andre Opublikowano 26 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2010 (edytowane) Witam Mam problem mianowicie polega na tym że w cebrze podczas przechylenia go na bok zaczyna lecieć paliwo ( ciurkiem )...Na odpalonym silniku.. ( wiem gdzie: 2 małe węzyki pod bakiem-filtrem powietrza wychodzące z "rurki łączące gaźniki ) Gdy moto nie jest odpalane może sobie leżeć na boku i nic. Dopiero gdy już jest na chodzie paliwo leci masakrycznie, boje się że będe miał gorący silnik i się jeszcze sfajcze na nim... Zaczęło się to od lekkiej wywrotki...Na początku przed dzwonem gdy moto leżało było czuć zapach benzyny ale nigdy nie leciało tak mocno...;. To są przewody z nadmiaru ?? gdy wsadze zaślepke stanie się coś ?? mam wrazenie ze podczas przytłumienia tych 2 przewodów zaczął gasnąć chodźby nie dostawał powietrza.... Prosze o odpowiedź byłbym wdzięczny PS Mogę nie odpisywać ostatnimi czasy ( nie myślcie ze się nie interesuje ale wyjezdzam do Holandii na pewien okres jak przyjade to zobacze co i jak. ) EDIT Najmniejszy przechył ( kilka cm ) powoduje już wyciek... PS Myslicie że to mocny dzwon....przy ok 8 km/h wpadł mi na ulice nic mu nie było ( klatka crash-pady itd ) wsiadłem i poejechałem więc nie wiem co to ku*a jest.. Edytowane 26 Czerwca 2010 przez andre Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 26 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2010 Poziom paliwa w gaznikach do ustawienia. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andre Opublikowano 26 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2010 Poziom paliwa w gaznikach do ustawienia. Pozdro Dzięki wielkie..... Wie ktoś może jak to się ustawia ?? Czy musze jechać na serwis.... PS Nie chce pogorszyć sytuacji, ale jak jest mała śrubka do regulacji to myśle że dam sobie rade.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 26 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2010 Poziom paliwa ustawia sie odginajac blaszke na plywaku. Z dolu komor plywakowych masz sruby spustowe. Podlaczasz przezroczysta rurke do jednej z nich, przykladasz rurke do komory i odkrecasz srube spustowa. Poziom paliwa w rurce = poziomowi w komorze. Latwiejsza i szybsza metoda jest przez ustawienie poziomu plywaka, ale specjalnie namawiam Cie do zastosowania pierwszej metody, bo zobaczysz czy zaworki iglicowe wogole trzymaja poziom. Niestety nie mam danych jaki powinien byc poziom paliwa, wiec musisz sciagnac serwisowke. Mam tylko ze wysokosc plywaka wynosi 9mm. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andre Opublikowano 26 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2010 Poziom paliwa ustawia sie odginajac blaszke na plywaku. Z dolu komor plywakowych masz sruby spustowe. Podlaczasz przezroczysta rurke do jednej z nich, przykladasz rurke do komory i odkrecasz srube spustowa. Poziom paliwa w rurce = poziomowi w komorze. Latwiejsza i szybsza metoda jest przez ustawienie poziomu plywaka, ale specjalnie namawiam Cie do zastosowania pierwszej metody, bo zobaczysz czy zaworki iglicowe wogole trzymaja poziom. Niestety nie mam danych jaki powinien byc poziom paliwa, wiec musisz sciagnac serwisowke. Mam tylko ze wysokosc plywaka wynosi 9mm. Pozdro Dzięki wielke... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BANANvanDYK Opublikowano 26 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2010 Dla mnie objawy są trochę dziwne. Leci paliwo z odpowietrzników u góry gaźnika, zaraz pod aluminiową "kuwetą" filtra powietrza? Paliwo prędzej wlewałoby się do głowicy, zalewając silnik niż przelewami u góry gaźnika. Cytuj 7,352 osób lubi to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 27 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2010 jak zawory szczelne... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 27 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2010 Oczywiscie poziom nalezy przede wszystkim sprawdzic, czy jest zgodny z wymiarem w serwisowce, a nie zabierac sie do przestawiania. Jego wielkosc najprawdopodobniej jest dobra a winowajca sa zuzyte czy brudne zaworki iglicowe zacinajace sie albo nie domykajace powodujac ciagle niewielkie przelewanie paliwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.