kriszr6 Opublikowano 25 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2012 KSYLU i jak z tym kablem, poratujesz mnie, bo nie mozemy sie dogadac. Ja teraz jestem w Radomiu do świat to może bym sie dorwal do mojego tripla i sprawdził czy ruszy mi z Twoim kablem. Jak da rade to napisz mi na priva kiedy i gdzie moge podjechac. Doslowanie potrzebuje go na 3 dni ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soulreaver Opublikowano 26 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Października 2012 Jedyne co w Aso zrobili to skasowali błedy i zsynchronizowali Przepustnice, ale zje*ali obroty dziwnie to wyglada bo gdy motocykl stoi odpalony obroty utrzymuja sie na poziomie 1500 , w trakcie jazdy w przypadku wcisniecia sprzegla obroty maja okolo 3tys i bardzo powoli schodzą, motocykl jest tez bardzo nerwowy gdy jezdzi sie na nizszych obrotach np w korku. Myśle ze trzeba ustawić czujnik położenia przepustnicy i ogolnie sprawdzic go pod komputerem. Zakupiłem kabelek ale nie moge dojść żeby wszystko smigało z kompem. Dlatego poszukuje kogos kto by się tym zająl i ożywił troche mojego tripelka. W aso sprawdzili tez mapy niby wgrane sa pod sportowy komin Na twoim miejscu zrobiłbym sprawdzenie i ewentualnie korekcję położenia TPS oraz koniecznie reset ISCV (silnik krokowy kontrolujący obroty biegu jałowego). W Rockecie z tymi obrotami też mają ludzie problemy i podobno za to odpowiada ten czujnik. Problem leży w tym, że musi on mieć odpowiednie napięcie zasilania. Nie za duże i nie za małe a tolerancja jest niewielka. MOżna to ustawić z poziomu TuneECU tylko trzeba znac te wartości z serwisówki ........ no i umieć to znaleźć. U mnie kilka razy się zdażyło, że miał za duże obroty na luzie i nawet jak jechałem to nie mogłem ich zdusić. Tak sie zdazyło może dwa razy a pózniej wróciło do normy. Niestety cały czas po dodaniu gazu chyba za wolno obroty opadają i na to już nie wiem co poradzić. Elektronika silnika to obecnie pięta Achillesowa prawie każdego pojazdu.... Jeśli takie objawy zdarzają się okazjonalnie, zwłaszcza gdy jest ciepło, to może to oznaczać że pada regulator napięcia. Wahania napięcia mogą powodować wadliwe odczyty z bardzo dokładnych czujników takich jak TPS. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriszr6 Opublikowano 26 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2012 Jak nie dorwę kabla dzialającego, to nadal poszukuję kogoś znającego temat. Jesli możecie kogoś polecic ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kreska Opublikowano 26 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2012 Z tym polecaniem to nie taka prosta sprawa :), natomiast jeśli chodzi o serwis łopuszańska... no niestety nie jest dobrze, wszystko robione na odp-się i dobrze zapłać. Serwis który nie posiada podstawowych narzędzi dedykowanych bieliźnie, klucz dynamometryczny u nich to coś do dymania a na kompie diagnostycznym grają w quaka. Jeśli chodzi o tuneEcu i kabel to u mnie wszystko jest ok, kabel kupiony za parę zeta w serwisie aukcyjnym dla WV, Skody i Audi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriszr6 Opublikowano 26 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2012 Aso na lopuszanskiej to jakis kabaret. NIe moge mówić tego o wszystkich mechanikach, bo widzialem pracę tylko jednego. Ale naprawdę rozumiem gdy nie ma wlasciciela motocykla to wiadmo że można odpierdalać robote. Ale w przypadku gdy klijent stoi i patrzy na pracę mechanika. Zero poszanowania do motocykla( spuszczane paliwo lalo się wszedzie na motocykl ale nie do karnistra), dodatkowo podczas regulacji przepustnic zauważyłem na nich sporo brudu więc pytam sie gościa czy nie powinien tego wyczyscic, po chwili namyslu znalazl uje**ną smarem sciere i zaczął ją pakować do przepustnic. TRAGEDIA. A na koniec powiedzial ze nie wie co zrobic zeby motocykl jezdzil dobrze i zeby przyjechac kiedy indziej jak bedzie znawca od triumphów :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kreska Opublikowano 26 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2012 Ja teraz planuję rozebrać tylne zawieszenie, cały wahacz. Wszystko sprawdzić, nasmarować co trzeba wymienić i nie zamierzam tej przyjemności odbierać sobie czy też za nią płacić w wątpliwym serwisie, który jedyne co zrobi rzetelnie to zainkasuje odpowiednią kwotę. A doświadczenia z serwisami motocyklowymi czy też samochodowymi w wa-wie mam dość drastyczne na to by opisywać je na forum. Jeśli chcesz by coś było zrobione dobrze, zrób to sam. :). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ksylo Opublikowano 26 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2012 Moze w weekend bys podjechał, sobota wieczorem albo niedziela. Daj mi tel. na priv to bede dzwonil jak bede w warsztacie. Musze swojego wstawic wreszcie na zimowanie to jak bede - zadzwonie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
