Skocz do zawartości

Odpowietrzanie ukladu chlodzenia???


kris2682
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Musisz czy nie musisz warto się upewnić, odpowietrznik powinien być gdzieś przy termostacie na 10 kluczyk wystarczy popuścić i czekać aż poleci płyn a jak nie znajdziesz odpowietrznika to zalej do pełna chłodnice i przejedź z 2 kilasy i wtedy zajżyj jak stan

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wątpliwe, żeby trzeba było odpowietrzać. Tak jak pisze kolega wyżej, niech sobie silnik popracuje i sprawdź ponownie poziom.

Dlaczego jest to dla Ciebie wątpliwe?

U mnie się odpowietrza.Jeśli jest odpowietrznik to po to aby z niego skorzystać.

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Każdy układ chłodzenia trzeba odpowietrzać. Czy to odpowietrznikiem czy korkiem wlewu nie ma znaczenia, cel ten sam.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

..., a kolega w poście nawet moto nie podał, więc powinien temat powędrować do śmieci. Co z tego ze w profilu ma moto wpisane, za pół roku moto zmieni , a post zostanie z błędna odpowiedzią.

Nieogarniętym forumowiczom - mówimy NIE! :icon_evil:

 

pzdr

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

..., a kolega w poście nawet moto nie podał, więc powinien temat powędrować do śmieci. Co z tego ze w profilu ma moto wpisane, za pół roku moto zmieni , a post zostanie z błędna odpowiedzią.

Nieogarniętym forumowiczom - mówimy NIE! :icon_evil:

 

pzdr

Mycior...przeczytaj jeszcze raz. :icon_mrgreen:

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba po raz pierwszy zgadzam się z kolegą monterem. Jeżeli jest zawór odpowietrzający, to trzeba z niego skorzystać. Jeżeli nie ma, to odpowietrzać na wlewie. Zagrzać, poczekać, dolać i tak a piat, od nowa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorrki, to znowu ja. odpowietrznika nie znalazlem, jedznie co to taki korek w chlodnicz, nie da sie go odkrecic calkiem ale mozna uchzlic. Nie jestem dobry w te klocki, troche grzebalem przy autach ale widze, ze tu jest to bardziej skomplikowane. Wiec tak, zalalem zbiorniczek plynam, silniko dopalilem, pochodzil, wskaznik temperatury dzwignal sie do 100 stopni, zgasilem. Odworzylem ten korek przy chlodnicz, ale tam nie ma cisnienia. Odkrecilem dolny waz od chlodnicz, okazalo sie ze chlodnica jest pusta. Co to moze bycl???

Martwie sie troche bo przed wzmiana plynu mialem taki problem ze motor sie przegrzewal, nawet jadac wskaznik temp. wchodzil na czerwone pole i caly czas chodzil wentylator. Nie wiem moze to pompa wodna???

A gdzie jest umieszczony termostat w tej maszynie? Moze mi to ktos wytlumaczyc? Z gory dzieki za odpowiedzi i pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po przejechaniu jakiegoś odcinka drogi właśnie odpowietrzyłeś częściowo lub całkowicie układ.Teraz należy po prostu uzupełnić płyn.

Kontrolnie możesz po następnej przejażdżce znowu sprawdzić poziom.Nie odkręcaj korka na gorąco.Poczekaj aż przestygnie, bo wypluje Ci to co wlałeś.

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wątpliwe, żeby trzeba było odpowietrzać. Tak jak pisze kolega wyżej, niech sobie silnik popracuje i sprawdź ponownie poziom.

 

Powstrzymaj się kolego z takimi odpowiedziami a wątpliwości rozwiązuj sam w zaciszu domowym nie dzieląc się nimi na forum. Masz oczywiście prawo pisania w tym temacie jeżeli znasz odpowiedź bez żadnych przypuszczeń czy wątpliwości.

 

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po przejechaniu jakiegoś odcinka drogi właśnie odpowietrzyłeś częściowo lub całkowicie układ.Teraz należy po prostu uzupełnić płyn.

Kontrolnie możesz po następnej przejażdżce znowu sprawdzić poziom.Nie odkręcaj korka na gorąco.Poczekaj aż przestygnie, bo wypluje Ci to co wlałeś.

Problem w tym, ze plynu ze zbiorniczka nie ubylo, jest nadal dobry stan, a chlodnica nadal pusta, odkrecilem dolny waz i nic nie leci, pusciutko. Co jest grane???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem w tym, ze plynu ze zbiorniczka nie ubylo, jest nadal dobry stan, a chlodnica nadal pusta, odkrecilem dolny waz i nic nie leci, pusciutko. Co jest grane???

to, ze moze nie wiesz gdzie napelniamy uklad w motocyklu, a napelniamy go przez wlew w chlodnicy, zalej chlodnice do pelna i wszystko powinno byc OK...

pozdr

Mechanika Motocyklowa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...