Skocz do zawartości

wymiana łańcuszka rozrządu CBR F4


19tomek20
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Chciałbym samemu wymienić łańcuszek rozrządu ale niestety w motorze jeszcze niemiałem doczynienia z rozrządem. Chciałbym się poradzic jak sie do tego zabrac, co trzeba porozkrecac, na co zwrocic uwage i jak sa zaznaczone cechy na kołach zębatych.

jakby ktos mogl to prosilbym o zdjecia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałbym samemu wymienić łańcuszek rozrządu ale niestety w motorze jeszcze niemiałem doczynienia z rozrządem. Chciałbym się poradzic jak sie do tego zabrac, co trzeba porozkrecac, na co zwrocic uwage i jak sa zaznaczone cechy na kołach zębatych.

jakby ktos mogl to prosilbym o zdjecia

jeżeli nie miałeś wcześniej z tym do czynienia to sobie daruj i daj komuś kto się na tym zna :)

rozumiem, że serwisówkę i narzędzia typu zakuwarka itp. posiadasz.

 

pzdr

KAPD Klub Anonimowych Piratów Drogowych
"Człowiek zbyt poważny jest strasznie śmieszny"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio reanimowałem F4 po nieumiejętnej próbie wymiany rozrządu przez glosno reklamującego się mechanika na forum lubelskim. Straty pokrya kwota 1800pln...próbuj robić sam jeśli czujesz się na siłach. Nikt nie może zabronić napraw we własnym motocyklu ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba dasz radę? :biggrin:

Masz serwisówę jeżeli nie szukaj lub pisz na priva.

W F4 wymiana rozrządu nie jest jakimś wielkim wyczynem można wcisnąć już zakuty łańcuch co znacznie ułatwia sprawę. Po wymianie możesz sprawdzić czy dobrze złożyłeś kręcąc delikatnie kołem na podnośniku.

Powodzenia.

Moto Psycho

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba dasz radę? :biggrin:

Masz serwisówę jeżeli nie szukaj lub pisz na priva.

W F4 wymiana rozrządu nie jest jakimś wielkim wyczynem można wcisnąć już zakuty łańcuch co znacznie ułatwia sprawę. Po wymianie możesz sprawdzić czy dobrze złożyłeś kręcąc delikatnie kołem na podnośniku.

Powodzenia.

 

Chyba robi wielką różnicę.

Napisz koledze punkt po punkcie jak to wykonać i zobowiąż się na tym forum pokryć koszty ewentualnej awarii albo nie podpuszczaj młodego człowieka do zniszczenia jego silnika.

Samo prawidłowe odkręcenie a potem przykręcenie zespolonego mostka wałków to już wyższa szkoła mechaniki - ale Ty wiesz lepiej :clap:

 

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba robi wielką różnicę.

Napisz koledze punkt po punkcie jak to wykonać i zobowiąż się na tym forum pokryć koszty ewentualnej awarii albo nie podpuszczaj młodego człowieka do zniszczenia jego silnika.

Samo prawidłowe odkręcenie a potem przykręcenie zespolonego mostka wałków to już wyższa szkoła mechaniki - ale Ty wiesz lepiej :clap:

Wróciłeś z wakacji Hurrrrrrrrraaaaa!

Przecież napisał że potrafi wymienić rozrząd w samochodzie.

To czy czuje się na siłach zrobić to w motocyklu zależy tylko od niego.

Moto Psycho

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jakie ma doświadczenie. Ja zawsze unikam porad w stylu "jak mam coś zrobić ktok po kroku". Jeśli sam zainteresowany nie ma serwisówki, to ręce opadają. Poza tym faktycznie w F4 można założyć cały łańcuszek, więc odpada zdecydowanie najtrudniejsze w amatorskim wykonaniu zakucie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...