soulreaver Opublikowano 24 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2010 (edytowane) TuneECU - jest oprogramowaniem freeware, umożliwia przeprowadzanie czynności diagnostycznych (m.in. synchronizacja przepustnic) oraz wgrywanie/modyfikowanie wsadów ECM. strona programu: http://www.tomhamburg.net/TuneECU_En/ Lista aktualnie obsługiwanych modeli: -675 Daytona and Street Triple -855, 955, 1050 Speed Triple and Tiger models -955 Sprint ST/RS and 1050 Sprint ST models -595/955 Daytona (all models) -Rocket III (all models) -KTM 990 and 1190 więcej info: http://www.triumphrat.net/ecm-and-fi-tunin...08-tuneecu.html Edytowane 24 Września 2010 przez soulreaver Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kreska Opublikowano 27 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2011 Bardzo Ciekawe. Widzę że post nie jest "ostatni" aż dziwne nikt nie podjął tematu. Ja bardzo chętnie bym to przetestował i tak zrobię zacznę tylko od kabelka połączeniowego. Jeśli ktoś już to przetestował z forumowiczów to proszę podzielić się z kolegami/koleżankami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soulreaver Opublikowano 28 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2011 Bardzo Ciekawe. Widzę że post nie jest "ostatni" aż dziwne nikt nie podjął tematu. Ja bardzo chętnie bym to przetestował i tak zrobię zacznę tylko od kabelka połączeniowego. Jeśli ktoś już to przetestował z forumowiczów to proszę podzielić się z kolegami/koleżankami. Ja testowałem tyle że nie pisałem o tym na forum bo nie było zainteresowania tematem. Za pomocą tego programu robiłem synchronizację przepustnic, regulację ISC oraz adaptację przepustnic w moim Sprincie. Można w prosty sposób zobaczyć ew. błędy komputera czy też podejrzeć odczyty wszystkich czujników motocykla. Jedyne czego niemożna zrobić tym programem to odpowietrzanie układu ABS w Triumph Sprint/GT. Polecam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kreska Opublikowano 28 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2011 (edytowane) A jaki kabel zakupiłeś, bo tu mam spore wątpliwości. PozdrawiamP.S. w moim Speedzie nie ma ABS-u więc spoko :) Edytowane 28 Lipca 2011 przez kreska Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soulreaver Opublikowano 28 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2011 A jaki kabel zakupiłeś, bo tu mam spore wątpliwości. PozdrawiamP.S. w moim Speedzie nie ma ABS-u więc spoko :) Wystarczy VAG-COM do VW/AUDI/SEAT/SKODA.np taki: http://allegro.pl/vag-com-kabel-diagnostyczny-obd-2-usb-program-pl-i1695658333.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kreska Opublikowano 28 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2011 Wielkie dzięki. Czekam na przesyłkę :) zdam relację z testów. :).Mama jeszcze jedno pytanie...Czy program sprawdza sam jaka mapa jest aktualnie wgrana do moto czy trzeba mu pokazać plik takiej mapy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soulreaver Opublikowano 30 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2011 Możesz zgrać aktualną mapę z moto do programu (do pliku), lub wgrać nową z programu do moto. Nie wiem czy program wyświetla jakieś szczegóły dot. pliku mapy, ale jeśli tak to na pewno trzeba najpierw ją zgrać do programu. PS. Jak będziesz się bawił z mapami to zrób dwie rzeczy:1. wyjmij bezpiecznik od świateł.2. przed wgraniem nowej mapy, zczytaj i zapisz oryginalną do pliku (backup). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
regis70 Opublikowano 13 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2011 Super sprawa, właśnie rozważam zakup Sprinta bo mam dylemat pomiędzy Sprintem a VFR V-tec i to jest punkt na + dla Triumpha. Kolejny :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soulreaver Opublikowano 13 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września 2011 (edytowane) Super sprawa, właśnie rozważam zakup Sprinta bo mam dylemat pomiędzy Sprintem a VFR V-tec i to jest punkt na + dla Triumpha. Kolejny :) Weź też pod uwagę silnik Sprinta, który bije na głowę V-teca VFR pod każdym względem. :flesje: Ja robiłem takie porównanie i VTEC okazał się być po prostu dużo słabszy, zwłaszcza w dolnym i środkowym zakresie obrotów. Edytowane 13 Września 2011 przez soulreaver Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
r4y4n Opublikowano 27 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2011 A mógłby ktoś krok po kroku wyjaśnić jak podłączyć motor do komputera, jakie dane można odczytać za pomocą tego programu i z ktorej wersji programu korzystacie?? Czy jest to bardzo skomplikowane?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soulreaver Opublikowano 28 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Października 2011 A mógłby ktoś krok po kroku wyjaśnić jak podłączyć motor do komputera, jakie dane można odczytać za pomocą tego programu i z ktorej wersji programu korzystacie?? Czy jest to bardzo skomplikowane?? W pierwszym poście tego tematu, pierwszy link... Tam jest wszystko dokładnie opisane. Obsługa programu jak i podłączenie do moto, jest proste, natomiast trzeba wiedzieć co zrobić z uzyskanymi danymi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
regis70 Opublikowano 27 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2012 Ktoś wie którymi pinami idzie komunikacja z ECU ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soulreaver Opublikowano 1 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2012 Ktoś wie którymi pinami idzie komunikacja z ECU ? http://pinoutsguide.com/CarElectronics/obd_can_bus_pinout.shtml Z ciekawości zapytam; po co ci to? Nie lepiej kupić kabelek za 30pln ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
regis70 Opublikowano 3 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2012 http://pinoutsguide....us_pinout.shtml Z ciekawości zapytam; po co ci to? Nie lepiej kupić kabelek za 30pln ? Czyli teoretycznie mój kabel powinien działać a nie mogę się połączyć :/Teoretycznie bo mam kabelek nieco przerobiony na pinach 1-3-7 czyli przystosowany do serwisowania mojej Alfy.Będę jeszcze próbował bo może to przez Win7 a jak nie to kupie nowy nie ruszany kabelek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piyok Opublikowano 30 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2012 Czy ktoś wie jakie powinny być wartości w Diagnostyce dla poprawnie działającego motocykla? jak sprawdzić czy wszystko jest ok? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.