fantom Opublikowano 28 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2010 Ale chetnie poczytam jakiegos fachowca, ktory jezdzil z takim zawieszeniem :lalag: :) Masz taki motocykl i żeby dowiedzieć co się z nim dzieje w określonej sytuacji chcesz przeczytać o tym w internecie? Dobre. Nie kręciłeś nigdy kółek na placu, co? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JareG Opublikowano 28 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2010 :) Masz taki motocykl i żeby dowiedzieć co się z nim dzieje w określonej sytuacji chcesz przeczytać o tym w internecie? Dobre. Mam duzo innych rzeczy, i nie wiem jak dzialaja - wazne, ze dzialaja. Jestem uzytkownikiem :icon_mrgreen: BTW: Na cegle wsiadam i jade, czasami podczas jazdy cos ciekawego zaobserwuje.. i wole uczyc sie na bledach innych, raz sie cegla wyrabalem, wystarczy. Nie kręciłeś nigdy kółek na placu, co? Nie mam placu do takich zabaw.. w lesie mieszkam. A ze lubie do tego lasu wracac, to i nie ciagnie mnie do takich cwiczen - zeby miec czym wrocic :icon_biggrin: Cytuj Pozdrawiam, JarekChwilowo ino K1200RS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IZO Opublikowano 28 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2010 Masz taki motocykl i żeby dowiedzieć co się z nim dzieje w określonej sytuacji chcesz przeczytać o tym w internecie? Dobre. Przeciez Kolega JareG napisał ci że jest diametralna różnica w prowadzeniu w stosunku do zwykłej zawiechy więc po co drążysz temat? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fantom Opublikowano 28 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2010 Przeciez Kolega JareG napisał ci że jest diametralna różnica w prowadzeniu w stosunku do zwykłej zawiechy więc po co drążysz temat? Już nie drążę. Kolega JareG nie wie o czym pisze, a ty nie wiesz o czym czytasz, skoro takie stwierdzenia ci wystarczają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IZO Opublikowano 28 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2010 Kolega Jareg wie o czym pisze, ty szukasz dziury w całym Koniec OT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 28 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2010 (edytowane) Depnijcie się starą SHL M11 z wahaczowym przodem. To dopiero jest jazda. Nawet lekkie dotknięcie przedniego hebla powoduje że przednie zawieszenie przestaje istnieć jako podzespół amortyzujący. "Rozciąga" się i usztywnia, jedzie się jak na stalowych rurach zamiast amortyzatorów. A hamowanie w winklu tym cudem to proszenie się o nieszczęście. Dlatego lubię hamować tym w winklach. :biggrin: Hebel w winklu = rozprostowanie zawieszenia i wtedy koło lubi uciekać. A na piaszczystej/polnej drodze taki manewr to uślizg na 100%. Owe zawieszenie ma jeszcze jedną wadę - skłonności do shimmy przy 40km/h. Pojawia się przy ok.37km/h zanika przy ok.45km/h. I nie da siętego uniknąć/opanować. Jedynie można szybko "przejść" przez ten zakres prędkości i wtedy jest spokój. A trafić w zakręt przy tych prędkościach = pełne gacie. Kiera zaczyna latać od lewej do prawej, całe moto jedzie zygzakiem i trzęsie się jak g**no w galarecie. :biggrin: Wiem, porównanie z dupy wzięte. Gdzie tu z SHL-ką we współczesnym świecie. Ale to jest motocykl jakby nie patrzeć. Fajnie się tym jeździ, tylko trzeba mieć skill :biggrin: , to felerne zawieszenie, zerowe hamulce i zero amortyzacji, tylko sprężyny bujają jak statek na oceanie. A prędkość podróżna to 80km/h więc już grubo. PS. Cieszy mnie jazda motocyklami niełatwymi do opanowania. :buttrock: Edytowane 28 Czerwca 2010 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YAGO Opublikowano 28 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2010 ok fantom, w takim razie wyjasnij dlaczego moje moto przy odjeciu gazu mocniej kladzie sie w luk? Cytuj Usługi IT - www.tricori.