ks-rider Opublikowano 17 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2010 (edytowane) Tym razem testu dlugodystansowego niema, ten zamieszcze za dwa tygodnie. Bedzie napewno "wesolo" zwlaszcza dla krytykow. 1300 GT dojechala juz do 50 000 km celu z dwoma awariami silnika :icon_mrgreen: P.S. nie wszystko co nowe znaczy lepsze :icon_mrgreen: :crossy: Edytowane 17 Września 2010 przez ks-rider Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegorz9139 Opublikowano 17 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2010 Co? Drugi raz tez kosz sprzeglowy sie urwal i wyprzedzil motocykl? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 17 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Września 2010 Co? Drugi raz tez kosz sprzeglowy sie urwal i wyprzedzil motocykl? Tego to niewiem, ale jak wyzej jak sie dowiuem to dam znac, he, he :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 6 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Października 2010 (edytowane) Siemka ! Jak zwykle krotko i na temat. 5 000 km – silnik nie startuje 7 275 km – przyciski na kierownicy odmawiaja posluszenstwa 10 678 km - opony BT 020“UU“ 16 115 km – opony Metzeler Z6 19 850 km – tarcze sprzegla, przelacznik tempomatu, zamek kufra wymieniono 24 766 km – rozbicie kosza sprzegla, calkowita awaria silnika, wymiana silnika na nowy, wymiana tylnej tarczy hamulcowej i tylnych klockow hamulcowych 27 765 km – wymiana opon BT 020 „UU“ 34 070 km – wymiana opon BT 020 „UU“ 36 012 km – Wymiana zepsutej kanapy – podgrewanie siedzenia / kanapy 36 730 km – wymiana walu korbowego, pannewek, bolcow laczacych korbowod z tlokami ( polskiej nazwy nieznam moze ktos podpowie jak to jest po polskiemu ) 37 990 km – opony BT 020 „UU“ 39 400 km – nierowne obroty na biegu jalowym, po wykasowaniu bladow OK 39 542 km – wymiana klockow hamulcowych, przod i tyl. 41 892 km – wymiana zamku kufra 44 953 km – Opony BT 020 „UU“ 46 336 km wlacznik rozrusznika, naped tylnego kola Podsumowanie Lipa na calej lini. Po rozbiciu kosza sprzegla ani Redakcja ani BMW nie bylo w stanie wskazac przyczyny. Uszkodzone panewki i lozyska mogly by byc spowodowane brudem / zanieczyszczeniami ktore znaleziono w zbiorniczku oleju. Mozliwe, ze gdyby wyczyszczono go po pierwszej awari do drugiej by nie doszlo, mozliwe jednak nie wykluczone. Jedyne dodanie sobie animuszu to listy uzytkownikow ktore mowia, ze z takim problemem model spotyka sie poraz pierwszy. Czzy to prawda, hmmm, ocenia uzytkownicy. Jedno co redakcja potwierdza to,to, ze motocykl cieszyl sie najwieksza popularnoscia w uzytkowaniu. Wszystko to jednak nie gra roli w rankingu w ktorym K 1300 GT zajela przedostatnie 27 – me miejsce. ( miedy ducati 999 a Ducati 1098. Jestem zdania, ze przy nastepnym kwestionowaniu wiarygodnosci przeprowadzanych testow fan'i podejda do tematu bardziej obiektywnie. Jak widac nie zawsze najlepszy motocykl na swiecie wygrywa dlugodystansowy test, pozostaje wiec pytanie czy jest on najlepszym motocyklem swiata ? :crossy: Edytowane 7 Października 2010 przez ks-rider Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek96 Opublikowano 6 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2010 No to grubo ... ale dalej będę twierdził że BMW robi trwałe motocykle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 6 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2010 5 000 km – silnik nie startuje 7 275 km – przyciski na kierownicy odmawiaja posluszenstwa 10 678 km - opony BT 020“UU“ 16 115 km – opony Metzeler Z6 19 850 km – tarcze sprzegla, przelacznik tempomatu, zamek kufra wymieniono 24 766 km – rozbicie kosza sprzegla, wymiana silnika na nowy, (taka awaria eliminuje motocykl z dalszych testów)wymiana tylnej tarczy hamulcowej i tylnych klockow hamulcowych 27 765 km – wymiana opon BT 020 „UU“ 34 070 km – wymiana opon BT 020 „UU“ 36 012 km – Wymiana zepsutej kanapy – podgrewanie siedzenia / kanapy 36 730 km – wymiana walu korbowego, pannewek, bolcow