siwydr Opublikowano 6 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2010 (edytowane) Może Honda Deauville 650 w tej kasie dużo sztuk do wyboru , troche świerzsze sprzęty od BMW do 10,000zł ale Hondzie trochę brakuje do 100 kucy :wink: coś za coś :wink: Edytowane 6 Września 2010 przez siwydr Cytuj W uszach szum w oczach łzy na liczniku tylko 3 http://www.bikepics.com/members/siwydr/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość josha Opublikowano 7 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2010 Jeszua, dzięki za PW. Jednak sprzedawca ma coś do ukrycia. Zastanawiam się nad pojechaniem i obejrzeniem tego. http://moto.allegro.pl/bmw-k1100lt-k1100-k...1206546650.html Wydaje mi się bardziej odpowiedni dla mnie. Mam pytanie, czy takie radio ma sens? Jak jest ze słyszalnością w trasie? Czy trzeba używać jakiś specjalnych słuchawek? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 7 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2010 Ciezko powiedziec jak z tym moto, bo strona nie wyswietla. Co do radia to wiele moto ma, z tym ze potrzeba kasku z wbudowanymi sluchawkami... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 7 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2010 k1100lt ma głośniki. jak to chodzi pierun wi, nie jeździłem z takim. ale skoro w innych transatlantykach się sprawdza... jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart_b Opublikowano 7 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2010 nie wiem czy bym sie zdecydował na dalekie wyjazdy takimi starymi koniami. mimo ze dbane serwisowane ma swoje lata i stan gum itd pozostawia znaczne ryzyko. moj ma 9 lat i juz mam stracha. to tak OT Cytuj MOTOPROJEKT - Warsztat motocyklowy serwis, naprawa, diagnostyka komputerowa, materiały eksploatacyjne Sławek - 604 635 069 Bart - 695 880 500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 8 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2010 podany lt ma 13, moja kanapa 17 i bez wahania pojechałbym do w dowolne miejsce europy. wystarczy tylko pojęcie "serwis" pojmować obszerniej, niż wymianę oleju jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ruthi7 Opublikowano 8 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2010 (edytowane) Na twoim miejscu zerknął bym jeszcze na Yamahę XJ900. W podanym budżecie możesz poszukać egzemplarza młodszego od wymienionych BM-ek, niektóre również dobrze doposażone do turystyki a przynajmniej ni traci "mydelniczka" jak ten LT Nie wiem jak z ochrona na niemieckich motocyklach, ale Xj-ta dość dobrze sobie radzi mimo, ze ma pól owiewkę. (dość pokaźna zresztą). Na rynku można znaleźć dolne dokładki co pewnie pomoże przy ochronie od wiatru. Plusy: - solidny silnik bez jakiś typowych bolączek generujący 90 kucy. - duże przebiegi jakoś mu nie straszne - wal kardana - duży zbiornik 25 litrów i spory zasięg - rozsądne ceny części - można powybierać i powybrzydzać na rynku wtórnym Z minusów to uważać na skorodowane egzemplarze, stalowa rama, jak również wydechy i rury wydechów (często można zakupić sprzęt który ma już to wymienione). No i masa - jakieś 230kg ale dla turystyka to możne być plus. Cos a'la to np: http://otomoto.pl/yamaha-xj-diversjon-900-M2204159.html Edytowane 8 Września 2010 przez ruthi7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 8 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2010 Najbardziej wpasiony to 1200GS ale 800 tez da rade ale nie ma boxera i tego zawieszenia co 1200. tylko to calkiem inna kasa zobacz na allegro. GS 800 daje rade. R2 ale jest kardan i wiekszosc rozwiazan z 1200 Przetlumacz na polski bo nie kumam Kurde chyba za szybko. ma łancuch a o rozwiazania to chodzilo mi o uklad jezdny oprócz przodu zawiechy. podobna pozycja, schowki, mocowania i wyglad. tylko boxera brak ? K1200RS za 10k zl to slaby temat. Nawet jesli faktycznie za tyle da sie go kupic - to moze byc szrot. Nie moze byc schrot a bedzie schrot ! Pyanie do kolegi czy ma to byc boxer czy rzedowa 4 - ka ? Za ta kase moze byc faktycznei ciezko, ale o tym wspomnieli juz koledzy. :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bigboykr