LYsY Opublikowano 7 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2010 oo kierwa moja ma 15lat i dosłownie 3 punkty rdzy, pod klapką wlewu, próg i rant pod tylną lampą http://img263.imageshack.us/f/6ed3ec6a73e6b6b4.jpg/ Uuu, stary, jak cofałeś to musiałeś się nadziać na jakąś gazrurkę! Nadziała Ci się na wydech. :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domestos_WC Opublikowano 7 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2010 Fajny cybuch :bigrazz: Daje chociaż fajer? :biggrin: kiedyś w pewexie by się o niego pozabijali, daje +30KM i +100 do szacunku na dzielni :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 7 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2010 No to moja ma 17 lat a trzyma sie całkiem przyzwoicie, tylko w kilku miejscach ją wzięło :cool: http://yfrog.com/1adsc01029qcj http://yfrog.com/1ndsc010300j Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aster Opublikowano 7 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2010 ja mam 13 letnia i rdza pojawila sie w 3 miejscach punktowo http://moto.gratka.pl/tresc/opel-astra-cla...d80e3147aae94,1 fakt ze byla garazowana niemal cale zycie ;) Moja od 2007 napewno garażu nie widziała i była jeżdżona 12 miesięcy w roku. Niedużo bo niedużo ale cały czas. No ale mi jakoś nawet Tico nie chce specjalnie rdzewieć :P Cytuj Jawa 50 Mustang 1977 => Yamaha XJ 600N 1999 :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 7 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2010 (edytowane) swoją mam od 2006, stoi pod wiatą czyli też jakby bez garażu a armata musi być Edytowane 7 Grudnia 2010 przez enduromaster Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 7 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2010 a armata musi być :biggrin: No gdyby nie ta armata to całkiem bardzo zadbana i wypicowana :) Tzn. z tyłu :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guzik Opublikowano 8 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2010 pamietam czasy jak kolesie samodzielnie na osiedlach jakims czarnym gownem mazali podwozia w swoich 125p ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 8 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2010 pamietam czasy jak kolesie samodzielnie na osiedlach jakims czarnym gownem mazali podwozia w swoich 125p ;) A progi i tak w oczach leciały :biggrin: Ach, ten Bitex :wink: :wink: Ja miałem takiego sąsiada co w progi swojego Clio wlewał przepracowany olej silnikowy. No żeby nie gniły :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Browarny Opublikowano 9 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2010 Osobiście moją obecną brykę wysmarowałem na kanale bitexem :) chociaż cynkowane. Robię tak z każdym autem (a miałem już ich w życiu kilkanaście) i w żadnym nie było śladu rdzy na płycie podłogowej. Sparzyłem się na moim pierwszym w życiu samochodzie którego kupiłem z dziurawymi podłużnicami i od tego czasu konserwacja płyty to taka moja fobia. Niemniej polecam to każdemu kto ma zamiar autko dłużej potrzymać. Cytuj SPOKOJNIE, POZWÓLMY DZIAŁAĆ NATURZE... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M a D a F a K a Opublikowano 9 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2010 Jako entuzjasta starych autek, gdzie z naturalnych względów korozja jest podstawowym problemem, co w konsekwencji doprowadziło do konieczności eksperymentowania, a jakże też z bitex-em, jest racją, iż progi i inne profile nim pokrycie lecą w oczach, bo... BITEX posiada odczyn kwaśśśnyyy.... Najlepsza metoda sodowanie/piaskowanie/czyszczenie mechaniczne, potem reaktywny grunt (epoksydowy) na to warstwa natryskowego PCV (coś jak w starych MB) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Browarny Opublikowano 9 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2010 Jak się sprawdza natyskowy PCV nie wiem (pewnie nieźle) ale grunt reaktywny to wg mnie gówno jakich mało. U mnie w każdym razie się nie sprawdził, żawsze ryża wylazła. W kwestii bitexu: ważne by go nie rozcieńczać (wtedy się złuszczy) tylko nakładać jak jest w miarę ciepło i jest rzadki. O jego kwaśnym odczynie nie słyszałem (chemia jest bee) , aczkolwiek wg mnie może to tylko pomóc w dobrym pokryciu i przyleganiu. Cytuj SPOKOJNIE, POZWÓLMY DZIAŁAĆ NATURZE... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M a D a F a K a Opublikowano 9 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2010 Problem gruntem epoksydowym (dwuskładnikowy) polega na tym, iż należy go wysezonować, "eksperci" w tej dziedzinie radzą o minimum dwutygodniowym odstaniu gruntu przed pokryciem go następnym środkiem. Pees. Pewnie miałeś na myśli nasz, swojski, krajowy BRUNOX :lapad: , reklamowany jako produkt pochodzący z pewnego kraju słynącego z najsolidniejszych banków Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Browarny Opublikowano 9 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2010 Nie wiem, gdzieś tam jeszcze pucha stoi, ale chiba się to inaczej nazywało. Wiem że był problem kupić, dzwoniłem do producenta (aha, bo to polskie było) żeby mi dealerów podał. Cytuj SPOKOJNIE, POZWÓLMY DZIAŁAĆ NATURZE... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 11 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2010 Przecież to kluska. Pyza. :icon_mrgreen: Osobiście moją obecną brykę wysmarowałem na kanale bitexem :) chociaż cynkowane. Robię tak z każdym autem (a miałem już ich w życiu kilkanaście) i w żadnym nie było śladu rdzy na płycie podłogowej. Sparzyłem się na moim pierwszym w życiu samochodzie którego kupiłem z dziurawymi podłużnicami i od tego czasu konserwacja płyty to taka moja fobia. Niemniej polecam to każdemu kto ma zamiar autko dłużej potrzymać. To samo zlecilem warsztatowi zrobic z podwoziem zony peepa, mimo 4 latek, lepiej sie zakonserwowac i miec spokoj na lata. Dzis smaruja jakims lepszym srodkiem niz popularny kiedys bitex. Taki zabieg powinien zabezpieczyc podwozie, szczegolnie na zime kiedy sypia bez opamietania sola. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PAJDOR Opublikowano 15 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2010 Najlepsza metoda sodowanie/piaskowanie/czyszczenie mechaniczne, potem reaktywny grunt (epoksydowy) na to warstwa natryskowego PCV (coś jak w starych MB) Taniej i szybciej chyba wyjdzie dać blacharzowi progi do wymiany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.