R@F Opublikowano 12 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2010 Dla japońców tak to wyglądało, że wyścig zbrojeń trochę wyhamował... Weszło BMW i cały misterny plan pie*dolnął :biggrin: Tylko ciekawe czy przypadki zacierania sie panewek w S1000RR to wynik wyżyłowanej mocy czy to choroba wieku dziececego... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 12 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2010 Tylko ciekawe czy przypadki zacierania sie panewek w S1000RR to wynik wyżyłowanej mocy czy to choroba wieku dziececego... A nic mi o tym nie wiadomo :icon_question: :icon_eek: Coś więcej...? :) A jeśli to prawda, to pewnie choróbka... Silnik przecież zbudowany od podstaw, całkiem możliwe, że coś z*ebali :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 13 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2010 A te panewki to nie był czasem problem w K1300 ? :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 13 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2010 Pierwsze testy nowej Kawy 1000 :wink: - jaką będzie miała nazwę w Europie? Taką samą? http://www.youtube.com/user/KawasakiTV#p/u/6/KHA0nqSnU9Q Nowa ZX-10R: http://www.youtube.com/user/KawasakiTV#p/u/14/EhfYZY4XJgI Nowy Z1000: http://www.youtube.com/user/KawasakiTV#p/u/16/E8u2iDYP_BY Bardzo fajny kanał :lalag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zonq Opublikowano 13 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2010 Nowe Tuono od Aprilii :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MYCIOR Opublikowano 13 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2010 Nowe Tuono od Aprilii :notworthy: dziwne mam odczucia jak na to patrzę, coś w stylu ET go home.. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 13 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2010 Tak samo brzydka jak poprzednia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 13 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2010 Ten przód wygląda jak z jakiegoś chińczyka. Ogólnie to RSV4 bez owiewek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zonq Opublikowano 14 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2010 Nie znacie się, jest zajebista :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart_b Opublikowano 14 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2010 no nakedy to moze niech zostawią w spokoju. tak jak piszecie, jak poprzednia wersja. masakra jakaś. Cytuj MOTOPROJEKT - Warsztat motocyklowy serwis, naprawa, diagnostyka komputerowa, materiały eksploatacyjne Sławek - 604 635 069 Bart - 695 880 500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 14 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2010 Następny test nowej Ninja 1000, tym razem z motousa.com Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
R@F Opublikowano 14 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2010 A nic mi o tym nie wiadomo :icon_question: :icon_eek: Coś więcej...? :) A jeśli to prawda, to pewnie choróbka... Silnik przecież zbudowany od podstaw, całkiem możliwe, że coś z*ebali :) http://www.youtube.com/watch?v=3fjkGRNoG5U dokladnie nie wiem w ktorym miejscu jest problem ale na tyle co zrozumialem to jest to: -zatarta panewka -zatarty walek rozrzadu Watki na forach: http://www.s1000rr.de/forum/viewtopic.php?f=2&t=1343 http://www.s1000rrforum.com/forum/bmw-s100...r-camshaft.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 14 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2010 Japońce podobno deklarują w nowej 10 200KM. Wiedziałem, że nie odpuszczą :bigrazz: Bynajmniej na pewno nie Kawasaki. Co do BMW - :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 14 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2010 Kawasaki już przy 10R 2005 mówiło o 200KM. Przy prędkości bliskiej maksymalnej gdzie działało dynamiczne doładowanie. BMW, z tego co wyczytałem to wałki się pozacierały na krzywkach. BMW uznawało reklamacje a w jednym przypadku wymienili cały silnik bo zawory spotkały się z tłokami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 14 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2010 Kawasaki już przy 10R 2005 mówiło o 200KM. Przy prędkości bliskiej maksymalnej gdzie działało dynamiczne doładowanie. BMW, z tego co wyczytałem to wałki się pozacierały na krzywkach. BMW uznawało reklamacje a w jednym przypadku wymienili cały silnik bo zawory spotkały się z tłokami. No ale teraz ma być 210 z RAM'em. 200 bez. Na gumie pewnie ponad 180. Poczekamy jeszcze troszkę i sprawdzimy wykresiki na Akrapie :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.