bikerider Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2010 czy ten tekst ma coś wspólnego z założonym tematem? celowo starasz się robić tutaj bałagan ? czy tylko tak Ci to wychodzi samo ? Sprawdzasz cierpliwość? racja niema nic do tematu :biggrin: , więc wracając do tematu; moim zdaniem jest możliwe zgięcie/ uszkodzenie osi koła przedniego porzez zbyt mocne jej dokręcenie zwłaszcza jeżeli jest to oś wykona ze stopu aluminium. może to powodować w efekcie objaw pulsowania tarcz hamulcowych, moim zdaniem oczywiście. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Jakim niby cudem ? Jesli wezmiesz pod uwage ze os zaparta jest z jednej strony o dystans dotykajacy wewnetrznej biezni lozyska / dystans miedzy lozyskami / wewnetrzna bieznie drugiego lozyska / dystans i nakretke ? Jedyna mozliwoscia jest uszkodzenie calego ukladu w wyniku b.mocnego uderzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2010 tez mam cos podobnego , ale odczuwalne tylko podczas lekiego hamowania , z tym ze moja vfr ma 94 tys nalatane i czuc pod palcami ze tarcze juz sa zmeczone. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DEALER Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2010 (edytowane) moim zdaniem jest możliwe zgięcie/ Zgięcie czegoś, co nie jest ściskane???? Ośka pracuje na rozciąganie w momencie przykręcania nakrętki, więc co najwyżej możesz ją rozciągnąć (mając olbrzymi moment na kluczu), a na 100% najpierw zerwiesz gwint...więc nie ma szans na jej wykrzywienie podczas jazdy w sposób inny,niż mocny strzał w felgę... Jeśli drgania są nie tylko w czasie hamowania-może masz oponę z uszkodzonym bieżnikiem, albo źle wyważoną/skrzywioną felgę.....u kumpla w 900RR wibracje skończyły się po wymianie starej opony na nową (a bicie było odczuwalne głównie w czasie hamowania) Edytowane 12 Sierpnia 2010 przez DEALER Cytuj 93! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Kolega miał takie same objawy. Krzywe tarcze na 100%. Można to łatwo sprawdzić, tak jak pisał Qurim, tylko trzeba zdjąć zaciski, obrócić kołem żeby się kręciło bez żadnych oporów i patrzeć na tarcze względem jakiegoś nieruchomego punktu, na przykład lagi. Wtedy będzie wyraźnie widać czy tarcza jest krzywa czy nie. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Kolega miał takie same objawy. Krzywe tarcze na 100%. Można to łatwo sprawdzić, tak jak pisał Qurim, tylko trzeba zdjąć zaciski, obrócić kołem żeby się kręciło bez żadnych oporów i patrzeć na tarcze względem jakiegoś nieruchomego punktu, na przykład lagi. Wtedy będzie wyraźnie widać czy tarcza jest krzywa czy nie. Nie trzeba nic robic tylko podniesc przod, przystawic np srubokret i krecic kolem mierzac odleglosc od tarczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.