laczacych korbowod z tlokami ( polskiej nazwy nieznam moze ktos podpowie jak to jest po polskiemu )(sworzeń tłokowy) 37 990 km – opony BT 020 „UU“ 39 400 km – nierowne obroty na biegu jalowym, po wykasowaniu bladow OK 39 542 km – wymiana klockow hamulcowych, przod i tyl. 41 892 km – wymiana zamku kufra 44 953 km – Opony BT 020 „UU“ 46 336 km wlacznik rozrusznika, naped tylnego kola w serwisie wymieniono wał korbowy nie wymieniając pompy oleju (ciekawa praktyka) W czasie testów na DRUGIM silniku wał korbowy wytrzymał aż 12000 km ??? czyżby zapmnieli jak produkować trwałe motocykle? No to grubo ... ale dalej będę twierdził że BMW robi trwałe motocykle. błąd gramatyczny powinno być : robili - czas przeszły dokonany :biggrin: Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DEALER Opublikowano 6 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2010 Słabo to wygląda......o ile awaria przełączników czy wykasowanie błędów nie jest awarią dyskwalifikującą pojazd o tyle 2 poważne ingerencje w mechanikę silnika to zdecydowane przegięcie....tym bardziej,że BMW nie jest marką z niższej półki cenowej.... Cytuj 93! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motoivan Opublikowano 6 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2010 Będziesz Miał Wydatki . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cubamen Opublikowano 6 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2010 szok :icon_eek: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 6 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Października 2010 36 730 km – wymiana walu korbowego, pannewek, bolcow laczacych korbowod z tlokami ( polskiej nazwy nieznam moze ktos podpowie jak to jest po polskiemu )(sworzeń tłokowy) w serwisie wymieniono wał korbowy nie wymieniając pompy oleju (ciekawa praktyka) Testerzy zadali przedluzenia testu do 75 000 km ale Redakcja na to nie poszla, a szkoda. Piotr, jak widzisz i w "takiej" firmie ludzie rpbia bledy i podchodza do zagadnienia po lebkach. ( Sam tez bylem tego ofiara ). Dali ciala i tyle, O ile mialem ochote przesiasc sie teraz na K 1600 Gt tak jednak to sobie chyba odpuszcze, przynajmniej przez nastepne trzy lata, o ile nie wogole. :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Artur Opublikowano 7 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2010 (edytowane) Testerzy zadali przedluzenia testu do 75 000 km ale Redakcja na to nie poszla, a szkoda. dlaczego chcieli przedluzenia? swoja droga tych awarii troche sporo zeby nie powiedziec bardzo duzo Edytowane 7 Października 2010 przez Dr.Artur Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chorcio Opublikowano 7 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2010 Artur z pewnością dlatego, że wymienili silnik przy 25tyś, a test ma pokazać pełne 50 tyś dla silnika i reszty motocykla. Jednak co do "usterek" to nizła jazda. Cytuj <p>była mz - była xj600s - była vn800 - była vl 800 - był Road King 1550 - był Fat Boy TC 96 - była Electra TC - był Night Rod - był Heritage Softail TC jest Electra i Softail Springer - malina. :wub: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hun996 Opublikowano 7 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2010 powinno być : robili - czas przeszły dokonany :biggrin: Lepsze jest wrogiem dobrego: o takiej serii usterek nigdy nie słyszałem w przypadku K1200GT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 7 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Października 2010 dlaczego chcieli przedluzenia? Artur z pewnością dlatego, że wymienili silnik przy 25tyś, a test ma pokazać pełne 50 tyś dla silnika i reszty motocykla. Jednak co do "usterek" to nizła jazda. Dokladnie tak. :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegorz9139 Opublikowano 7 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2010 Po za tym opisywanym wypadkiem rozwalenia kosza sprzeglowego czytalem o drugim takim przypadku. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.