Skocz do zawartości

Coś do turystyki...


Gość josha
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Może Honda Deauville 650 w tej kasie dużo sztuk do wyboru , troche świerzsze sprzęty od BMW do 10,000zł ale Hondzie trochę brakuje do 100 kucy :wink: coś za coś :wink:

 

Edytowane przez siwydr

W uszach szum w oczach łzy na liczniku tylko 3

 

http://www.bikepics.com/members/siwydr/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszua, dzięki za PW. Jednak sprzedawca ma coś do ukrycia. Zastanawiam się nad pojechaniem i obejrzeniem tego.

http://moto.allegro.pl/bmw-k1100lt-k1100-k...1206546650.html

 

Wydaje mi się bardziej odpowiedni dla mnie. Mam pytanie, czy takie radio ma sens? Jak jest ze słyszalnością w trasie? Czy trzeba używać jakiś specjalnych słuchawek?

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

k1100lt ma głośniki. jak to chodzi pierun wi, nie jeździłem z takim. ale skoro w innych transatlantykach się sprawdza...

jsz

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem czy bym sie zdecydował na dalekie wyjazdy takimi starymi koniami. mimo ze dbane serwisowane ma swoje lata i stan gum itd pozostawia znaczne ryzyko. moj ma 9 lat i juz mam stracha.

 

to tak OT

MOTOPROJEKT - Warsztat motocyklowy

 

serwis, naprawa, diagnostyka komputerowa, materiały eksploatacyjne

 

Sławek - 604 635 069 Bart - 695 880 500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podany lt ma 13, moja kanapa 17 i bez wahania pojechałbym do w dowolne miejsce europy. wystarczy tylko pojęcie "serwis" pojmować obszerniej, niż wymianę oleju

jsz

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na twoim miejscu zerknął bym jeszcze na Yamahę XJ900.

W podanym budżecie możesz poszukać egzemplarza młodszego od wymienionych BM-ek, niektóre również dobrze doposażone do turystyki a przynajmniej ni traci "mydelniczka" jak ten LT

Nie wiem jak z ochrona na niemieckich motocyklach, ale Xj-ta dość dobrze sobie radzi mimo, ze ma pól owiewkę. (dość pokaźna zresztą). Na rynku można znaleźć dolne dokładki co pewnie pomoże przy ochronie od wiatru.

 

Plusy:

- solidny silnik bez jakiś typowych bolączek generujący 90 kucy.

- duże przebiegi jakoś mu nie straszne

- wal kardana

- duży zbiornik 25 litrów i spory zasięg

- rozsądne ceny części

- można powybierać i powybrzydzać na rynku wtórnym

 

Z minusów to uważać na skorodowane egzemplarze, stalowa rama, jak również wydechy i rury wydechów (często można zakupić sprzęt który ma już to wymienione).

No i masa - jakieś 230kg ale dla turystyka to możne być plus.

 

Cos a'la to np:

http://otomoto.pl/yamaha-xj-diversjon-900-M2204159.html

Edytowane przez ruthi7
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najbardziej wpasiony to 1200GS ale 800 tez da rade ale nie ma boxera i tego zawieszenia co 1200. tylko to calkiem inna kasa zobacz na allegro. GS 800 daje rade. R2 ale jest kardan i wiekszosc rozwiazan z 1200

 

Przetlumacz na polski bo nie kumam

 

 

Kurde chyba za szybko. ma łancuch a o rozwiazania to chodzilo mi o uklad jezdny oprócz przodu zawiechy. podobna pozycja, schowki, mocowania i wyglad. tylko boxera brak

 

?

 

K1200RS za 10k zl to slaby temat. Nawet jesli faktycznie za tyle da sie go kupic - to moze byc szrot.

 

Nie moze byc schrot a bedzie schrot !

 

Pyanie do kolegi czy ma to byc boxer czy rzedowa 4 - ka ?