Opublikowano 8 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2010 (edytowane) podany lt ma 13, moja kanapa 17 i bez wahania pojechałbym do w dowolne miejsce europy. wystarczy tylko pojęcie "serwis" pojmować obszerniej, niż wymianę oleju jsz Jeszua - nigdzie sie nie ruszamy.. mamy za stare moto... ;) A na powaznie: 9-letnie moto może być w stanie salonowym. Kwestia podejścia i dbania o sprzęt. Ja mam 24 letniego XT, 22 letnią cebrę i 14-letni skuter (Majesty 250) i kazdym z nich nie boje się wyjeżdżać gdzies dalej... no dobra, skutrem dalej się nigdzie nie wybieram. Edytowane 8 Września 2010 przez bigboykr Cytuj http://bigboykr.blogspot.com/ się powoli uzupełnia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość josha Opublikowano 8 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2010 No, trochę mi namieszaliście we łbie. Rozmawiałem dziś z gościem od tego BMW http://moto.allegro.pl/bmw-k1100lt-k1100-k...1206546650.html Nie ma nic przeciwko dogłębnym oględzinom. Z ceny może opuścić symbolicznie. Czy byłby ktoś chętny, mieszkający w pobliżu na oględziny? Najchętniej gdyby to był mechanik. Oczywiście, jak dojdzie co do czego, to zwrócę koszty i co tam jeszcze trzeba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart_b Opublikowano 9 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2010 Jeszua - nigdzie sie nie ruszamy.. mamy za stare moto... ;) A na powaznie: 9-letnie moto może być w stanie salonowym. Kwestia podejścia i dbania o sprzęt. Ja mam 24 letniego XT, 22 letnią cebrę i 14-letni skuter (Majesty 250) i kazdym z nich nie boje się wyjeżdżać gdzies dalej... no dobra, skutrem dalej się nigdzie nie wybieram. cynizm srednio wskazany. tez nie mam nowego motocykla a koledzy sie ze mnie nabijaja ze przeginam z dbaniem o motocykl a dbam bo uzywam tylko do dalszych wyjazdow. chodzilo mi o to ze polaczenia elektryczne, przewody, elementy gumowe w wiekiem znacznie traca na swoich wlasciwosciach i szansa na awarie znacznie sie zwieksza. jak to sie stanie 200-300 km od domu to luzik, gorzej jak kilka tysiecy. nowe tez sie psuje to jasne ale szansa jest mniejsza. Cytuj MOTOPROJEKT - Warsztat motocyklowy serwis, naprawa, diagnostyka komputerowa, materiały eksploatacyjne Sławek - 604 635 069 Bart - 695 880 500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bigboykr Opublikowano 9 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2010 (edytowane) cynizm srednio wskazany. tez nie mam nowego motocykla a koledzy sie ze mnie nabijaja ze przeginam z dbaniem o motocykl a dbam bo uzywam tylko do dalszych wyjazdow. chodzilo mi o to ze polaczenia elektryczne, przewody, elementy gumowe w wiekiem znacznie traca na swoich wlasciwosciach i szansa na awarie znacznie sie zwieksza. jak to sie stanie 200-300 km od domu to luzik, gorzej jak kilka tysiecy. nowe tez sie psuje to jasne ale szansa jest mniejsza. Bo dbanie o motocykl to nie tylko wymiana oleju, świec i regulacja gaźników... zresztą, każdy dba i jeździ jak chce. Edytowane 9 Września 2010 przez bigboykr Cytuj http://bigboykr.blogspot.com/ się powoli uzupełnia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robertso444 Opublikowano 22 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2010 Panowie a co powiecie o Varadero 1000 przypadł mi do gustu gdy oglądałem kolarzy za i przed peletonem były tylko XV 1000 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Horb Opublikowano 22 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2010 Panowie a co powiecie o Varadero 1000 przypadł mi do gustu gdy oglądałem kolarzy za i przed peletonem były tylko XV 1000 Bardzo zacny motocykl, ale na prawdę duży i ciężki. Cytuj "Ja tylko nie wierzę w jednego więcej boga niż ty. Gdy zrozumiesz, dlaczego nie wierzysz we wszystkich pozostałych, zrozumiesz, dlaczego ja nie wierzę w twojego." Stephen Roberts Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Syrek Opublikowano 22 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2010 Zacny, ale tylko ten na wtrysku tj. jesli sie nie myle to od 2003r. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.