Skocz do zawartości

Honda CBR 600 f1 pc 23 ( 89r) Cieknące paliwo...


andre
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Mam problem mianowicie polega na tym że w cebrze podczas przechylenia go na bok zaczyna lecieć paliwo ( ciurkiem )...Na odpalonym silniku.. ( wiem gdzie: 2 małe węzyki pod bakiem-filtrem powietrza wychodzące z "rurki łączące gaźniki ) Gdy moto nie jest odpalane może sobie leżeć na boku i nic. Dopiero gdy już jest na chodzie paliwo leci masakrycznie, boje się że będe miał gorący silnik i się jeszcze sfajcze na nim...

 

Zaczęło się to od lekkiej wywrotki...Na początku przed dzwonem gdy moto leżało było czuć zapach benzyny ale nigdy nie leciało tak mocno...;.

 

 

To są przewody z nadmiaru ?? gdy wsadze zaślepke stanie się coś ?? mam wrazenie ze podczas przytłumienia tych 2 przewodów zaczął gasnąć chodźby nie dostawał powietrza....

 

 

Prosze o odpowiedź byłbym wdzięczny

 

 

PS

 

Mogę nie odpisywać ostatnimi czasy ( nie myślcie ze się nie interesuje ale wyjezdzam do Holandii na pewien okres jak przyjade to zobacze co i jak. )

 

 

 

EDIT

 

Najmniejszy przechył ( kilka cm ) powoduje już wyciek...

 

PS

 

Myslicie że to mocny dzwon....przy ok 8 km/h wpadł mi na ulice nic mu nie było ( klatka crash-pady itd ) wsiadłem i poejechałem więc nie wiem co to ku*a jest..

Edytowane przez andre
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poziom paliwa w gaznikach do ustawienia.

Pozdro

 

 

Dzięki wielkie.....

 

Wie ktoś może jak to się ustawia ?? Czy musze jechać na serwis....

 

PS

 

Nie chce pogorszyć sytuacji, ale jak jest mała śrubka do regulacji to myśle że dam sobie rade..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poziom paliwa ustawia sie odginajac blaszke na plywaku.

Z dolu komor plywakowych masz sruby spustowe. Podlaczasz przezroczysta rurke do jednej z nich, przykladasz rurke do komory i odkrecasz srube spustowa. Poziom paliwa w rurce = poziomowi w komorze.

Latwiejsza i szybsza metoda jest przez ustawienie poziomu plywaka, ale specjalnie namawiam Cie do zastosowania pierwszej metody, bo zobaczysz czy zaworki iglicowe wogole trzymaja poziom.

Niestety nie mam danych jaki powinien byc poziom paliwa, wiec musisz sciagnac serwisowke. Mam tylko ze wysokosc plywaka wynosi 9mm.

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poziom paliwa ustawia sie odginajac blaszke na plywaku.

Z dolu komor plywakowych masz sruby spustowe. Podlaczasz przezroczysta rurke do jednej z nich, przykladasz rurke do komory i odkrecasz srube spustowa. Poziom paliwa w rurce = poziomowi w komorze.

Latwiejsza i szybsza metoda jest przez ustawienie poziomu plywaka, ale specjalnie namawiam Cie do zastosowania pierwszej metody, bo zobaczysz czy zaworki iglicowe wogole trzymaja poziom.

Niestety nie mam danych jaki powinien byc poziom paliwa, wiec musisz sciagnac serwisowke. Mam tylko ze wysokosc plywaka wynosi 9mm.

Pozdro

 

 

Dzięki wielke...

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie objawy są trochę dziwne. Leci paliwo z odpowietrzników u góry gaźnika, zaraz pod aluminiową "kuwetą" filtra powietrza? Paliwo prędzej wlewałoby się do głowicy, zalewając silnik niż przelewami u góry gaźnika.

lubisztosuko.gif7,352 osób lubi to.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiscie poziom nalezy przede wszystkim sprawdzic, czy jest zgodny z wymiarem w serwisowce, a nie zabierac sie do przestawiania.

Jego wielkosc najprawdopodobniej jest dobra a winowajca sa zuzyte czy brudne zaworki iglicowe zacinajace sie albo nie domykajace powodujac ciagle niewielkie przelewanie paliwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...