 

Za ta kase moze byc faktycznei ciezko, ale o tym wspomnieli juz koledzy.

 

:crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podany lt ma 13, moja kanapa 17 i bez wahania pojechałbym do w dowolne miejsce europy. wystarczy tylko pojęcie "serwis" pojmować obszerniej, niż wymianę oleju

jsz

 

 

 

Jeszua - nigdzie sie nie ruszamy.. mamy za stare moto... ;)

 

A na powaznie: 9-letnie moto może być w stanie salonowym. Kwestia podejścia i dbania o sprzęt. Ja mam 24 letniego XT, 22 letnią cebrę i 14-letni skuter (Majesty 250) i kazdym z nich nie boje się wyjeżdżać gdzies dalej... no dobra, skutrem dalej się nigdzie nie wybieram.

Edytowane przez bigboykr

http://bigboykr.blogspot.com/ się powoli uzupełnia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No, trochę mi namieszaliście we łbie. Rozmawiałem dziś z gościem od tego BMW http://moto.allegro.pl/bmw-k1100lt-k1100-k...1206546650.html

Nie ma nic przeciwko dogłębnym oględzinom. Z ceny może opuścić symbolicznie. Czy byłby ktoś chętny, mieszkający w pobliżu na oględziny? Najchętniej gdyby to był mechanik. Oczywiście, jak dojdzie co do czego, to zwrócę koszty i co tam jeszcze trzeba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszua - nigdzie sie nie ruszamy.. mamy za stare moto... ;)

 

A na powaznie: 9-letnie moto może być w stanie salonowym. Kwestia podejścia i dbania o sprzęt. Ja mam 24 letniego XT, 22 letnią cebrę i 14-letni skuter (Majesty 250) i kazdym z nich nie boje się wyjeżdżać gdzies dalej... no dobra, skutrem dalej się nigdzie nie wybieram.

 

 

cynizm srednio wskazany.

 

tez nie mam nowego motocykla a koledzy sie ze mnie nabijaja ze przeginam z dbaniem o motocykl a dbam bo uzywam tylko do dalszych wyjazdow. chodzilo mi o to ze polaczenia elektryczne, przewody, elementy gumowe w wiekiem znacznie traca na swoich wlasciwosciach i szansa na awarie znacznie sie zwieksza. jak to sie stanie 200-300 km od domu to luzik, gorzej jak kilka tysiecy. nowe tez sie psuje to jasne ale szansa jest mniejsza.

MOTOPROJEKT - Warsztat motocyklowy

 

serwis, naprawa, diagnostyka komputerowa, materiały eksploatacyjne

 

Sławek - 604 635 069 Bart - 695 880 500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

cynizm srednio wskazany.

 

tez nie mam nowego motocykla a koledzy sie ze mnie nabijaja ze przeginam z dbaniem o motocykl a dbam bo uzywam tylko do dalszych wyjazdow. chodzilo mi o to ze polaczenia elektryczne, przewody, elementy gumowe w wiekiem znacznie traca na swoich wlasciwosciach i szansa na awarie znacznie sie zwieksza. jak to sie stanie 200-300 km od domu to luzik, gorzej jak kilka tysiecy. nowe tez sie psuje to jasne ale szansa jest mniejsza.

 

Bo dbanie o motocykl to nie tylko wymiana oleju, świec i regulacja gaźników... zresztą, każdy dba i jeździ jak chce.

Edytowane przez bigboykr

http://bigboykr.blogspot.com/ się powoli uzupełnia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Panowie a co powiecie o Varadero 1000 przypadł mi do gustu gdy oglądałem kolarzy za i przed peletonem były tylko XV 1000

Bardzo zacny motocykl, ale na prawdę duży i ciężki.

"Ja tylko nie wierzę w jednego więcej boga niż ty. Gdy zrozumiesz, dlaczego nie wierzysz we wszystkich pozostałych, zrozumiesz, dlaczego ja nie wierzę w twojego." Stephen Roberts

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...