qba Opublikowano 9 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2010 kx to cross Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 9 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2010 najdłużej rozwijana była cr500 w ameryce nawet chyba do dziś jest dostępna na zamówienie w alu ramie, CR500AF, 500 wsadzona w ramę od nowocześniejszego sprzętu. Zazwyczaj CR250. Z tego co wiem to samodzielna przeróbka. Tak samo KX500AF, nie wiem co oznacza ten skrót ale pewnie gdzieś w googlach wala się definicja :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 9 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2010 http://www.servicehonda.com/ To jest firma która zajmuje się budową 500 , mają nawet wersje endurową cr-ki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
remy Opublikowano 9 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2010 CR500AF, 500 wsadzona w ramę od nowocześniejszego sprzętu. Zazwyczaj CR250. Z tego co wiem to samodzielna przeróbka. Tak samo KX500AF, nie wiem co oznacza ten skrót ale pewnie gdzieś w googlach wala się definicja :) Na moje to AF to po prostu Aluminium Frame. ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 10 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2010 A wiesz, że możesz mieć racje :biggrin: Normalnie to ogarniam skróty myślowe ale ten to było za wiele. Chiba muszę się dokształcić z enduro :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brys Opublikowano 11 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2010 300 KM z litra nie stanowi dzis problemu, pytanie tylko kto nad tym zapanuje ? Wiekszy problem stanowic bedzie spelnienie norm czystosci emisji spalin. :crossy: Dziś to zapanuje nad tym kontrola trakcji. Ekologia ssie. Zieloni chcieliby żeby z rury leciało górskie powietrze... ja myśle że normalne drogowe 2t wykończyło spalanie i niska żywotność silnika...........kogo z was byłoby stać trzaskać setki km motocyklem palącym 12/100 przy delikatnej jeździe (nie chce mi sie wierzyć że takie 750 3 garowe spali mniej ale może....) (...) Mnie by było stać, jakbym miał taki sprzęt to bym mu nie żałował :D Co do żywotności to nie koniecznie. GT750 było trwałe. Pewnie przez chłodzenie cieczą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 12 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2010 (edytowane) Co do żywotności to nie koniecznie. GT750 było trwałe. Pewnie przez chłodzenie cieczą. ile km bez remontu ?? w kawasaki kmx 125 (mały niewysilony singiel 2t) producent podaje że przebieg do remontu generalnego to 50tys km w praktyce podobno przeżywa sporo mniej szczególnie jak sie mu nie oszczędza ...... i w sumie to jest raczej górna granica żywotności 2t dla kontrastu ogar 200 chyba 16tys km przeciętny skuter 2t też, wyczynowe enduro pewnie też coś koło tego albo mniej (od znajomego słyszałem że w wr125 generalke sie robi co 10 tys km ) nie wiem np ile km do remontu miała RD350 w końcu to typowy drogowy motocykl 2t chyba raczej niewysilony........ a z mojej skromnej wiedzy o 4t wynika że obecne motocykle 4t wytrzymują 100tys km bez problemu (tylko że potem silnik do śmieci bo nie zrobi sie łatwo i tanio generalki jak w 2t :D ) kiedyś czytałem o chyba hondzie cx500 która potrafiła wytrzymać i 300tys oczywiście wyjątkiem są hard enduro 4t i tzw ,,ścigi'' szczególnie jakieś ekstremalnie podrasowane typu turbo hayabusa :D z drugiej strony dwusuw jest wieczny pozostaje tylko kwestia ekonomi :D wał można wymienić albo wymienić korbowód, tłoki zawsze mają kilka nadwymiarów, jak skonczą sie nadwymiary to można wbić tuleje i znowu od początku :D z tego co wiem w wielocylindrowym 4t jak zatrze sie panewka albo w cylindrze zrobi rysa to silnik jest do śmieci bo producent nie przewidział nadwymiarów, a kupienie nowego wału korbowego do np cbr 600 jest chyba nierealne......jeśli sie mylę proszę o sprostowanie Edytowane 12 Września 2010 przez michoa Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bajaos Opublikowano 12 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2010 Ano. Panewka twój wróg :) Cytuj Mają tam piwo tak zimne jak serca waszych dziewczyn..