Sic_Majster Opublikowano 28 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2004 Przed chwila uszczelnialem sobie wydechy, odpaliłem żeby zobaczyć jak chodzi dałem gazu, zszedl na wolne obroty chwile pochodził i usłyszałem tylko trrrrach, bum i kuniec :? rozrusznik nie chce zakrecic a jak wrzuce bieg to koło jest zablokowane ;) jak go cofne to złychac że sie troszke obraca rozrusznik. Zaraz bede sciagal rozr. co to może być?? a może mi łańcuch rozrządu strzelił?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 28 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2004 Moze zablokowalo sie sprzeglo rozrusznika - jak nie rozbierzesz to nie zobaczysz. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sic_Majster Opublikowano 28 Kwietnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2004 No właśnie może to to tylko niewiem zabardzo jak sie do tego dobrac, nie trzeba przypadkiem rozpolawiac silnika? juz wczesniej mi sie przyblokowywal przy odpalaniu ale ostatnio juz bylo ok. Rozrzad raczej jest ok bo jak na 6 biegu pcham do tylu to wszystko chodzi tylko cos zgrzyta lekko w miejscu gdzie rozrusznik, ale do przodu z oporami, blokuje sie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 28 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2004 Pewnie rozrusznika, ale dla pewności zdejmij pokrywe i sprawdź rozrząd, aby dalej nie zepsuć kombinacjami. Jak łańcuch jest ok, to masz farta, trochę kasy w kieszeni i możesz szukać dalej Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sic_Majster Opublikowano 28 Kwietnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2004 głównie chodzi mi o to jak tam sie dobrać, czy trzeba rozpoławiać silnik, bo jak tak to chyba lepiej poszukac drugiego silnika :x a może ktoś ma serwisówke do gpz/gpx 600 ? jak ktos by mogl mi przesłać ksero to prosze o kontakt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sic_Majster Opublikowano 28 Kwietnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2004 jak sie dobrać do tego sprzegła rozrusznika oczywiście, myśle że rozrząd jest oki, do tyłu da sie normalnie pchać motor na biegu i nic w głowicy nie napieprza i sie kreci wszystko, tylko z tej dziury w ktora wchodzi zebatka od rozrusznika cos rzęzi tak jakby jakas zebatka haczyła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 29 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2004 Zerwany łańcuch nie jest tak ciężko zdiagnozowaćTyle że jest trochę rozbierania. Musisz ściągnąć owiewki, zbiornik paliwa, prawdopodobnie airbox i na końcu pokrywę rozrządu. Po jej odkręceniu będziesz miał łańcuch jak na dłoni. Jeżeli będzie luźny albo co najgorsze w kawałkach no to nie będzie najciekawiej.Jedyna pocieszająca sprawa to to że silnik pracował na wolnych obrotach kiedy nastąpiła awaria. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sic_Majster Opublikowano 29 Kwietnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2004 właśnie sprawdzilem łańcuch rozrządu, jest caly i b. dobrze napięty, zreszta wszystko tam wyglada idealnie.zauważyłem też jak krece kołem do tyłu (pare razy obrocilem , walki sie krecily i nic nie wadzi) , to ile zrobie obrotow do tylu, tyle samo zakreci potem do przodu rozrusznik i staje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 29 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2004 Lepiej nie kręć tym rozrusznikiem.Jeżeli jest jakąś kolizja, to lepiej nie powtarzać uderzeń bo możesz cos więcej uszkodzić.Kurcze przydał by się jakiś endoskop aby obadać wnętrze silnika bez jego rozbierania, ale niestety praktycznie jest poza zasięgiem zwykłego zjadacza chleba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 29 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2004 Odezwij sie na preclach (pl-rec.motocykle), kilka osob ma tam te Kawy. moze ktos ma serwisowke. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sic_Majster Opublikowano 8 Maja 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2004 juz wszystko jest oki. Okazało sie że poluzowała sie jedna śruba trzymająca cewki i zaczęła obcierać o magneto - stąd to blokowanie:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.