lonek Opublikowano 20 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2010 Ciekawi mnie do ilu tys. obrotów najwyżej kręciły się motocykle i do ilu kręcą się teraz. Do odcięcia rzecz jasna. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m07m10 Opublikowano 20 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2010 (edytowane) Mój M10 ma moc maksymalną w okolicach 6000, M11 5000. Ale jadąc na m10, przy tych obrotach ma się wrażenie startu w kosmos. Heheh, to by było ,,wtedy". A tera niech ktoś napisze ,,teraz" Edytowane 20 Września 2010 przez m07m10 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Liver Sausage Opublikowano 20 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2010 Z seryjnych to może Honda's RC115, czerwone pole ma przy 22,5k rpm. Z mniej seryjnych Y2K - 52k rpm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hero Opublikowano 20 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2010 Y2K wygrywa w tym rankingu, głównie dlatego że wyposażany jest w wysokoobrotowe silniki Rolls-Royce Allison 250, stosowane przede wszystkim w lotnictwie (np. w helikopterach Bell JetRanger 206), które wytwarzają moc 286 KM przy 52 000 obr./min. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soulreaver Opublikowano 21 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2010 (edytowane) Y2K wygrywa w tym rankingu, głównie dlatego że wyposażany jest w wysokoobrotowe silniki Rolls-Royce Allison 250, stosowane przede wszystkim w lotnictwie (np. w helikopterach Bell JetRanger 206), które wytwarzają moc 286 KM przy 52 000 obr./min. Za to jeśli chodzi o wygląd to raczej nie wygra w żadnym rankingu :biggrin: . Edytowane 21 Września 2010 przez soulreaver Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hero Opublikowano 21 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2010 Wygląd nie był głównym kryterium dla jego twórców :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
R"urz"a Opublikowano 21 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2010 Wygląd nie był głównym kryterium dla jego twórców :) Sorki że wtrącę ale Y2K nie ma wyglądu w ogóle... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hero Opublikowano 21 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2010 (edytowane) To już jak zawsze jest kwestią gustu - ale dryfujemy właśnie w kierunku offtopa ... Edytowane 21 Września 2010 przez Hero Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slusar_o2 Opublikowano 21 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2010 stere japońskie 250 w R4 kręciły się także do 20k. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lonek Opublikowano 24 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Września 2010 A jak jest ze współczesnymi 600? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hero Opublikowano 24 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2010 15-16 tys to wszystko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 26 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2010 Moim zdaniem Y2K nie powinien być brany tutaj pod uwagę jako ze wyposażony jest w silnik turbinowy. Zupełnie nie ma sensu porównywać silników tłokowych do turbin pod względem szybkobieżności. Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bonhart88 Opublikowano 26 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2010 w latach 55-57 było "produkowane" moto guzzi które ma moc maxymalna przy 12 tys obrotow - Ci włosi to jednak sa troche krejzi :bigrazz: wiecej na ten temat tutaj: http://en.wikipedia.org/wiki/Moto_Guzzi_V8 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hero Opublikowano 26 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2010 Moim zdaniem Y2K nie powinien być brany tutaj pod uwagę jako ze wyposażony jest w silnik turbinowy. Zupełnie nie ma sensu porównywać silników tłokowych do turbin pod względem szybkobieżności. Nie zgodzę się - Y2K w pełni wyczerpuje kryteria zawarte w temacie :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gravis Opublikowano 26 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2010 Niektóre modele R6, po 2007 r maja wyskalowany obrotomierz do 20 tys rpm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.