tiger666 Opublikowano 14 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2010 Po uruchomieniu i dodaniu gazu slysze wyrazne cykanie dochodzące tak jakby z cylindra. Co to może byc? Mozliwe że kolektor jest niedokręcony? bo odkrecalem ostatnio przy wymianie wydechu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szynszyll Opublikowano 14 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2010 zalozyles nowe uszczelki kolektora i dokreciles z odpowiednim momentem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamikazemario Opublikowano 14 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2010 Dokręć, a się dowiesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 14 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2010 Chyba sam sobie odpowiedziałeś na pytanie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tiger666 Opublikowano 14 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Września 2010 Tak też myślę i radzę się ;) No nic ..odkrece dzis i sprawdze :) Aha i sprzęgło mi piszczy przy wciskaniu :rolleyes: zapewna domaga sie smarowania, ale czym? są jakies specjalne preparaty? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamikazemario Opublikowano 14 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2010 :icon_eek: sprzęgło napewno nie wymaga smarowania bo jest cały czas "smarowane", a tak naprawdę chłodzone olejem. Chyba, że Ci o linkę chodzi :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tiger666 Opublikowano 14 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Września 2010 no o linke ;p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamikazemario Opublikowano 14 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2010 (edytowane) Są preparaty do linek, ale wystarczy zwykły olej silnikowy(nie żaden smar). Mieszasz sobie olej z niewielką ilością benzyny(żeby było na tyle rzadkie aby się dało wepchnąć pod pancerz). Wciskasz strzykawką pod pancerz, ruszasz linką w te i wewte :bigrazz: Paliwko sobie odparuje. Olej zostanie i linka nasmarowana :lalag: Edytowane 14 Września 2010 przez kamikazemario Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tiger666 Opublikowano 14 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Września 2010 A może byc zużyty olej? No i wymieszac ze zwyklą benzyną, czy ekstrakcyjną? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniek-J8 Opublikowano 14 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2010 nielej zużytego oleju bo ma dużo siarki,a benzynka obojętnie chodzi o rozcieńczenie tylko olejku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 14 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2010 A kolega to jest pewien, że nie piszczy klamka ? W samej lince to jest niewiele do piszczenia ale klamka gdy wytrze cały smar w mocowaniu i złapie wodę to już piszczy. Najczęśćiej piszczy śruba na której jest klamka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tiger666 Opublikowano 14 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Września 2010 mozliwe ze masz racje :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.