Egonon Opublikowano 20 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2016 aaaaa elektromagnes czyli przekaźnik - widzisz jak się nie zna slangu to nawet nie wiem o co chodzi. A więc jak zwarłem te dwie śruby ze sobą to rozrusznik próbował zakręcić ale z takim samy efektem jak wcześniej czyli nie zastartował. Miałem takie wrażenie jakby coś trzymało wał korbowy i nie pozwalało mu się swobodnie kręcić. Co ciekawe jak zwarłem te dwa bolce przekaźnika to próbował zakręcić nawet bez kluczyka w stacyjce - tak powinno być? Bo w takim razie bardzo łatwo było by komuś odjechać moim motocyklem spod sklepu/baru i tyle bym go widział. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 20 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2016 Rozrusznik kręci na sucho dobrze (to jeszcze nie do końca stanowi o sprawności rozrusznika) to na razie zakładamy, że jest ok. elektromagnes też, aku też więc zostają połączenia elektryczne oraz sprzęgiełko rozrusznika.Zwarcie śrub spowoduje podanie napięcia na rozrusznik bez stacyjki. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Egonon Opublikowano 20 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2016 no właśnie też czytałem o tym sprzęgle rozrusznika, że w tym modelu to jest słaby punkt, ale podobno jak ono jest uszkodzone to wydaje przy rozruchu dźwięk mordowanej krowy. Z tym, że do tego trzeba spuścić olej więc dam znać jak będę gotowy. A nie jest to dziwne, że zwarcie tych śrub pozwala na uruchomienie ślinika? Przecież to żaden problem wtedy ukraść motocykl. Tak czy siak na razie wielkie dzięki za pomoc i odezwę się po świętach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 20 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2016 Zwarcie śrub nie pozwala na uruchomienie silnika a na kręcenie rozrusznikiem.Uszkodzone sprzęgło kierunkowe rożnie okazuje swoje niedomaganie, również w sposób jaki Ty opisałeś. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Negocjator Opublikowano 17 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2016 Oto moja historia . Podczas jazdy zauważyłem , że wskazówka od temp. opada do zera gdy ja przyspieszam tzn. że gdy dodaję gazu to brakuje prądu dla wskazówki i ona opada . Po tygodniu - brak zasilania skuter nie odpala . Co się okazało po rozkręceniu dekla łączenie przewodów między statorem a instalacją się zwęgliło. Najwidoczniej puścił lut , przewody iskrzyły i przepaliła się izolacja. Warsztat usunął usterkę i skręciłem wszystko i jazda . Pojeździłem 2 tygodnie i znowu brak ładowania.Prąd ładowania na zegarze - 12,5V i nie rośnie .Prądy międzyfazowe statora 46-92V ale oporności różniły się . Dwie cewki miały po 0,7 a jedna 0,2 . Znowu rozkręcam dekiel i co widzę?Ano to: i tu chciałem dać fotę ale się nie udało upssssElektryk zastosował izolację taką jaką akurat miał i oczywiście zapewniał, że wytrzyma ale ona nie była olejoodporna . Można palcami rozerwać koszulkę po dwóch tygodniach moczenia w gorącym oleju silnikowym . W jednym miejscu (górny przewód) widać przetarcie i zwarcie gotowe. Teraz mam oryginalne koszulki i powinny wytrzymać . Czasami trzeba sprawdzać naszych fachowców . I znowu potwierdza się zasada że wracamy do tego punktu , który naprawialiśmy a nie szukamy gdzieś indziej . Pozdrawiam N. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gocu87 Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Witam serdecznie. Wczoraj zmierzyłem w mojej ybr napięcia międzyfazowe i otrzymałem napięcia 60V ac, 30V ac, 40V ac przy 3000 rpm. Sądzicie ,że cewki padły? Do masy poza zakresem. Oporności ciężko zmierzyć zwykłym multimetrem. pokazuje od 0,6 Ohm do 1,5 Ohm. Ciekawe czy regulator przeżył... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Lezy uzwojenie a regler jak najbardziej może być dobry. Kostki połączeniowe uzwojenie-regler do kontroli. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gocu87 Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Rozpiąłem punkt gwiazdowy uzwojeń. 2 Uzwojenia miały przebicie do siebie rzędu 100ohm. Stator 18 cewkowy. Oderwałem zgorzel odgiąłem lekko uzwojenie od miejsca przebicia i podwójnie zamalowałem lakierem elektroizolacyjnym. Po zamontowaniu statora ładowanie powróciło. 13,6V przy 1300rpm i 14,1V przy 2000-9000rpm. Regulator przeżył. Dziękuję za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2016 To zdolniacha jesteś. Gratuluję uratowania stojana. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubaxx1 Opublikowano 15 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2016 Witam. Posiadam ktm 350 sxf z 2011r. a mianowicie posiadam problem z ładowaniem ponieważ podczas pomiaru ładowania akumulatora pokazuje mi wartości 11.30v wymieniłem regulator ,orginalny z ktm za ponad 600zł stator został przewinienty w profesjonalnym zakładzie. Na dwóch żółtych przewodach podczas pracy silnika na wolnych obrotach są takie wartości 35v prądu zmiennego na wyższych obrotach około 80v a na maksymalnych obrotach około 160v. Czerwono biały kabel który wychodzi z regulatora napięcia bez obciążenia pokazuje wartość około 9v. Motocykl jest na wtrysku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 15 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2016 Poczytaj bo będzie krok po kroku.http://kristofsx.com/Serwisówka ze strony powyżej.https://drive.google.com/file/d/0B-UgQx8CVp8JYWF4SWp0T0pSQXM/view Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 23 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2016 a tak troszke w temacie , ale nie calkiem mam w LC4 taki oto cewkomodul czyli modul i cewka w jednej kostce http://www.sdi-ktm.ch/cms_grund_anz/bilder/423_bkat.jpg?b=1479917295 - problem jest taki ze ustrojstwo nie lubi wody , polane wodą traci iskre i musze chwile poczekac aby wyschlo , kabel WN nowy i fajka tez - zostaje albo kable ( ale te mam w dodatkowej koszulce ) , ale sam modul , jak zabezpieczyc to przed woda ? myslalem o lakierze do izolacji uzwojen - dalo by to rade ? modul zawieszony pod bakiem i nad silnikiem kolo chłodnic , wiec temperatury do 120 stopni nawet..moze jakas masa uszczelniajaca do samochodow ? taki bitex na kauczuku . Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 23 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2016 Pamiętaj, że to się grzeje i musi stygnąć. Jeśli przebija sama cewka to jej obudowa już straciła właściwości izolacyjne i raczej lakierem jej nie pomożesz. Spróbować możesz ale wymiana powinna Cię wybawić od problemu. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rd80 Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2017 witam mam problem z motocyklem jest to yamaha rd 80 z 1984 roku , brak w nim ładowania na wolnych obrotach dopiero na odkreconej manetce napiecie wzrasta lecz potem wraca nawet poniżej 12v na uruchomionym silniku, wymieniłem regulator oraz cewke ładownia i nic to nie zmieniło czy ktos cos wie ???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
firmasons Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2017 (edytowane) Lepiej kupic oryginalny regulator uzywany czy nowy zamiennik chinski wmmotor ?? Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka Edytowane 23 Kwietnia 2017 przez firmasons Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.