Dario.G Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Witam. Moto na luzie wkreca sie bez problemu, natomiast podczas jazdy dochodzi do 6 tys i przerywa. Zauwazylem ostatnio, ze na pierwszym gazniku od lewej zsunelo sie zabezpieczenie od krocca filtra powietrza i pojawila sie tam benzyna. Byc moze ma to zwiazek z problemem. Swiece sa czarne(suche),w motku zamontowany jest przelotowy wydech, ale raczej to nie jego wina bo zamontowany byl zanim problem wystapil. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2010 A paliwo nie leci przelewem? Sprawdz poziom paliwa w komorach plywakowych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Ewidentnie gaźniki wymagają bacznej uwagi i serwisu. Na luzie kręci się spoko bo silnik nie ma obciążenia, na biegu jest gorzej, standardowa sytuacja. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dario.G Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Wlasnie wrocilem z garazu.Poziom prawidlowy, gazniki czyste. W srodku jak nowe. Okazalo sie, ze nie pali na czwarty(pierwszy z prawej) cylinder.Po zdjeciu fajki w ciemnosciach iskierki skacza po palcach. Co moze byc przyczyna? Przebicie na przewodzie, czy moze jednak cos powazniejszego?Fajka wykluczona(zamieniana byla z inna miejscami), na dalsze poszukiwania braklo czasu i sil. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
McPerry Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2010 świeca padnięta?? jeżeli świece są czarne to znaczy że dostaje za dużo paliwa Cytuj zapraszam serwis motocyklowy www.motor-garage.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Nie bada sie iskry w ten sposob ze zdejmujesz fajke ze swiecy. Wyjmujesz swiece z fajka i przewodem, masujesz swiece kladac ja na glowicy i dopiero sprawdzasz iskre. zdejmowanie fajki skonczyc sie moze padem modulu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dario.G Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2010 (edytowane) zdejmowanie fajki skonczyc sie moze padem modulu. Dzieki za cenna rade, nie wiedzialem tego. Pali juz na wszystkie gary.Czy moze mi jeszcze ktos doradzic ile wykrecic sruby skladu mieszanki? Mam w nich namieszane i musze ustawic od nowa. Wydech przelotowy.Serwisowka niestety nie podaje wartosci fabrycznej. Edytowane 31 Sierpnia 2010 przez Dario.G Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dario.G Opublikowano 5 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Września 2010 Swiece nowe, gazniki czyste(nie zostalo jeszcze wykonane synchro).Zalozylem ponownie orginalny wydech.Nadal bez zmian.Doradzi ktos cos??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 5 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2010 Pojezdzij kilkadziesiat km tak jak jest teraz i sprawdz kolor swiec. Albo od razy zalep otwor airboxu tasma w jakiejs 1/3 i sprawdz jak chodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dario.G Opublikowano 7 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Września 2010 (edytowane) Otwor zalepiony w 1/3 nic nie dal,swiece wypalone do bialosci. Ciagnie gdzies lewe? Edytowane 7 Września 2010 przez Dario.G Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 8 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2010 Ewidentnie tak, tylko musisz znalezc gdzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dario.G Opublikowano 9 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2010 Teraz mi sie to przypomnialo. Zdazylo sie,ze gdy silnik byl dosc mocno rozgrzany wchodzil na luzie na okolo 2 tys obrotow i nie chcial zejsc nizej. Podejrzewam w takim razie krocce, tym bardziej,ze sa nieco skruszale. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patrykt7 Opublikowano 9 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2010 Typowy objaw lewego powietrza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.