rozek Opublikowano 8 Maja 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2004 Jako ze do Pawła mam dosyc daleko wiec postanowiłem ze najpierw poszukam kogos na miejscu kto by to zrobił. Dzisiaj byłem u mechanika i powiedział ze to jest omknięte i ze odkręcic się nie da. Jedyne wyjscie to rozwiercić tylko ze kazał mi się dowiedzieć jaką długość ma śruba spustowa bo nie wie jak sie za to zabrac. Wiec pytanie: jaką długośc moze miec sruba spustowa ???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vlaad Opublikowano 8 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2004 Jako ze do Pawła mam dosyc dalekoMoże i masz daleko, ale za to istnieje DUŻE prawdopodobieństwo, że Paweł to odkręci. Widziałem jak została odkręcona śruba koła ze zniszczonym łbem (nie omsknięta tylko zniszczona przecinakiem), jak też śruba z zupełnie nietypowym łbem, do którego nie było klucza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 8 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2004 Taaa, Vlaad dobrze gada :-).Widziałem jak została odkręcona śruba koła ze zniszczonym łbem (nie omsknięta tylko zniszczona przecinakiem), jak też śruba z zupełnie nietypowym łbem, do którego nie było klucza. Vlaad, do dzisiaj chodzę dumny i blady :-) - mały warsztacik poprawił skutki działania Serwisu Autoryzowanego pewnej szanującej się firmy :mrgreen: Jaja nie ? Pozdro, Paweł PS. A tak na temat - śruba ma około 3 cm, ale bez sensy jest rozwiercać całą, wystarczy zebrać samą górną część, tak aby odpadł łeb, a resztę po rozebraniu wszystkiego na części odkręci się kombinerkami czy czymś podobnym. Nie ma sensu wiercić przez całą śrubę, bo to się skończyć może zniszczeniem goleni, jak coś pójdzie źle. Moją metodą ryzyko jest znacznie mniejsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 8 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2004 Czolem! Jak ja robilem zawieche w MZ, to wydlubalem uszczelniacze srubokretem. Wbilem go w stare zimmery, uwazajac, by nie zarysowac lag i je wydlubalem bez wiekszych oporow. Robilem to wczoraj...A nowe zalozylem od gory, siadly ladnie i poki co wszystko jest ok.Do dolnych korkow spustowych nawet nie zagladalem.Moze tak sprobujesz to zalatwic?Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozek Opublikowano 8 Maja 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2004 Jako ze do Pawła mam dosyc dalekoMoże i masz daleko' date=' ale za to istnieje DUŻE prawdopodobieństwo, że Paweł to odkręci. Widziałem jak została odkręcona śruba koła ze zniszczonym łbem (nie omsknięta tylko zniszczona przecinakiem), jak też śruba z zupełnie nietypowym łbem, do którego nie było klucza.[/quote'] Ok ale to nie ja własnoręcznie będę robił tylko mechanik więc dla mnie to raczej bez różnicy :mrgreen: Moze sie myle ale to juz inna sprawa. Najgorsze jest to ze do Pawła musiał bym to wysyłac i moto moze bym poskładał na koniec maja a tak MOŻE złoże w nastepnym tygodniu.No nic narazie zaniose dla mechanika niech kombinuje, przynajmniej mam nauczkę zeby nastepnym razem sie za to nie brac bo moto stoi juz miesiąc bez przodu :buttrock: ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bedok Opublikowano 8 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2004 Nowy uszczelniacz zakładasz tą bardziej zabudowaną częścią do góry. i co się okazało ??? że to co było w ladze, to nie żaden uszczelniacz, tylko nie wiadomo co....a z kolei uszczelniacze z larssona miały zły rozmiar i dlatego ciekły. Mam nadzieję, że w poniedziałek wieczorem sprzęt będzie gotowy!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m16 Opublikowano 9 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2004 Najgorsze jest to ze do Pawła musiał bym to wysyłac i moto moze bym poskładał na koniec maja a tak MOŻE złoże w nastepnym tygodniu. Wysylasz w poniedzialek priorytetem.Pawel ma paczke we wtorek rano.Pawel wysyla Ci paczke priorytetem w czwartek.Ty masz paczke w piatek.Jakis problem ? :mrgreen: :arrow: :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 9 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2004 Albo kurieram nawet, nie wiem jak z kosztami, ale nie jest to drogo ... Zresztą paczka też ok, a koszty nie duże tak naprawdę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozek Opublikowano 10 Maja 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2004 heh jutro odbieram lagi i zobaczymy co ten mechanik wykombinował. Mam nadzieje, ze będize ok bo jesli nie to wtedy juz naprawdę wysyłam do Pawła, ale pewnie juz wtedy nie będzie ich chciał :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 10 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2004 Eeeeeeeeeee tam, spoko, ale mam może mechanik zrobił dobrze i nie będzie trzeba kombinować :-). Pozdro, Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozek Opublikowano 12 Maja 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2004 No dobra jeden problem z głowy. Lagi rozkręcone, teraz wymienic uszczelniacze i składac moto do kupy :) Dzieki za pomoc. PS. Jeszcze sie odezwe bo znając moje szczescie to na 100% nie jest koniec kłopotów :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozek Opublikowano 14 Maja 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2004 No wiec mam jeszcze troche pytan 1. Podczas wiercenia troche materiału osiadło na bocznych ściankach i śruba nie dokonca wchodzi. CO z tym zrobić ?? Spróbowac zpiłować ??2. Między gumką przeciwkurzową a uszczelniaczem cos jest ?? Bo u mnie są jakby resztki jakiegos pierscienia ale trudno mi dokładnie to opisac bo to jest chyba na stałe. 3. CZy uszczelniacz powinien łatwo wyjśćczy trzeba go jakoś "zachęcać" do wyjscia ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 16 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2004 Jest tam zawleczka. Musisz ją wydłubać. A potem łapiesz za dwie części i kilkoma energicznymi ruchami rozdzielasz na pół. Wszystko pisałem w tekście, wyjaśnione nawet kompletnego amatora - może zerknij jeszcze raz :-). POzdro, Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozek Opublikowano 18 Maja 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2004 Okas juz uszczelniacze wymienione, lagi poskręcane, tylko teraz złozyc motor i mam nadzieje ze bedzie dobrze i nie bedzie ciekło od dołu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Avalon Opublikowano 18 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2004 Jak nie poradzicie mi to chyba sprzedaje honde bo nie mam juz do niej nerwów. A powszechnie panuje opinia że Honda jest najlepszym z Japońców. :mrgreen: Dobrze chociaz że masz kłopot z głowy i możesz juz :) Cytuj Czarny, ciężki, szybki... Olympus E-3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.