Gość josha Opublikowano 23 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2010 Szczegół jest taki. EN500 kumpla. Przy maksymalnie odkręconej manetce, stałej obrotowej coś ok. 6000r/m gaśnie silnik. Po włączeniu ssania, zaczyna zap...ć Bez tego ssania ma objawy zalewania świecy. Po prostu gaśnie. Był w kilku serwisach, nikt problemu nie rozwiązał. Wszyscy skasowali go po średnio 100zł. Macie jakieś pomysły? Ja już nie mam . Lewego powietrza nie bierze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 23 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2010 Szczegół jest taki. EN500 kumpla. Przy maksymalnie odkręconej manetce, stałej obrotowej coś ok. 6000r/m gaśnie silnik. Po włączeniu ssania, zaczyna zap...ć Bez tego ssania ma objawy zalewania świecy. Po prostu gaśnie. Był w kilku serwisach, nikt problemu nie rozwiązał. Wszyscy skasowali go po średnio 100zł. Macie jakieś pomysły? Ja już nie mam . Lewego powietrza nie bierze. Po co kilka serwisów jak wystarczy jeden ale dobry? Kompleksowa obsługa gaźników powinna wystarczyć o ile ma jeszcze dobre membrany. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 23 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2010 ssanie wzbogaca mieszanke w paliwo , przy stalem ilosci powietrza - wiec jak Piotr pisal , wina gaznikow. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Deebo Opublikowano 24 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2010 a nie na odwrót czasem? Myślałem, że wzbogaca poprzez odjęcie powietrza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 24 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2010 to zalezy od konstrukcji gaznika. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość josha Opublikowano 24 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2010 Po co kilka serwisów jak wystarczy jeden ale dobry? Kompleksowa obsługa gaźników powinna wystarczyć o ile ma jeszcze dobre membrany. Membrany ma dobre. Jeszcze. To jest ten szczegół, gdzie regulować i co? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 24 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2010 Jezeli dobrze zrozumialem to silnik raczej nie dostaje paliwa przy wysokich obrotach. Nalezaloby zaczac od sprawdzenia wydatku kranika, potem filtry paliwa w gazniku, sprawdzenie poziomu i wielkosci dyszy glownej. Obstawiam przede wzystkim kranik, rurke podcisnienia miedzy nim a kroccem ssacym, na koncu gazniki. Warto sprawdzic droznosc odpowietrzen zbiornika i gaznikow. Deebo, w wiekszosci japonskich gaznikow uklad ssania to dodtkowy uklad paliwowy wzbogacajacy mieszanke, a nie przymykanie przepustnicy powietrza. To z kolei wystepowalo w ganikach starszych jak np rodzina Pegazow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Deebo Opublikowano 25 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2010 czyli nie wszędzie jest tak prosto zrobione jak myślałem:-), dzięki za wytłumaczenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Artur Opublikowano 27 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2010 zobacz tez ile obrotów jest wykręcona śruba od składu mieszanki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 28 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2010 Skład mieszanki nie ma nic wspólnego z wyższymi obrotami. Podobny problem miałem niedawno w Harley`u, okazało się że przewód paliwa był zagięty i na wyższych obrotach nie nadążał podawać paliwa, dlatego Harry się dusił, strzelał i kichał w gaźnik jak przeciągnąłem go na którymś biegu. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość josha Opublikowano 28 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2010 Teoria o zagiętym wężu paliwa i kraniku odpada. Gdyby było mało paliwa w gaźnikach, to potrzeba by czasu do jego uzupełnienia. Tutaj natychmiast, po wł. ssania, silnik wchodzi na maxa. Zastanawia mnie tylko, tak jak napisał, Adam.M wężyk podciśnienia. Na razie, ze względu na pogodę, nie mam tego jak sprawdzić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dream Opublikowano 28 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2010 (edytowane) W Ence dostęp do wężyków pod bakiem jest akurat dobry więc nie ma co narzekać, chyba, że ktoś ma łapy jak bochenki :icon_twisted: . Sprawdź jak się nie mylę wężyk, który idzie do lewego gaźnika, membranę w kraniku i ew. filtr paliwa który ktoś zamontował po drodze. Sprawdz też, czy przepustnice podciśnieniowe chodzą bez zacięć. Edytowane 28 Lipca 2010 przez Dream Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marwin Opublikowano 29 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2010 Spróbuj wymontować filtr paliwa jeśli ktoś założył a nie było orginalnie. Spotkałem się z takim przypadkiem, też ktoś chciał poprawić fabrykę założył filtr i moto nie chciał chodzić jakoś w dziwny sposób filtr zaburzał swobodny spływ paliwa. Po wymontowaniu filtra wszystko chulało. Cytuj coś w życiu trzeba kochać!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.