Skocz do zawartości

K 1300 GT, k1300gt


Rekomendowane odpowiedzi

Tym razem testu dlugodystansowego niema, ten zamieszcze za dwa tygodnie. Bedzie napewno "wesolo" zwlaszcza dla krytykow. 1300 GT dojechala juz do 50 000 km celu z dwoma awariami silnika :icon_mrgreen:

 

P.S. nie wszystko co nowe znaczy lepsze :icon_mrgreen:

 

:crossy:

Edytowane przez ks-rider
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co? Drugi raz tez kosz sprzeglowy sie urwal i wyprzedzil motocykl?

 

Tego to niewiem, ale jak wyzej jak sie dowiuem to dam znac, he, he

 

:crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Siemka !

 

Jak zwykle krotko i na temat.

 

5 000 km – silnik nie startuje

7 275 km – przyciski na kierownicy odmawiaja posluszenstwa

10 678 km - opony BT 020“UU“

16 115 km – opony Metzeler Z6

19 850 km – tarcze sprzegla, przelacznik tempomatu, zamek kufra wymieniono

24 766 km – rozbicie kosza sprzegla, calkowita awaria silnika, wymiana silnika na nowy, wymiana tylnej tarczy hamulcowej i tylnych klockow hamulcowych

27 765 km – wymiana opon BT 020 „UU“

34 070 km – wymiana opon BT 020 „UU“

36 012 km – Wymiana zepsutej kanapy – podgrewanie siedzenia / kanapy

36 730 km – wymiana walu korbowego, pannewek, bolcow laczacych korbowod z tlokami ( polskiej nazwy nieznam moze ktos podpowie jak to jest po polskiemu )

37 990 km – opony BT 020 „UU“

39 400 km – nierowne obroty na biegu jalowym, po wykasowaniu bladow OK

39 542 km – wymiana klockow hamulcowych, przod i tyl.

41 892 km – wymiana zamku kufra

44 953 km – Opony BT 020 „UU“

46 336 km wlacznik rozrusznika, naped tylnego kola

 

Podsumowanie

 

Lipa na calej lini. Po rozbiciu kosza sprzegla ani Redakcja ani BMW nie bylo w stanie wskazac przyczyny. Uszkodzone panewki i lozyska mogly by byc spowodowane brudem / zanieczyszczeniami ktore znaleziono w zbiorniczku oleju. Mozliwe, ze gdyby wyczyszczono go po pierwszej awari do drugiej by nie doszlo, mozliwe jednak nie wykluczone.

 

Jedyne dodanie sobie animuszu to listy uzytkownikow ktore mowia, ze z takim problemem model spotyka sie poraz pierwszy. Czzy to prawda, hmmm, ocenia uzytkownicy. Jedno co redakcja potwierdza to,to, ze motocykl cieszyl sie najwieksza popularnoscia w uzytkowaniu.

 

Wszystko to jednak nie gra roli w rankingu w ktorym K 1300 GT zajela przedostatnie 27 – me miejsce. ( miedy ducati 999 a Ducati 1098. Jestem zdania, ze przy nastepnym kwestionowaniu wiarygodnosci przeprowadzanych testow fan'i podejda do tematu bardziej obiektywnie.

 

Jak widac nie zawsze najlepszy motocykl na swiecie wygrywa dlugodystansowy test, pozostaje wiec pytanie czy jest on najlepszym motocyklem swiata ?

 

:crossy:

Edytowane przez ks-rider
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 000 km – silnik nie startuje

7 275 km – przyciski na kierownicy odmawiaja posluszenstwa

10 678 km - opony BT 020“UU“

16 115 km – opony Metzeler Z6

19 850 km – tarcze sprzegla, przelacznik tempomatu, zamek kufra wymieniono

24 766 km – rozbicie kosza sprzegla, wymiana silnika na nowy, (taka awaria eliminuje motocykl z dalszych testów)wymiana tylnej tarczy hamulcowej i tylnych klockow hamulcowych

27 765 km – wymiana opon BT 020 „UU“

34 070 km – wymiana opon BT 020 „UU“

36 012 km – Wymiana zepsutej kanapy – podgrewanie siedzenia / kanapy

36 730 km – wymiana walu korbowego, pannewek, bolcow laczacych korbowod z tlokami ( polskiej nazwy nieznam moze ktos podpowie jak to jest po polskiemu )(sworzeń tłokowy)

37 990 km – opony BT 020 „UU“

39 400 km – nierowne obroty na biegu jalowym, po wykasowaniu bladow OK

39 542 km – wymiana klockow hamulcowych, przod i tyl.

41 892 km – wymiana zamku kufra

44 953 km – Opony BT 020 „UU“

46 336 km wlacznik rozrusznika, naped tylnego kola

 

w serwisie wymieniono wał korbowy nie wymieniając pompy oleju (ciekawa praktyka)

W czasie testów na DRUGIM silniku wał korbowy wytrzymał aż 12000 km ???

czyżby zapmnieli jak produkować trwałe motocykle?

 

 

No to grubo ... ale dalej będę twierdził że BMW robi trwałe motocykle.

 

błąd gramatyczny

powinno być : robili - czas przeszły dokonany :biggrin:

 

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słabo to wygląda......o ile awaria przełączników czy wykasowanie błędów nie jest awarią dyskwalifikującą pojazd o tyle 2 poważne ingerencje w mechanikę silnika to zdecydowane przegięcie....tym bardziej,że BMW nie jest marką z niższej półki cenowej....

 

 

93!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

36 730 km – wymiana walu korbowego, pannewek, bolcow laczacych korbowod z tlokami ( polskiej nazwy nieznam moze ktos podpowie jak to jest po polskiemu )(sworzeń tłokowy)

 

w serwisie wymieniono wał korbowy nie wymieniając pompy oleju (ciekawa praktyka)

 

Testerzy zadali przedluzenia testu do 75 000 km ale Redakcja na to nie poszla, a szkoda.

 

Piotr, jak widzisz i w "takiej" firmie ludzie rpbia bledy i podchodza do zagadnienia po lebkach. ( Sam tez bylem tego ofiara ). Dali ciala i tyle, O ile mialem ochote przesiasc sie teraz na K 1600 Gt tak jednak to sobie chyba odpuszcze, przynajmniej przez nastepne trzy lata, o ile nie wogole.

 

:crossy:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Testerzy zadali przedluzenia testu do 75 000 km ale Redakcja na to nie poszla, a szkoda.

 

 

dlaczego chcieli przedluzenia?

 

swoja droga tych awarii troche sporo zeby nie powiedziec bardzo duzo

Edytowane przez Dr.Artur
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Artur z pewnością dlatego, że wymienili silnik przy 25tyś, a test ma pokazać pełne 50 tyś dla silnika i reszty motocykla. Jednak co do "usterek" to nizła jazda.

<p>była mz - była xj600s - była vn800 - była vl 800 - był Road King 1550 - był Fat Boy TC 96 - była Electra TC - był Night Rod - był Heritage Softail TC jest Electra i Softail Springer - malina. :wub:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dlaczego chcieli przedluzenia?

 

 

Artur z pewnością dlatego, że wymienili silnik przy 25tyś, a test ma pokazać pełne 50 tyś dla silnika i reszty motocykla. Jednak co do "usterek" to nizła jazda.

 

Dokladnie tak.

 

:crossy:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...