. Fuel up to E25. Minimum 91 RON (87 RON/MON) fuel. Use with Triumph or Arrow high aftermarket silencer without secondary air injection. Fuel up to E25.Minimum 95 RON (89 RON/MON) fuel. Use with Arrow low level system with secondary air injection. Fuel up to E25. Minimum 95 RON (89 RON/MON) fuel. Use with Arrow low level system without secondary air injection. Fuel up to E25. Minimum 95 RON (89 RON/MON) fuel. Czy ta mapa będzie dobra 20535Map?? Czy ktoś z szanownych forumowiczów jest w stanie mi udzielić informacji jaka jest poprawna mapa pod wydechy arrow i filtr K&N? I udzieliłby mi porad jak konkretnie wgrać tą mapę przez telefon??Jest ktoś chętny do takiej pomocy???Musze mieć moto na piątek zrobione bo wyjeżdżam nim na dłuższy wypad, k&n i wtyk OBDII dojedzie jutro kurierem wiec jutro muszę wszystko zgrać.Pomożecie??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barteck_street Opublikowano 15 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2014 I jak? Poradziłeś sobie? Jakie różnice? Ja mam w moim Speedzie mam silnik Daytony 955i, wydech Beowulf, mapy nie zmieniałem. Poniżej 4 tys obr szarpie i nie jedzie, ale na org wydechu było tak samo, poza tym i tak nie używam <4tys obr, natomiast od 4 aż do odcięcia jest szał, bez dziur i zachłyśnięć. Cytuj Mój profil bikepics Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
inven Opublikowano 15 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2014 Jeżeli o mnie chodzi to tak poradziłem sobie :biggrin:ale na razie testy wstrzymane na jakiś czas :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barteck_street Opublikowano 18 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2014 Uuu, mam nadzieję, że to nie efekt uboczny ingerencji w ECU? ;) Cytuj Mój profil bikepics Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
teodor2424 Opublikowano 18 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2014 (edytowane) powiedzcie mi co się dzieje z tymi triumfami u mnie było to samo urwany grzybek od zaworu narobił bałaganu rozwalił tłok i korbowod wyszedł na zewnątrz silnika. No jak na to patrzę to u ciebie też niezły bałagan. Edytowane 18 Października 2014 przez teodor2424 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
inven Opublikowano 18 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2014 (edytowane) No u mnie też tłok podziurawiło, ale korby nie ruszyło, za to więcej bałaganu narobił smok porysowało wszystko, silnik szrot po przelocie około 15tyś kmUuu, mam nadzieję, że to nie efekt uboczny ingerencji w ECU? ;)No troszkę mu w tym pomogłem :bigrazz: odcinka poszła o 500 wyżej, powinien znieść to bez problemu, daytona kręci o blisko 2000 wyżej i to znosi, owszem ma inne luzy zaworowe. Starego GSXF 750 olejak kręciłem do prawie 15 000 tyś i znosił to dzielnie prawie dwa sezony Edytowane 18 Października 2014 przez inven Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Triumph350 Opublikowano 26 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2015 Witampostanowiłem odświerzyć temat...a mianowicie chciał bym zapytać czy ten kabel będzie "pasował"do sprinta:http://allegro.pl/kb1-interfejs-diagnostyczny-vag-kkl-obd2-obdii-usb-i5476055729.html#tabsAnchorPoprzedni kabelik jaki zakupiłem nie posiadał chipu FTDI i niestety "nie chodził"więc postanowiłem się was poradzić:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nasty75 Opublikowano 1 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2016 Witam, Odświeżam temat. Czy ma ktoś takie oprogramowanie z mapami do Daytony 675 ABS z 2014 roku ? Wymieniłem seryjny komin na Two Brothers i jakby muła trochę dostałaDzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.