Skocz do zawartości

WSK


Lukasyno
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Z żółtymi tablicami to jest tak, że pojazd zabytkowy masz obowiązek utrzymywać w oryginale - czyli nie możesz go np. przemalować czy wprowadzić jakiekolwiek modyfikacje. Poza tym jeśli urzędnik stwierdzi że nie dbasz o sprzęt ma prawo ci go skonfiskować ( raczej się nie zdarza ale prawnie jest taka możliwość ).

 

Przy tak tanim OC jakie jest na motocykl lepiej chyba jeździć na zwykłych tablicach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podepnę się pod temat.Otóż jak już wcześniej pisałem jestem posiadaczem Wsk/Wfm (sam nie wiem co to...).Mój dziadek miał ją od nowośći...później dokumenty zaginęły... jest jakakolwiek możliwość jej rejestracji?? jakie warunki trzeba spełnić do żółtych blach?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiec tak, mozesz miec równie dobrze Junaka albo MZ250, wiec najpierw dobrze jest sie zapoznac z tym co mamy,na główce ramy jest tabliczka znamionowa gdzie jest napisane Warszawska Fabryka Motocykli, co swiadczy ze mamy WFM, natomiast jesli jest napisane WSK Świdnik, mamy do czynienia z WSK, jesli nie ma tabliczki a jest silnik to na pierwszy rzut oka wiemy co mamy, bo silniki WSK sa praktycznie niezmienne i jesli to jest to co wklepiesz pod hasłem WSK w google to WSK a jak nie to to WFM, co do rejestracji odsyłam do tematu "rejestracja weterana " który to temat jest zaraz poo wyjsciu na główne forum "Weterany-klasyki" jak bedziesz miał jeszcze pytania , smiało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

witam panowie

Nie chce zakładać nowego tematu bo sprawa jest szybka :flesje:

Przypomniało mi się że leży u mnie rama od WSK no i niestety nie ma na niej tabliczki, odnalazłem numery ramy i mam pytanie z którego roku jest ta rama i jaki to był model WSK, oczywiście jeśli da się to rozszyfrować z numeru ramy to był bym bardzo wdzięczny :crossy:

nr ramy: S02192340

www.zaplon.fora.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mhm.To cyknij co się da. Prawa strona ma uchwyt na wydech w dwuramówkach, a od tego uchwytu można co nieco kombinować jaki to model. Z numeru ramy niewiele poradzę, kiepski byłem z matematyki. :biggrin: W ramie są też otworki mocujące boczne osłony i schowki lub zamiast nich pełne osłony i duży filtr powietrza. No chyba że to jednoramówka jest to trudno, na tych się nie znam. :banghead:

Edytowane przez qurim

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W adresie linku masz podane od czego ta rama - B3. Czyli WSK M06 B3.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ach no tak :banghead: :biggrin:

Tylko teraz który to rok może być?

Tabliczki nie masz szkoda, teraz żeby trafić mniej więcej w rocznik ( po numerze ramy nie umiem ), potrzebne foto przedniego mocowania silnika, i tylnego wahacza. Po tym mogę tak uśrednić rocznik, ogólnie bez fotek się nie obejdzie, nie wiem też czym różniły się ramy od WSK 175 poza szerszym wahaczem i innym mocowaniem silnika( ale chyba niczym ).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...