KUBAS007 Opublikowano 27 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2010 WItam wiec panowie i panie mam problem Znaczy najpierw niech ktos mi powie jaki cylinder ma DT125 zeliwo czy nicasil bo szukam po necie i znalesc dokaldnych info nie moge.. jedni pisza ze zeliwo a jak ma nicasil to cylinder jest od TDR a drudzy ze wychodzily wersje z tym i z tym... I nie wiem wkoncu jak to jest... Dwa jesli ma zeliwo to spoko bo szlif sie zrobi tloczek i wytszko ok tylko wlasnie chodzi o te tloki bo sa tloki meteora za 180 zl ale i sa wossnera czy vertexa za 350 zl Logiczne ze te drugie sa lepsze ale to nie jest jakos tak ze tłoki sa przystosowane albo do zeliwa albo do aluminum?? jesli tak to jak to sprawdzic dobrac czy jakkolwiek to powiedziec.. Do aluminum ma duzo mneijsze selekcje co kilka setnych mm chyba ale pewny nie jestesm. CHodzi mi o opinie osob znajacych sie w temacie tkre posiadaja DT 125 i konkretne info a nie teoretykow z moja wiedza lub mniejsza..;p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IZO Opublikowano 27 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2010 U nas w decie jest żeliwo, rozbierz i zobacz albo daj mechanikowi cyla i niech ci powie z czego i odrazu wymiar tłoka ci poda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adamus67 Opublikowano 27 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2010 Mam dt 125.Jest tam żeliwo,sam wsadzałem w zeszłym sezonie meteora i latam do dziś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KUBAS007 Opublikowano 27 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2010 (edytowane) Panowie ale potrzbuje informacji 100% albo jak to sprawdizc czytalem gdzies ze magnesikiem przylozyc ale to jest caly silnik i nie moge do tuleji co najwyzej do cylindra... Tak wyglada ten silnik http://img337.imageshack.us/img337/5766/silnikdt.jpg COs jakis taki dziwnie srebny jest a jak patrzylem na allegro to wiekszosc taka czarna zwykla zeliwna.... TO wg was jaki to bedzie?? EDIT Wg mojej wiedzy i wnioskow wyciagnietych z allegro i google na 90% to jest zeliwo ale mowie tylko daltego tak mowie po widlialem podobny na allegro i pisal sprzedajacy ze to zeliwo ale czy aby napewno?? Edytowane 27 Czerwca 2010 przez KUBAS007 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 27 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2010 W wersjach R i RE powinien być nicasil, sam rozbierałem RE i była na nicasilu, większość po uszkodzeniu nicasilu nie nakłada nowego tylko wstawiają tuleje i dlatego jeden napisze że ma tuleje drugi że nicasil. Musisz to rozebrać i sprawdzić zwykły magnes wystarczy do tulei będzie przyciągał, do nicasilu nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KUBAS007 Opublikowano 27 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2010 W wersjach R i RE powinien być nicasil, sam rozbierałem RE i była na nicasilu, większość po uszkodzeniu nicasilu nie nakłada nowego tylko wstawiają tuleje i dlatego jeden napisze że ma tuleje drugi że nicasil. Musisz to rozebrać i sprawdzić zwykły magnes wystarczy do tulei będzie przyciągał, do nicasilu nie. No ale wlasnie o tym mowie musialbym rozebrac... A ja porpstu mam okazje kupic taki motor. Tak rpzystawiajac do samego cylindra sie nie sprawdzi nie?? Trzeba do tulei?? :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 27 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2010 Jak sciągniesz cylek to wyraźnie widać na kanałach czy jest tuleja wstawiona czy nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KUBAS007 Opublikowano 27 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2010 TYlko ze ja jade kupic ten motor a nie mam go.. I watpie zeby wlasciciel zgodzil sie zebym cylek scigal..:):) Gdybym mial go w domu to bym rozebral i sobie bym poradzill.;p No nic jakos bede kombinowal cos moze... Bo chodzi o to ze jesli to jest zeliwo to ok kupie go a jesli aluminium to nie bo mi sie to nie oplaci :bigrazz: :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pypek9 Opublikowano 27 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2010 A jakby spróbować przez otwór od świecy wprowadzić coś takiego jak kurza łapka, czyli pręt zakończony magnesem, wtedy może i by coś się sprawdziło.. Ale to tylko moja taka sugestia jest. pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 28 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2010 A jakby spróbować przez otwór od świecy wprowadzić coś takiego jak kurza łapka, czyli pręt zakończony magnesem, wtedy może i by coś się sprawdziło.. Ale to tylko moja taka sugestia jest. pozdro. Jeśli już to lepiej przez okno wydechowe to zrobic :biggrin: (takie małe sprostowanie) Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 28 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2010 A nie możesz zwyczajnie zdjąć głowicy ? Jak chce to sprzedać i nie nic do ukrycia na ramie to nie widzę problemu :icon_rolleyes: Chyba, że sprzedaje z silnikiem który jeszcze dycha ale nie wiadomo ile... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KUBAS007 Opublikowano 28 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2010 No paniowie bylem o glowicy msyalem ale troszke komibnowania a nie mialem czasu bo pzono juz bylo. ALe na glwicy mialo to symbol 3MB Y2 albo YZ a na cylindrze chyba 3M800 ZNa sie ktos na tyl oznaczeniach?? WIe o co chodzi?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rejdzik Opublikowano 29 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2010 Nie czasem 3mboo? Jeżeli tak to tuleja bo miałem w ręku oryginalny cylinder. W silniku dt nie było nicasilu, bynajmniej nie seryjnie. W ktm 125 lc2 był nicasil. Co do tego magnesu, sam sprawdzałem na swoim starym cylindrze od rotaxa i magnes do nicasilu przylegal też. Nie trzymał sie mocno ale trzymał. Jak odróżnić ? Widoczne przejście na okienkach między alu a żeliwem. Czemu ludzie rzadko regenerują cylindry na nicasilu ? ... w miejscach zatarcia zmienia się struktura aluminium, po napawaniu to już nie jest to samo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek_mistrz:D Opublikowano 29 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2010 w dt przynajmniej do 2003r włącznie jest nicasil. W mojej z 2001 wymieniałem tłok, był oryginalny nominał i cylek żeliwo. U kumpla w dt z 98r też żeliwo i drugiego kumpla w RE z 2004r również żeliwo, tak więc szczerze wątpie, żeby jakakolwiek DT wyszła seryjnie na nicasilu. A oznaczenia cylindra muszą być 3mb00, bo 3m800 nie było Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KUBAS007 Opublikowano 1 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2010 NO mozliwe ze 3MB00 bo na glowicy bylo 3MB A na cylindrze nei wiedzialem czy to 8 czy B no ale do rzeczy czyli mowicie ze bedzie zeliwo?? tylko magnesem jak rpzykladalem do cylindra nie do tulei to nie lapal.... Ale chyba tak by bylo z wiekszoscia.. Cylinder w mnie jest porginalny i msyale ze to zeliwo ale pewny nie jestem.. I tomek nie rozumiem bo raz piszesz ze do 2003 byly tylko aluminiowe co jest niemozliwe a pozniej ze zeliwo wszedzie widziales.. Mam rozumiec ze sie pomyliles ze do 2003 jest zeliwo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.