nerlst Opublikowano 23 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2010 Witam Mam problem z CBR600RR z 2006r. Po wymianie silnika nie ma iskry i nie nie działają wtryski. Wszystkie wtyczki sprawdziłem i są podpięte, wsadziłem ECM z rozbitej cbr, ale nic to nie dało. Na wyświetlaczu cały czas świeci się czerwona kontrolka MIL, a na ciekłokrystalicznym FI. Do ECM dochodzi zasilanie. W serwisówce było napisane, że z impulsatora powinno wychodzić minimum 0,7V sprawdziłem multimetrem i u mnie jest max 0,4V DC i ok 1,2V AC. Jakieś sugestie co dalej sprawdzać? pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 23 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2010 hiss? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 23 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2010 hiss, czujnik przechułu. Jest jakiś błąd w ECU czy nie ma? Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nerlst Opublikowano 23 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2010 (edytowane) Czujnik przechyłu sprawdzałem, tzn. jeśli to jest to na czym jest napisane "Up". Jak przekręcę to "do góry nogami" to przekaźnik odcina zasilanie na ECM, po przekręceniu do normalnej pozycji zasilanie jest więc to raczej nie to. Nie wiem czy są błędy, nie wiem jak sprawdzić, w Suzuki robiłem zworkę na przewodach i błąd się wyświetlał, w Hondzie też się tak da? Wiem, że jest wtyczka do diag z czterema przewodami pod siedzeniem ale co zrobić, żeby zaczął błyskać MIL?? Ze stacyjki wychodzą dwa przewody, a w kostce do stacyjki jest trzeci różowy, do czego on może być? pzdr Edytowane 23 Czerwca 2010 przez nerlst Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 23 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2010 kluczyk masz pod ten dany moduł? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nerlst Opublikowano 23 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2010 (edytowane) Nie mam pojęcia, to wersja z USA podobno bez immo, klient kupił moto ze zniszczonym silnikiem, wymieniliśmy silnik i nie współpracuje to wszystko ze sobą. Na schemacie różowy przewód powinien iść do stacyjki i po przekręceniu kluczyka łączyć się z pozostałymi przewodami, połączyłem ten przewód jak na schemacie i nic. Nie mam już pomysłów, jeśli jest immo, a kluczyk jest nie ten to objawy by się zgadzały, chociaż z tego co się orientuje przy złym kluczyku nie uruchamiała by się pompa paliwa. Edytowane 23 Czerwca 2010 przez nerlst Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 23 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2010 w f4 pompa się uruchamiała, ale iskry nie było. Moduł masz stary czy nowy teraz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nerlst Opublikowano 23 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2010 Mam oba, ale na obu jest to samo. Wygląda na to, że to chyba faktycznie będzie immo. A błedy da się jakoś sprawdzić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 24 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2010 Mam oba, ale na obu jest to samo. Wygląda na to, że to chyba faktycznie będzie immo. A błedy da się jakoś sprawdzić? Oczywiście ale po włożeniu w stacyjkę prawidłowego kluczyka. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nerlst Opublikowano 25 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2010 Klient twierdzi, że to wersja bez immo, były takie wersje na USA albo Europe? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 25 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2010 Mój klient też tak twierdził - sprawdź czy jest pętla hiss i powinieneś wiedzieć (jeśli w wersji bez hiss też jest pętla to poprawić) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nerlst Opublikowano 25 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2010 Dzisiaj zadzwoniliśmy do Hondy żeby po num VIN dowiedzieć się w co był wyposażony moto przy zakupie i okazało się, że moto faktycznie jest z USA i nie był fabrycznie wyposażony w immo. Nawet gdybyśmy chcieli zamówić nową stacyjkę z kluczykiem to dostalibyśmy taką samą z dwoma przewodami jak mamy. Moduł nie podaje sygnały nawet do przekaźnika pompy, przez co pompa pracuje cały czas. Zauważyłem dzisiaj taką różnicę jeśli chodzi o te dwa moduły, przy jednym po przekręceniu stacyjki na wyłączonym włączniku zapłony od razu zaświeca się czerwona lampka i FI, a na drugim module zaświeca się tylko FI i to dopiero jak włączę zapłon przyciskiem. Jeden moduł ma num A 3877-MEE -A02- 8506-105835, a drugi A 38770-MEE -672 9756-105004, da się po tym num określić czy moduł jest do wersji bez czy z blokadą? Osobiście obstawiam, że uszkodzony jest oryginalny moduł który był w tym moto fabrycznie, a ten drugi jest od wersji z blokadą i stąd te problemy, wystarczy kupić z rozbitka zestaw stacyjka, kluczyki, moduł i pewnie wszystko by działało. Jestem już trzecią osobą która próbuje uruchomić tą CBR. W jaki sposób sprawdza się błędy w CBR? Toowdie co mam poprawić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asmodan Opublikowano 25 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2010 MIL CODE (Without the HDS Pocket Tester) ------------------------------------------------------------------------------- Turn the ignition switch OFF. Remove the seat . Short the Data Link Connector (DLC) terminals using the special tool. TOOL: DLC short connector 070PZ-ZY30100 Turn the ignition switch ON and engine stop switch " ". Ten tool laczy 2 kable w zlaczu diagnostycznym. Sa to kable po lewej stronie zlacza diagnostycznego jezeli zapinka (zatrzask) jest skierowany ku gorze. NOTE: If the engine will not start, turn the starter motor for more than 10 seconds and check that the MIL blinks. If the malfunction indicator lamp (MIL) does not light or blink, the system has no memory of problem data. ! The MIL will blink only with the side stand down and with the engine off (engine stop switch is RUN) or engine revs are below 5,000 min -1 (rpm). In any other condition, the MIL will illuminate and stay on. SELF-DIAGNOSIS RESET PROCEDURE Without the HDS -------------------------------------------------------------------------------- Turn the engine stop switch " " and ignition switch OFF. Short the Data Link Connector (DLC) terminals using a special tool. TOOL: DLC short connector 070PZ-ZY30100 Turn the ignition switch ON. Remove the special tool from the Data Link Connector (DLC). -------------------------------------------------------------------------------- The MIL lights about 5 seconds. While the indicator lights, short the Data Link Connector (DLC) again with the special tool. Self-diagnosis memory data is erased, if the MIL turns off and starts blinking. The Data Link Connector (DLC) must be jumped while the indicator is lit. If not, the MIL will not start blinking. Note that the self diagnosis memory data cannot be erased if you turn off the ignition switch before the MIL starts blinking. If the MIL blinks 20 times, the data has not been erased, so try again. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nerlst Opublikowano 25 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2010 Robiłem już wszystko co jest w serwisówce opisane odnośnie problemu z uruchomieniem silnika, znam procedurę kasowania itd. ale nie mam tego urządzenia chociaż patrząc na obrazki wydaja mi się że tam jest tylko jakiś opornik, ale nie wiem... To może inne pytanie, co oprócz tego urządzenia wyłączającego silnik podczas wywrotki, wyłącznika zapłony i immo może odcinać zapłon? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asmodan Opublikowano 26 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2010 chciales procedure odczytania bledow to ci podalem, ale o jaki opornik ci chodzi to nie mam pojecia. Co do tego toola diagnostycznego to tez napisalem jak wyglada. To w koncu jakie masz bledy wyswietlane przez mil?? zaplon i pompe odlancza hiss i tip-over (przechylowka) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.