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 28 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2010 nie tylko Twoje :icon_razz: Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adel Opublikowano 28 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2010 PS. Cieszy mnie jazda motocyklami niełatwymi do opanowania. :buttrock: :notworthy: nie chciałbym robić off top, ani ogrzewać często wałkowanego tematu, ale ja właśnie po tym odróżniam "prawdziwych" motocyklistów, od użytkowników motocykli, że motocyklista prowadzi swój motocykl mózgiem, a za użytkownika motocykli robią to japońscy czy europejscy inżynierowie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fantom Opublikowano 28 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2010 ok fantom, w takim razie wyjasnij dlaczego moje moto przy odjeciu gazu mocniej kladzie sie w luk? Moje też. Maleje siła odśrodkowa. Ciekawe czy ta zasada działa w BMW z teleleverem :icon_rolleyes: Z mojej strony EOT - słabo się czuję w roli tego co wyjaśnia, bo sam zbyt mało wiem. Na szczęście wystarczająco dużo, żeby rozróżnić farmazony od rzetelnej wiedzy w tym dziale. Good night and good luck :cool: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YAGO Opublikowano 29 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2010 sila osdrodkowa jak najbardziej bo zwalniamy, maleje tez efekt zyroskopowy kol bo zwalniamy, i to samo wychodzi ze powinno sie dziac podczas hamowania bo zwaalniamy? Cytuj Usługi IT - www.tricori.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fantom Opublikowano 29 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2010 Podczas kręcenia kółek wychodzą takie rzeczy. "Obserwacja własnych zachowań to podstawa. Tylko w ten sposób możemy uczyć się na błędach" - Keith Code, "A twist of the wrist". Yago, jesteś tu na tyle długo że na pewno kojarzysz tutejszych szpejów - konikkonik, Kulik, Janusz - pewnie inni. W ich postach jest masa dobrej wiedzy. Wiem, że solidne doszkalanie nie wszędzie jest dostępne no i kosztuje, ale wiadomo że to pierwsza rzecz w kolejności. Do miłego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 29 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2010 (edytowane) "Obserwacja własnych zachowań to podstawa. Tylko w ten sposób możemy uczyć się na błędach" Zamiast obserwacji, łatwiej po prostu wyczytać w książce. Keith Code, "A twist of the wrist". :biggrin: Zauważyłem że większość kumatych z jazdy ciągle cytuje Keith`a C. lub "podobnych" autorów. Naczytali się chłopaki i teraz wszystko wiedzą. :biggrin: Edytowane 29 Czerwca 2010 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kociak Opublikowano 29 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2010 "ok fantom, w takim razie wyjasnij dlaczego moje moto przy odjeciu gazu mocniej kladzie sie w luk?" Fantom odpowiadasz na to tak : "Moje też. Maleje siła odśrodkowa. Ciekawe czy ta zasada działa w BMW z teleleverem " wyjaśnijcie mi czemu podczas hamowania moto prostuje się a nie opada jeżeli przy hamowaniu też maleje siła odśrodkowa ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crossowiec Opublikowano 29 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2010 "ok fantom, w takim razie wyjasnij dlaczego moje moto przy odjeciu gazu mocniej kladzie sie w luk?" Fantom odpowiadasz na to tak : "Moje też. Maleje siła odśrodkowa. Ciekawe czy ta zasada działa w BMW z teleleverem " wyjaśnijcie mi czemu podczas hamowania moto prostuje się a nie opada jeżeli przy hamowaniu też maleje siła odśrodkowa ? zalezy którym heblem hamujesz, tylnym to bedzie Cie prostowało, pionowało, jakkolwiek:) a przedni będzie siadał czyt. nurkował do przodu:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.