Skocz do zawartości

BARDZO BARDZO PILNE - GPz-ta ..uj strzelił - zaciął sie


Sic_Majster
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Przed chwila uszczelnialem sobie wydechy, odpaliłem żeby zobaczyć jak chodzi dałem gazu, zszedl na wolne obroty chwile pochodził i usłyszałem tylko trrrrach, bum i kuniec :? rozrusznik nie chce zakrecic a jak wrzuce bieg to koło jest zablokowane ;) jak go cofne to złychac że sie troszke obraca rozrusznik. Zaraz bede sciagal rozr. co to może być?? a może mi łańcuch rozrządu strzelił??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie może to to tylko niewiem zabardzo jak sie do tego dobrac, nie trzeba przypadkiem rozpolawiac silnika? juz wczesniej mi sie przyblokowywal przy odpalaniu ale ostatnio juz bylo ok. Rozrzad raczej jest ok bo jak na 6 biegu pcham do tylu to wszystko chodzi tylko cos zgrzyta lekko w miejscu gdzie rozrusznik, ale do przodu z oporami, blokuje sie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

głównie chodzi mi o to jak tam sie dobrać, czy trzeba rozpoławiać silnik, bo jak tak to chyba lepiej poszukac drugiego silnika :x a może ktoś ma serwisówke do gpz/gpx 600 ? jak ktos by mogl mi przesłać ksero to prosze o kontakt

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak sie dobrać do tego sprzegła rozrusznika oczywiście, myśle że rozrząd jest oki, do tyłu da sie normalnie pchać motor na biegu i nic w głowicy nie napieprza i sie kreci wszystko, tylko z tej dziury w ktora wchodzi zebatka od rozrusznika cos rzęzi tak jakby jakas zebatka haczyła

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zerwany łańcuch nie jest tak ciężko zdiagnozować

Tyle że jest trochę rozbierania. Musisz ściągnąć owiewki, zbiornik paliwa, prawdopodobnie airbox i na końcu pokrywę rozrządu. Po jej odkręceniu będziesz miał łańcuch jak na dłoni. Jeżeli będzie luźny albo co najgorsze w kawałkach no to nie będzie najciekawiej.

Jedyna pocieszająca sprawa to to że silnik pracował na wolnych obrotach kiedy nastąpiła awaria.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

właśnie sprawdzilem łańcuch rozrządu, jest caly i b. dobrze napięty, zreszta wszystko tam wyglada idealnie.

zauważyłem też jak krece kołem do tyłu (pare razy obrocilem , walki sie krecily i nic nie wadzi) , to ile zrobie obrotow do tylu, tyle samo zakreci potem do przodu rozrusznik i staje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lepiej nie kręć tym rozrusznikiem.

Jeżeli jest jakąś kolizja, to lepiej nie powtarzać uderzeń bo możesz cos więcej uszkodzić.

Kurcze przydał by się jakiś endoskop aby obadać wnętrze silnika bez jego rozbierania, ale niestety praktycznie jest poza zasięgiem zwykłego zjadacza chleba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...