harii Opublikowano 1 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2012 Witam wszystkichod kilku dni jestem po zmianie moto z hondy na daytone 955ipierwsza przejażdżka wczoraj wrazenia ogólnie nie najgorzej , tylko na wolnych obrotach troche nerwowy, wiem że mozna to zniwelowac wgrywając odpowiednią mapę tylko nie mam pojęcia jak dobrać odpowiednią mape? ktos tu napisał że po nr vinale nic mi to nie mówi wiem co to jest vin ale nie wiem jak dopasowac do niego mape jak by ktos mi to wytłumaczył jasniej będę wdzieczny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pacyf Opublikowano 6 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2012 Witam, Na stronie TuneECU jest możliwość pobrania map do Tigera 1050 z opcją Production silencer with secondary air injection albo Production silencer without secondary air injection. Mógłby ktoś wyjaśnić o co chodzi z tym SAI, czy fabrycznie jest montowany ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
l00kazz Opublikowano 21 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2013 witam oferuję swoją pomoc w zakresie zmian map. troche sie tym bawiłem i jestem tez na forum anglojezycznym tigera. jesli chodzi o dziwne chodzenie na biegu jałowym to rzeczywiscie mogli wgrac zła mapę, mi wgrali w serwisie mapę przeznaczoną na rynek amerykanski gdzie jest inna benzyna(Ron 91), nie mają pojęcia co robią. mogłbym ksiązkę napisać o niekompetencji ludzi na Łopuszańskiej, zaczynając od brania pieniądze na czynności serwisowe których w ogole nie wykonują, przez gubienie 7 śrub od owiewek, do wprowadzania w bład jeśli chodzi o przyczyny jakichś usterek. mapy trzeba dobierać uwzględniając filtr powietrza, odblokowanie airboxu(w tigerach przepływ poietrza jest zdłąwiony), obecność katalizatora i rodzaj wydechu. większość map przeznaczona na tor np. ma wiekszą moc na wyzszych obrotach, ale na jałowych i niższych może mieć zbyt bogatą mieszankę na niektóre układy i albo się dławić albo powodować tzw. przedwczesną detonację, co jest niebezpieczne dla silnika.ja osobiście mam odblokowany airbox, filtr K&N(choć teraz brałbym papercross), wydech beowulfa i wypatroszony katalizator. używam mapy 20549, bo mimo wszystko mapy wyscigowe były dla mnie za bogate w środkowych zakresie obrotów. ale i tak zmiana na tą mapę jest zauważalna, lepsza reakcja na gaz i więcej mocy, myślę że w okolicach 10%. ale spalanie też wzrasta, więc w dłuższe trasy zmieniam na standardową, żeby zmniejszyć spalanie:) Cytuj Zapraszam na jedyne w Polsce kursy angielskiego dla motocyklistów(specjalne zniżki):http://www.englishwithlucas.com/ihttps://www.facebook.com/angielski.English.with.LucasAngielski bez żadnych zahamowań :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SzymonPM Opublikowano 7 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2013 Cześć, czy jest ktos w Wawie, kto trenował majstrowanie tym programem w motocyklu i kto mogłby podłubać też w moim? Mam problem z jałowymi obrotami i chciałbym popatrzeć co i jak. Chętnie bym się ustawił któregoś wieczoru. dzięki za odpowiedź Szymon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
l00kazz Opublikowano 24 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2013 tu link do kablahttp://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_trksid=p2050601.m570.l1313.TR0.TRC0&_nkw=VAG+COM+USB+DIAGNOSTIC+CABLE&_sacat=0&_from=R40 ja za swój kabel zamówiony z chin zapłaciłem w okolicy 45zł z przesyłką w warszawie mogę pomóc ja w ograniczonym zakresie i na miarę swoich możliwości:) kontakt na priv pozdrawiam lucas Cytuj Zapraszam na jedyne w Polsce kursy angielskiego dla motocyklistów(specjalne zniżki):http://www.englishwithlucas.com/ihttps://www.facebook.com/angielski.English.with.LucasAngielski bez żadnych zahamowań :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam77 Opublikowano 3 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2013 Witam jak tam z waszym spalaniem przy tej mapie 20590Map.hex OEM , oczywiście tlumiki akcesoryjne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
inven Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2014 (edytowane) Która z map była by odpowiednia do wydechu bez kat. kolektor większy o 1mm i filtr K&N Pozdrawiam Edytowane 12 Kwietnia 2014 przez inven Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebek123 Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2014 (edytowane) Witam,już kiedyś chyba zawracałem Wam tutaj głowę, ale jestem zmuszony zrobić to ponownie. Niestety pomimo zakupu kabla do vw/skoda... nie potrafię zainstalować sterowników FTDI na kompie, próbowałem też u kumpla i też nic, więc to chyba nie jest wina komputera tylko moja... :/ czy ktoś z Warszawy bądź okolic byłby chętny do pomocy, chciałbym wyregulować obroty, ewentualnie zmienić mapę jak w poście wyżej (przelot i k&n) no i przy okazji sprawdzić błędy, oczywiście nie wymagam tego wszystkiego, ale fajnie by było jakby udało się zrobić cokolwiek przy tym. Moto to speed triple 955 2004. Mam nadzieję, że znajdzie się jakiś chętny, łaskawy i pomocny forumowicz :) i tak przy okazji, jaką macie temperaturę silnika przy załączaniu się wiatraka?? u mnie są to 102 stopnie, wydaję mi się dużo, ale do tej pory nie zdarzyło mi się żeby się zagotował... Edytowane 12 Kwietnia 2014 przez Sebek123 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.