MartinBikesManiac Opublikowano 16 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2010 Ale w czym masz problem? Kup zakuwkę jak Dominik poradził i po temacie. Dokładnie,koszt 15 zł i nie ma tematu.A jeżeli chodzi o DID 520vm czy inne to one są tylko zalecane dla 636 (a nie produkowany dla 636) Tak jak i dla setki innych moto stąd jest zapinka bo moto typu gs/gpz do których też pasujenie ma 130 ps aby taka zapinka nie dała rady..Szkoda tylko ,że kawa fabrycznie redukcję masy robi na tak ważnej rzeczy jak napęd.. :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 16 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2010 No ale w czym widzisz problem? Napęd wytrzymał tyle ile powinien. 20 tys. pełną pi*dą to wynik wręcz doskonały. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MartinBikesManiac Opublikowano 16 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2010 No ale w czym widzisz problem? W tym,że 520vm a 525vm mają inne parametry na rozciągliwość i zużycie (lepiej poczytać o napędzie zanim się kupi,zaoszczędzi się problemów) kawa jako jedyna z Japonii stosuje seryjnie 520 w 600ccm a w litrach 525.A odchudzając moto na klockach,napędach itp ważnych częściach na dobre nie wychodzi..Bo na drodze nie zmieniamy jak na torze co wyścig wszystkiego.A ile się zrobi na napędzie w dużej mierze zależy też od właściciela pojazdu ja zadba o napęd. :lalag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 16 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2010 No i pytam po raz kolejny, i co z tego? Trwałość jest identyczna. A o jaką oszczędność na klockach w Kawie Ci chodzi? Co, mają cieńszą okładzinę ścierną? :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emil1005 Opublikowano 16 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2010 Odebralem wlasnie moto i jak na razie jest na zapince ale pewnie zamowie ta zakuwke i zakuje ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 16 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2010 Nigdy więcej zapinki. Kiedyś mi spadła podczas jazdy, dobrze że się łańcuch wysunął a nie zablokował. Nie ja ją zakładałem, kupiłem z takim już. Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emil1005 Opublikowano 16 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2010 Sprzedawca stanal na wysokosci zadania i po wymianie kilku maili zakuwka zostanie wyslana "gratis" i obiecal ze doda w aukcji ze sprzedawany lancuch jest na zapince zeby juz nie bylo niejasnosci ;) :lalag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 16 Lipca 2010 Administrator Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2010 Przypomnę, iż jeszcze kilka lat temu obowiązywała wśród producentów łańcuchów prosta zasada - silnik do 600 ccm - zapinka; silnik powyżej - zakuwka. Niemniej świat poszedł naprzód, moc silników przekładana na napęd również. Myślę, że stąd biorą się te rozbieżności obecnie w przypadku łańcuchów DID. Co ciekawe, zakupując tańsze łańcuchy RK w rozmiarze 520 niemal zawsze dostaje się zakuwkę. Niemniej my robimy jak pisano wyżej - zakupiliśmy zapas zakuwek do DID, do różnych modeli i po prosto łańcuchy zakuwamy. Obecnie nawet GS 500 nie wypuszczę bez zakucia łańcucha. Po co się denerwować, i ja i właściciel??? W enduro rozumiem, zawsze zapinam, bo łatwiej zmienić w krzakach napęd, to w sumie standard, ale na szosie to się czasem kiepsko kończy. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 16 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2010 ja tam mam did na zapinke i jakos nic sie nieodpielo , wszyscy sie nadmiernie stresujecie :cool: Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bigos-77 Opublikowano 16 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2010 Zakuwka, czy zapinka nie ma to większego znaczenia, oba rozwiązania są tak samo wytrzymałe podczas jazdy. Zakuwając łańcuch należy zwrócić uwagę na to, aby zrobić to porządnie, a przy zapince trzeba sprawdzać co jakiś czas, czy zawleczka nie spadła. Zapinka potrafi się czasem zsunąć przy cofaniu motocykla, kiedy łańcuch ciągnie w drugą stronę, a więc należy również wziąć pod uwagę to, aby przy jej zakładaniu była ona zwrócona w odpowiednią stronę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 17 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2010 (edytowane) No niby zapinka jest OK skoro producenci nadal je stosują ale... nie wzięli pod uwagę że ich łańcuchy trafiają też do Polski, a tu się jeździ na zestawie napędowym tak długo aż zacznie strzelać/przeskakiwać, gdy zębatki już będą łyse lub gdy łańcuch się zerwie. :banghead: A na takim zdymanym łańcuchu zapinka jest niebezpieczna. Częste kontrole zapinki też niewiele dają. Teraz sprawdzasz, jest OK a za 3km zapinki nie ma. Przecież nie będziemy sprawdzać łańcucha na każdym postoju na światłach. Zapinka jest OK w... Harleyach. Na pasie napędowym. A to dlatego że aby zmienić zerwany pas trzeba rozebrać pół moto, włącznie z wahaczem tylnym. Wtedy otwarty pas jest git bo można dojechać do domu jakoś. Ale to jest rozwiązanie tymczasowe. Marzy mi się taki otwarty pas który jest w kufrze gdziekolwiek jadę. Prześladuje mnie myśl o zerwanym pasie a nie chciałbym tego doświadczyć. Dziś akurat wybieram się nad morze Harrym i muszę dokładnie obejrzeć swój pas czy jest OK. Edytowane 17 Lipca 2010 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klapek Opublikowano 17 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2010 qurim, gdyby nie Twoje rasistowskie ciągoty to byłbyś smart guy i w ogóle ;) Sprzedaj tego parcha, kup prawdziwy motocykl z łańcuchem/wałem i po sprawie ^^ Pozdro all :flesje: Cytuj Chcesz porozmawiać z fachowcami, zamiast mitomanami..? www.kolyaska.fora.plObecnie: K-750, Ural M-67, ZX-9R C2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.