thomyk Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2012 A to nie będzie zwarcia tylko ewidentnie klęczy przekaźnik jak po puknięciu zaskoczył. Kup i zmień przekaźnik i dalej będziemy walczyć. To samo radziłę dwie strony temu koledze :) A nie ma kolega w okolicy kogoś na podmiankę ? Cytuj PONY 50 -> WSK 125 -> MZ ETZ 250 -> AWO Sport -> LS 650 ... cdn www.elektrotec.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blazey84 Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2012 (edytowane) Obawiam się czy regler nie jest walnięty...Według tych opisów i schematu nie widzę żadnego związku ładowania z modułem. Możesz mi dokładnie powiedzieć z którego pinu reglera (po kolorze) idą przewody do numerów pinów modułu? biały regla do (1)brązowy (tylko ze nie prześledzilem jego drogi do modulu Edytowane 2 Kwietnia 2012 przez blazey84 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2012 To w takim wypadku z regla jest tylko połączenie z bezpiecznikiem...obstawiam, że powinno teraz by ładowanie i jego brak nie ma związku z uszkodzonym przekaźnikiem. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blazey84 Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2012 (edytowane) no to czarna dziura:(rozplote jeszcze wiazki kabli i posprawdzam czy nie ma zadnej przerwy To w takim wypadku z regla jest tylko połączenie z bezpiecznikiem...obstawiam, że powinno teraz by ładowanie i jego brak nie ma związku z uszkodzonym przekaźnikiem. Monter zobacz co znalazłem jak zacząłem sciągac izolacje z przewodów: ktos zlutowal 11 i 13 pin razem i podłaczyl do (-) klemy akumulatora. Natomiast odcięte przewody zlutował razem i schował pod izolacją. 11 i 13 pin mają połączenie bezpośrednio w przekaźnikach. Co sądzisz o tym zeby spróbować rozlutować te przerubki i zrobić to tak jak być powinno? rozlutowalem to i polaczylem na nowo. nic to nie dalo a wlasciwie tylko tyle ze nie ma reakcji na starter Edytowane 2 Kwietnia 2012 przez blazey84 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Rozumiem, że połączyłes to jak fabryka zrobiła, czyli kolor do koloru. To, że teraz starter się nie odzywa to pikuś. 11-13 to pętla i prawdopodobnie właśnie od uszkodzonego przekaźnika. To, że podłączył to do masy to napewnop nie pomaga w niczym bo tam, plus szalał. Napewno są jeszcze gdzieś zmiany w instalacji. Musisz prześledzić cały układ elektryczny rozruchu. Tu jest przekaźnik ale napewno nie on podaje plus na rozrusznik, gdzieś masz jeszcze elektromagnes ze stykami wysokoprądowymi. Jak to doprowadzisz do porządku to będziemy martwić się ładowaniem bo nie wiadomo jakie maniany są porobione. Dokąd idzie ten zielony? Na 11 był podawany "+" i przez podanie masy (to warto sprawdzic czy nie była to masa z przycisku startera na 12) przekaźnik zamykał pętlę i plus podawany był na 13. I tutaj następna ciekawostka. Jest to jakiś układ logiczny na dwóch przekaźnikach bo wtedy też plus szedł na drugi przekaźnik. Teraz pytanie 9 to masa? Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blazey84 Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2012 nie mam pojecia co to jest 9. ale sledzac droge po kabelku wpięta jest do modulu zaplonowego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Czy wymieniłeś przekaźnik? To najpierw. Myślę, ze po wymianie powinien odezwać się starter i światła działać prawidłowo...jesli niegdzie więcej nie ma cudów-wianków w instalacji.Chodziło mi czy na 9 jest masa, sprawdź miernikiem. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blazey84 Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2012 przekaźnika narazie nie wymienilem bo nie mam na podmiane. a na 9 jest masa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2012 W jego miejsce możesz wstawić nawet samochodowy na przewodach jeśli masz chęć zanim doczekasz się właściwego. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Qurim, cos jest zle z tym aku jesli iskrzy - dlaczego nie kupisz nowego chinskiego AGM ? Spoko, wkrótce kupię. Jeśli GS500 nie pójdzie do ludzi, bo mam na oku GS650. :biggrin: Narazie 500E stoi, nie męczę jej co by nie zabić instalacji z powodu tego aku. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blazey84 Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2012 W jego miejsce możesz wstawić nawet samochodowy na przewodach jeśli masz chęć zanim doczekasz się właściwego. Witam ponownie. Znalazłem przekaźnik na podmiane, ale nieznam dokładnych parametrów. Jest on z opla calibry (prawdopodobnie 12V i 16A, ale nie jestem pewien amperarzu). Ten na płytce ma 5 nóżek a ten lucas 4. Środkowa nóżka ma 2 nr 87 i 87A reszta jak na zdj. Mogę go zastosować? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Możesz. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blazey84 Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Możesz. Witam. Podmieniłem przekaźniki. Jest efekt. Po zakręceniu rozrusznikiem i odpaleniu moto, światełka świecą. Drugi problem pozostal bez zmian, tj. brak ładowania i rozgrzewające sie przewody wychodzące z kostki regla. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Tak jak mówiłem, teraz pozostało tyyylko ładowanie. Jak już tez pisałem przewody zawsze się grzeją. A jakie teraz są napięcia bez regla z samych żółtych? i po podłączeniu regla? Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blazey84 Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2012 (edytowane) chodzi o napięcia miedzyfazowe na alternatorze? sprawdzalem i tak jak pisalem na poczatku 41,41,41 V z podłaczonym reglem zaraz wybadam Edytowane 5 Kwietnia 2012 przez blazey84 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.