Skocz do zawartości

GSX 1400 nierówne hamowanie przodu


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

czy ten tekst ma coś wspólnego z założonym tematem?

celowo starasz się robić tutaj bałagan ? czy tylko tak Ci to wychodzi samo ?

Sprawdzasz cierpliwość?

racja niema nic do tematu :biggrin: , więc wracając do tematu;

moim zdaniem jest możliwe zgięcie/ uszkodzenie osi koła przedniego porzez zbyt mocne jej dokręcenie

zwłaszcza jeżeli jest to oś wykona ze stopu aluminium.

może to powodować w efekcie objaw pulsowania tarcz hamulcowych, moim zdaniem oczywiście.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakim niby cudem ?

Jesli wezmiesz pod uwage ze os zaparta jest z jednej strony o dystans dotykajacy wewnetrznej biezni lozyska / dystans miedzy lozyskami / wewnetrzna bieznie drugiego lozyska / dystans i nakretke ?

Jedyna mozliwoscia jest uszkodzenie calego ukladu w wyniku b.mocnego uderzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tez mam cos podobnego , ale odczuwalne tylko podczas lekiego hamowania , z tym ze moja vfr ma 94 tys nalatane i czuc pod palcami ze tarcze juz sa zmeczone.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moim zdaniem jest możliwe zgięcie/

 

Zgięcie czegoś, co nie jest ściskane???? Ośka pracuje na rozciąganie w momencie przykręcania nakrętki, więc co najwyżej możesz ją rozciągnąć (mając olbrzymi moment na kluczu), a na 100% najpierw zerwiesz gwint...więc nie ma szans na jej wykrzywienie podczas jazdy w sposób inny,niż mocny strzał w felgę...

 

Jeśli drgania są nie tylko w czasie hamowania-może masz oponę z uszkodzonym bieżnikiem, albo źle wyważoną/skrzywioną felgę.....u kumpla w 900RR wibracje skończyły się po wymianie starej opony na nową (a bicie było odczuwalne głównie w czasie hamowania)

Edytowane przez DEALER

93!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega miał takie same objawy. Krzywe tarcze na 100%. Można to łatwo sprawdzić, tak jak pisał Qurim, tylko trzeba zdjąć zaciski, obrócić kołem żeby się kręciło bez żadnych oporów i patrzeć na tarcze względem jakiegoś nieruchomego punktu, na przykład lagi. Wtedy będzie wyraźnie widać czy tarcza jest krzywa czy nie.

Why... So... Serious

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega miał takie same objawy. Krzywe tarcze na 100%. Można to łatwo sprawdzić, tak jak pisał Qurim, tylko trzeba zdjąć zaciski, obrócić kołem żeby się kręciło bez żadnych oporów i patrzeć na tarcze względem jakiegoś nieruchomego punktu, na przykład lagi. Wtedy będzie wyraźnie widać czy tarcza jest krzywa czy nie.

 

Nie trzeba nic robic tylko podniesc przod, przystawic np srubokret i krecic kolem mierzac odleglosc od tarczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...