Skocz do zawartości

Diabeł tkwi w szególe.


Gość josha
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Szczegół jest taki. EN500 kumpla. Przy maksymalnie odkręconej manetce, stałej obrotowej coś ok. 6000r/m gaśnie silnik. Po włączeniu ssania, zaczyna zap...ć Bez tego ssania ma objawy zalewania świecy. Po prostu gaśnie. Był w kilku serwisach, nikt problemu nie rozwiązał. Wszyscy skasowali go po średnio 100zł. Macie jakieś pomysły? Ja już nie mam . Lewego powietrza nie bierze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczegół jest taki. EN500 kumpla. Przy maksymalnie odkręconej manetce, stałej obrotowej coś ok. 6000r/m gaśnie silnik. Po włączeniu ssania, zaczyna zap...ć Bez tego ssania ma objawy zalewania świecy. Po prostu gaśnie. Był w kilku serwisach, nikt problemu nie rozwiązał. Wszyscy skasowali go po średnio 100zł. Macie jakieś pomysły? Ja już nie mam . Lewego powietrza nie bierze.

Po co kilka serwisów jak wystarczy jeden ale dobry?

Kompleksowa obsługa gaźników powinna wystarczyć o ile ma jeszcze dobre membrany.

 

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ssanie wzbogaca mieszanke w paliwo , przy stalem ilosci powietrza - wiec jak Piotr pisal , wina gaznikow.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po co kilka serwisów jak wystarczy jeden ale dobry?

Kompleksowa obsługa gaźników powinna wystarczyć o ile ma jeszcze dobre membrany.

Membrany ma dobre. Jeszcze. To jest ten szczegół, gdzie regulować i co?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezeli dobrze zrozumialem to silnik raczej nie dostaje paliwa przy wysokich obrotach.

Nalezaloby zaczac od sprawdzenia wydatku kranika, potem filtry paliwa w gazniku, sprawdzenie poziomu i wielkosci dyszy glownej.

Obstawiam przede wzystkim kranik, rurke podcisnienia miedzy nim a kroccem ssacym, na koncu gazniki.

Warto sprawdzic droznosc odpowietrzen zbiornika i gaznikow.

 

Deebo, w wiekszosci japonskich gaznikow uklad ssania to dodtkowy uklad paliwowy wzbogacajacy mieszanke, a nie przymykanie przepustnicy powietrza. To z kolei wystepowalo w ganikach starszych jak np rodzina Pegazow.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skład mieszanki nie ma nic wspólnego z wyższymi obrotami.

 

Podobny problem miałem niedawno w Harley`u, okazało się że przewód paliwa był zagięty i na wyższych obrotach nie nadążał podawać paliwa, dlatego Harry się dusił, strzelał i kichał w gaźnik jak przeciągnąłem go na którymś biegu.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teoria o zagiętym wężu paliwa i kraniku odpada. Gdyby było mało paliwa w gaźnikach, to potrzeba by czasu do jego uzupełnienia. Tutaj natychmiast, po wł. ssania, silnik wchodzi na maxa. Zastanawia mnie tylko, tak jak napisał, Adam.M wężyk podciśnienia. Na razie, ze względu na pogodę, nie mam tego jak sprawdzić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Ence dostęp do wężyków pod bakiem jest akurat dobry więc nie ma co narzekać, chyba, że ktoś ma łapy jak bochenki :icon_twisted: . Sprawdź jak się nie mylę wężyk, który idzie do lewego gaźnika, membranę w kraniku i ew. filtr paliwa który ktoś zamontował po drodze. Sprawdz też, czy przepustnice podciśnieniowe chodzą bez zacięć.

Edytowane przez Dream
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spróbuj wymontować filtr paliwa jeśli ktoś założył a nie było orginalnie. Spotkałem się z takim przypadkiem, też ktoś chciał poprawić fabrykę założył filtr i moto nie chciał chodzić jakoś w dziwny sposób filtr zaburzał swobodny spływ paliwa. Po wymontowaniu filtra wszystko chulało.

coś w życiu trzeba kochać!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...