jaro_600 Opublikowano 8 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2010 Witam. Borykam się z takim oto problemem. Gaźniki wyczyszczone, zmieniłem wszystkie oringi, ustawiłem skład mieszanki zgodnie z serwisówk. Dodam że świece wymieniłem na nowe DENSO zalecane do tego modelu, nowe są też kable zapłonowe i fajki. Jednak motor ma badzo kiepski dół, ledwo utrzymuje wolne obrotu, trochę przebiera na wolnych. Ale gdy tylko wskazówka obrotomierza przekroczy 4 tys. obr./min problem znika motor chodzi pięknie. Wkurza mnie to, wiem że jest to związane ze składem mieszanki. I teraz pytanie świece mają kolor jasno szary, taki jak popiół z pieca, raczej bez nalotu. Co doradzicie, mnie się wydaje że mieszanka za uboga. Mam rację? zdjęcia 1 zdjęcia 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 8 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2010 No troszkę za jasna ta świeca co wskazuje na ubogą mieszankę. Lewego powietrza nie łapie gdzieś? Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaro_600 Opublikowano 8 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2010 (edytowane) Prawdopodobnie łapie na ośkach przepustnic ale z tym nic się nie da zrobić. Zauważyłem że przy synchronizacji na zegarach pokazywała się wartość 0,2 Mpa, a na youtube widziałem przy synchro wartość 2 razy większą. U mnie pokazało się 0,4 Mpa jak przyłożyłem śrubokręt do śrubki i lekko docisnąłem wtedy najwyraźniej musiały się ośki docisnąć do otworów i uszczelniło się to miejsce. Żeby wzbogacić mieszankę to trzeba delikatnie śrubkę regulacyjną dokręcić żeby zmniejszyć ilość powietrza? Edytowane 8 Lipca 2010 przez jaro_600 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RIDER1PRZEMEK Opublikowano 8 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2010 dokręcić- aby wzbogacić ale wątpie by to coś dało, a jak lekko przytkasz dolot do filtra powietrza? a od kiedy zaczoł to robić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 8 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2010 Tak. Śrubę składu wkręć. Ustawienia z serwisówki nie zawsze dają radę w starszym, jeżdżonym moto. Nie raz już tak miałem że na fabrycznych ustawieniach była masakra. A świece wszystkie cztery tak samo wyglądają? Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaro_600 Opublikowano 8 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2010 Rozumiem że przytkanie dolotu wywoła efekt wzbogacenia mieszanki, nie próbowałem tego ale jutro spróbuje. Dwie zewnętrzne świece są identyczne, mogłem je wykręcić bez ściągania zbiornika ale przed regulacją sprawdzę wszystkie. qurim - czytałem o twoich zmaganiach z gsxr, masz może jakiś pomysł jak dokręcić te śrubki od składu mieszanki bez wyciągania gaźników. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 8 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2010 Wykręcić!= wzbogacić. Widocznie nastawy fabryczne mu już nie wystarczają, jeśli nie ma lewego powietrza (co sprawdza się na chodzącym silniku przyz spryskanie króćców czymś łatwopalnym) to wykręć każdą ze śrub składu o powiedzmy jeden obrót nie mowię że to idealna wartość ale pomoże. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zwiecha Opublikowano 8 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2010 Moglibyscie sie określic, czy wkrecic czy wykrecic zeby wzbogacic .... mi sie wydaje ze wykrecenie srubki to uboższa mieszanka, ale z roznymi teoriami sie juz spotkałem. Jutro bede walczył ze swoimi gaźnikami w gsxr 1100, wiec chcialbym sie upewnic, ja u siebie mialem 2,5 obrotu i na ssaniu strzela a ostatnimi czasy na wyższych obrotach potrafi strzelic i zamulic na chwile, pozniej juz jest ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość josha Opublikowano 8 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2010 Wzbogacona= mniej powietrza. Czyli wkręcasz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 8 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2010 Błagam co to za głupoty! W GAŹNIKU PODCIŚNIENIOWYM W JAPOŃSKIM MOTOCYKLU WYKRĘCAJĄC ŚRUBKĘ SKŁADU MIESZANKĘ SIĘ WZBOGACA! Może jest 1% wyjątku ale nie stanowi go GSXR którykolwiek. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 8 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2010 To znaczy jesli sa to gazniki Mikuni. Wykrecajac wzbogacasz bo dajesz wiecej mieszanki. Trzeba wiedziec czy sruby regulacyjne reguluja przeplyw powietrza, czy mieszanki. W GSXR na pewno sa to sruby mieszanki i wykrecamy je chcac wzbogacic mieszanke na wolnych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 9 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2010 Alle jaja. Czyli cały ten czas żyłem w niewiedzy? :banghead: Jak w swoim wykręcałem co pół obrotu to chodził coraz gorzej wskazując na ubogą. Powyżej 3 obr. nawet wieszał się na obrotach i wolno schodził... Czyli w złą stronę podążałem. :banghead: Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaro_600 Opublikowano 9 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2010 Gaźniki to oczywiście MIKUNI BST36SS. Sam jestem w szoku, że w celu wzbogacenia mieszanki wykręca się śrubkę regulacyjną. Myślałem że ona reguluje dostarczenie powietrza, ale z drugiej strony powietrze czały czas dostaje się gardzielą bo suwak z iglicą (czy jak to nazwać) nie domyka do końca przepływu. Więć to ma sens śrubka ta reguluje ilość paliwa. Spróbuje jeszcze tego eksperymentu z popsikaniem dezodorantem na kroćce zobaczymy czy będzie reagował zwiększaniem obrotów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sopelblue Opublikowano 9 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2010 Zgadza się WYkręcenie śrub powoduje zwiększenie dawki sterującej = wzbogacenie mieszanki. Spróbuj stopniowo przytykać airbox ręką i słuchaj czy obroty się wyrównują. Patent z popsikaniem króćców czasem też daje odpowiedz czy są szczelne. Poszukaj kogoś kto ma colortune i wszystko będziesz widział jak zmienia się mieszanka (kolor płomienia). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaro_600 Opublikowano 9 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2010 (edytowane) Jesteście wielcy. Pomogło wykręcenie śrubek o jeden obrót jak radził baba_zanetti. Motor jakby dostał nowe życie, zbiera się od zera utrzymuje wolne obroty, przedtem był problem zrobić synchro. Teraz faktycznie poszukam kogoś z colortune żeby mi precyzyjnie wyregulował każdy cylinder. Edytowane 9 Lipca 2010 przez jaro_600 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.