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 12 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2010 ..... ogar 200 chyba 16tys km p.... nie wiem np ile km do remontu miała RD350 w końcu to typowy drogowy motocykl 2t chyba raczej niewysilony........ ...... z drugiej strony dwusuw jest wieczny pozostaje tylko kwestia ekonomi :D wał można wymienić albo wymienić korbowód, tłoki zawsze mają kilka nadwymiarów, jak skonczą sie nadwymiary to można wbić tuleje i znowu od początku :D z tego co wiem w wielocylindrowym 4t jak zatrze sie panewka albo w cylindrze zrobi rysa to silnik jest do śmieci bo producent nie przewidział nadwymiarów, a kupienie nowego wału korbowego do np cbr 600 jest chyba nierealne......jeśli sie mylę proszę o sprostowanie Chciałbym zobaczyć Ogara który zrobił 16kkm bez remontu :) RD350 jest wysilona o ile to wersja LC po chyba 1987 roku. Moc 68 albo 78 koni dokładnie nie pamiętam. No i ten 4T. Mój jest "nowoczesną" jednostką dwucylindrową i ma przewidziany jeden nadwymiar. Dodatkowo jeśli cylinder mieści się w limicie serwisowym to wystarczy prosta wymiana pierścienie ewentualnie z tłokami i po docieraniu można jechać dalej. Honowanie jest potrzebne gdy masz jakieś skazy na gładzi. Gorzej gdy walnie owa panewa. Wtedy to tylko wymiana na mniej zużyty komplet z wałem. Nie wiem dlaczego nikt nie oddaje wału do hartowania albo nakładania nowej powłoki wzmacnianej (azotowanie czy inne cudaniewidy) We have the technology. Ceny nowego cylka albo wału są tak kosmiczne, że prościej jest wstawić nowy silnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 12 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2010 Chciałbym zobaczyć Ogara który zrobił 16kkm bez remontu smile.gif mój :D nie ciągnął palił za 30 kopem albo z samostartu, jak zdecydowałem sie na remont to z nominału trzebabyło robić 3 szlif bo tłok na 2 szlif wpadał w mój cylinder :icon_twisted: tyle podaje producent bynajmniej :D mnie to wkurza fakt że praktycznie wymarły ,,lajtowe 2t enduro'' w dużej pojemności typu kdx 250 crm 250 kdx 200 suzuki ts200 tysiąc lat temu była jeszcze dt175 czy mtx200....... ja koniecznie chciałem mtx200 o ile kupić sam motocykl kupić jeszcze sie da (ale trzeba poszukać) tak częsci zero, w przypadku jakiegoś łańcucha klocków czy cos można zrobić druciarnie i podpasować cos z mtxa 125 ale co jak skończy sie tłok...... kdx 250 czy crm 250 jest z kolei strasznie mało ceny też mają ostre....... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brys Opublikowano 12 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2010 ile km bez remontu ?? (...) Przy mocy 52 koni z 740 centymetrów to raczej dużo bez remontu. Jak będę się widział ze znajomym, który z tym miał styczność jeszcze w latach 80' to specjalnie dla Ciebie spytam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 12 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2010 Dla porównania panowie przebieg remontowy MZ to 30 tys;] I faktycznie na oryginalnych częściach tyle można było zrobić nie zaglądając do silnika. Klucz dobrego remontu 2T to wał i jego łożyska. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hikor Opublikowano 13 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2010 Moja pierwsza CZ350 kupiona jako nówka sztuka miała na liczniku ~36000 km jak ją sprzedawałem. Silnik nie dzwonił. Generalki nie przechodziła. Raz padło łożysko środkowe wału, dwa razy zmieniałem łańcuch sprzęgłowy, ze dwa razy regulator napięcia i raz kompletne sprzęgło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 14 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2010 Hikor motocykle takie jak CZ, Jawa, MZ były TANIMI MOTOCYKLAMI UŻYTKOWYMI dla każdego powiem więcej ich uniwersalizm łatwość obsługi była w dzisiejszych czasach nie do pomyślenia. Co do paliwa norm spalin itp. To wszystko panowie jest propaganda ;] Można było by to obejść. Po prostu nie chce się dopuścić już do uproszczenia budowy silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 14 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2010 Może coś w tym jest, Suzuki olało projekt RE-5 bo naprawa i rozbudowa wankla nie jest trudna, dołożenie tłoka i cylindra to tyle co rozkręcić i poskładać z powrotem :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.