kris2682 Opublikowano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2010 Mam pytanie: czy po wymianie plynu chlodzacego w aprili pegaso 650 musze odpowietrzyci uklad chlodzenia? Jesli tak to w jaki sposob? Z gory dzieki za odpowiedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RIDER1PRZEMEK Opublikowano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2010 Musisz czy nie musisz warto się upewnić, odpowietrznik powinien być gdzieś przy termostacie na 10 kluczyk wystarczy popuścić i czekać aż poleci płyn a jak nie znajdziesz odpowietrznika to zalej do pełna chłodnice i przejedź z 2 kilasy i wtedy zajżyj jak stan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamikazemario Opublikowano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2010 Wątpliwe, żeby trzeba było odpowietrzać. Tak jak pisze kolega wyżej, niech sobie silnik popracuje i sprawdź ponownie poziom. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2010 Wątpliwe, żeby trzeba było odpowietrzać. Tak jak pisze kolega wyżej, niech sobie silnik popracuje i sprawdź ponownie poziom. Dlaczego jest to dla Ciebie wątpliwe? U mnie się odpowietrza.Jeśli jest odpowietrznik to po to aby z niego skorzystać. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2010 Każdy układ chłodzenia trzeba odpowietrzać. Czy to odpowietrznikiem czy korkiem wlewu nie ma znaczenia, cel ten sam. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MYCIOR Opublikowano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2010 ..., a kolega w poście nawet moto nie podał, więc powinien temat powędrować do śmieci. Co z tego ze w profilu ma moto wpisane, za pół roku moto zmieni , a post zostanie z błędna odpowiedzią. Nieogarniętym forumowiczom - mówimy NIE! :icon_evil: pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2010 ..., a kolega w poście nawet moto nie podał, więc powinien temat powędrować do śmieci. Co z tego ze w profilu ma moto wpisane, za pół roku moto zmieni , a post zostanie z błędna odpowiedzią. Nieogarniętym forumowiczom - mówimy NIE! :icon_evil: pzdr Mycior...przeczytaj jeszcze raz. :icon_mrgreen: Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamikazemario Opublikowano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2010 Dlaczego jest to dla Ciebie wątpliwe? U mnie się odpowietrza.Jeśli jest odpowietrznik to po to aby z niego skorzystać. No jeśli jest to tak, ale jeśli nie ma to sie nie odpowietrza. Proste wybitnie(jak drut :biggrin: ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patrykt7 Opublikowano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2010 No jeśli jest to tak, ale jeśli nie ma to sie nie odpowietrza. Proste wybitnie(jak drut :biggrin: ) I tu kolego jesteś w wielkim blędzie. Doczytaj na ten temat i to w trybie nagłym bo możesz sobie popsuć moto. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość josha Opublikowano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2010 Chyba po raz pierwszy zgadzam się z kolegą monterem. Jeżeli jest zawór odpowietrzający, to trzeba z niego skorzystać. Jeżeli nie ma, to odpowietrzać na wlewie. Zagrzać, poczekać, dolać i tak a piat, od nowa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kris2682 Opublikowano 22 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 Sorrki, to znowu ja. odpowietrznika nie znalazlem, jedznie co to taki korek w chlodnicz, nie da sie go odkrecic calkiem ale mozna uchzlic. Nie jestem dobry w te klocki, troche grzebalem przy autach ale widze, ze tu jest to bardziej skomplikowane. Wiec tak, zalalem zbiorniczek plynam, silniko dopalilem, pochodzil, wskaznik temperatury dzwignal sie do 100 stopni, zgasilem. Odworzylem ten korek przy chlodnicz, ale tam nie ma cisnienia. Odkrecilem dolny waz od chlodnicz, okazalo sie ze chlodnica jest pusta. Co to moze bycl??? Martwie sie troche bo przed wzmiana plynu mialem taki problem ze motor sie przegrzewal, nawet jadac wskaznik temp. wchodzil na czerwone pole i caly czas chodzil wentylator. Nie wiem moze to pompa wodna??? A gdzie jest umieszczony termostat w tej maszynie? Moze mi to ktos wytlumaczyc? Z gory dzieki za odpowiedzi i pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 Po przejechaniu jakiegoś odcinka drogi właśnie odpowietrzyłeś częściowo lub całkowicie układ.Teraz należy po prostu uzupełnić płyn. Kontrolnie możesz po następnej przejażdżce znowu sprawdzić poziom.Nie odkręcaj korka na gorąco.Poczekaj aż przestygnie, bo wypluje Ci to co wlałeś. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 Wątpliwe, żeby trzeba było odpowietrzać. Tak jak pisze kolega wyżej, niech sobie silnik popracuje i sprawdź ponownie poziom. Powstrzymaj się kolego z takimi odpowiedziami a wątpliwości rozwiązuj sam w zaciszu domowym nie dzieląc się nimi na forum. Masz oczywiście prawo pisania w tym temacie jeżeli znasz odpowiedź bez żadnych przypuszczeń czy wątpliwości. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kris2682 Opublikowano 23 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2010 Po przejechaniu jakiegoś odcinka drogi właśnie odpowietrzyłeś częściowo lub całkowicie układ.Teraz należy po prostu uzupełnić płyn. Kontrolnie możesz po następnej przejażdżce znowu sprawdzić poziom.Nie odkręcaj korka na gorąco.Poczekaj aż przestygnie, bo wypluje Ci to co wlałeś. Problem w tym, ze plynu ze zbiorniczka nie ubylo, jest nadal dobry stan, a chlodnica nadal pusta, odkrecilem dolny waz i nic nie leci, pusciutko. Co jest grane??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 23 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2010 Problem w tym, ze plynu ze zbiorniczka nie ubylo, jest nadal dobry stan, a chlodnica nadal pusta, odkrecilem dolny waz i nic nie leci, pusciutko. Co jest grane??? to, ze moze nie wiesz gdzie napelniamy uklad w motocyklu, a napelniamy go przez wlew w chlodnicy, zalej chlodnice do pelna i wszystko powinno byc OK... pozdr Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.