Skocz do zawartości

Pytanie w sprawie gażników...


R"urz"a
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! Problem mam mianowicie taki iż nie mogę rozgryźć moich gaźników (Keihin CVK)

Chciałem ostatnio zrobić synchro ale... Nie wiem gdzie jest pokrętło/śrubka od regulacji mieszanki powietrzno paliwowej... Mam 4 gaziory i 3 sruby do regulacji (jeszcze jakieś pokrętło do regulacji całej przepustnicy czy jakoś tak) prosił bym o podpowiedz co to są te 3 śrubki i gdzie jest regulacja powietrza... :notworthy: z góry dziękuję i przepraszam jeżeli podobny post się pojawił (ja nie znalazłem w szukajce) :crossy: pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przepraszam za OT, ale zawsze mnie zastanawia: po jaką cholerę ludzie się biorą do roboty, o której nie mają zielonego pojęcia?

jsz

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przepraszam za OT, ale zawsze mnie zastanawia: po jaką cholerę ludzie się biorą do roboty, o której nie mają zielonego pojęcia?

jsz

Ciężkie czasy nastały i może dla tego:D ale...gaźniki wyregulowałem silnik równo pracuje tylko że sęk w tym że nie wiem co do czego służy... mam vakuometr i wszystko co potrzeba:D

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałem ostatnio zrobić synchro ale... Nie wiem gdzie jest pokrętło/śrubka od regulacji mieszanki powietrzno paliwowej...

Do robienia synchro nie uzywa sie pokretlo/srubka od regulacji mieszanki powietrzno paliwowej.

 

Te gazniki synchronizujesz tak samo jak kazde inne gazniki stalego podcisnienia. Widac ze nie masz absolutnie zadnej wiedzy wiec proponuje na sam poczatek przeczytac ksiazke o gaznikach motocyklowych, a potem uzyc Tego

 

nie wiem co do czego służy...

 

To jak go wyregulowales?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Również polecam zaznajomienie się z działaniem gaźnika. Potrafię zrozumieć że nie masz kasy, ale przed jakąkolwiek robotą przeczytaj coś na ten temat, a nie po robocie.

 

p.s. to że chodzi równo nie znaczy że jest dobrze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możliwe że to był cud?? podłączyłem vakuometr pod gaziory wyregulowałem tak aby było równo i proszę pięknie moto śmiga:D może nie mam pojęcia o mechanice ale wiem jak moto jeździć powinno i jeździ teraz elegancko po mojej pseudo "regulacji"

i mniej pali....nie dławi się przy 8k rpm etc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i mniej pali....nie dławi się przy 8k rpm etc.

 

Jesli nie zmieniales polozenia iglicy to prawdopodobnie to Twoje subiektywne zdanie. Chyba ze jezdzisz do 1/4 otwarcia przepustnicy :)

Tematow o regulacji i synchronizacji gaznika bylo kupa. Wystarczy uzyc wyszukiwarki - nie wiem po co nowy temat o tym samym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możliwe że to był cud?? podłączyłem vakuometr pod gaziory wyregulowałem tak aby było równo i proszę pięknie moto śmiga:D może nie mam pojęcia o mechanice ale wiem jak moto jeździć powinno i jeździ teraz elegancko po mojej pseudo "regulacji"

i mniej pali....nie dławi się przy 8k rpm etc.

Jaki kolor mają świece po "regulacji"?

 

 

Pozdro all :flesje:

Chcesz porozmawiać z fachowcami, zamiast mitomanami..?

www.kolyaska.fora.pl

Obecnie: K-750, Ural M-67, ZX-9R C2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...