HunterM Opublikowano 18 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2010 http://bikepics.com/members/14kawa/07gsxr1000/ Podobno zło mieszka tylko w Kawasaki, a tu masz... :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tmi Opublikowano 18 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2010 Spoko, Yamahy też pękają. Np. FZ1. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HunterM Opublikowano 18 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2010 Próbuję obalic pewien mit, który szczególnie dotknął Kawasaki. Zasadniczo zło czai się wszędzie. Nie ma motocykli niezawodnych, niezniszczalnych, nie do za#ebania. Jednym słowem jak dbasz - tak masz, nie ma maszyn odpornych na twarde lądowanie na koło z 12 o`clock i tyle, co widac na powyższych zdjęciach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
remy Opublikowano 18 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2010 (edytowane) Przecież nawet była akcja serwisowa Suzuki dotycząca pękających ram. Chyba właśnie dotyczyło to litrów k6/k7. Nie pamiętam dokładnie już. P.S. Czy ta rama pękła sama z siebie? Na zdjęciach wygląda jakby pękła przy dzwonie konkretnym. Edytowane 18 Czerwca 2010 przez remy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mor Opublikowano 19 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2010 (edytowane) Jest tu na forum mój kolega Janek, co potrafi każdą ramę z gixxa rozczłonkować. Dopiero bandit 1200 go pokonał i mimo skatowania nie chce wyzionąć ducha... Swego czasu współorganizował i pojechał do Czarnobyla, to może niektórzy go kojarzą. Edytowane 19 Czerwca 2010 przez Mor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 19 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2010 (edytowane) Zło się czai wszędzie, a najbardziej w Kawasaki. :biggrin: Ziomek niedawno kupił zdrową, ładną ZX-6 `95 czy `96. Minął miesiąc, wypluła 2 panewki przy próbie bicie rekordu prędkości a przy wyjmowaniu silnika znalazło się pęknięcie ramy. :biggrin: Od dawna wiadomo że te nowsze Gixxery się łamią w pół. Sporo tego jest w sieci. Łamiące się ramy od dłuższego czasu kojarzą mi się z Gixxerami K-ileś. Dla mnie te nowe moto jakieś delikatne się wydają. Ostatnia generacja plastików jest do bani. Chude, lekkie i mocne. Wolę starszą generację typu SRAD lub najpóźniej K2. A co do samego Kawasaki to producent dał ciała w ZZR1400. Później wołał właścicieli tych sprzętów na serwis na poprawkę bo szpilki silnika były zbyt mocno skręcane co mogło powodować pęknięcie ramy w dolnej części. Do tego załączał odpowiednią, dość prostą lecz niezrozumiale napisaną instrukcję jak to poprawić. Robiłem to osobiście zeszłego roku gdy pracowałem w serwisie Kawy. PS. Potrzebuje ktoś części do ZX6? A może macie silnik na zbyciu? Edytowane 19 Czerwca 2010 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 19 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2010 Te pękające ramy w Gixach to znana historia. Dali za cienkie ścianki przy główce, przy twardym lądowaniu mogły pękać, podobno przy "normalnym" użytkowaniu można być spokojnym :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bibor80 Opublikowano 19 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2010 Kolejna historia i foty Gixxa k7 sa w tym watku: http://forum.fireblade.pl/topics38/czolowk...t4779.htm#43907 Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 19 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2010 Kolejna historia i foty Gixxa k7 sa w tym watku: http://forum.fireblade.pl/topics38/czolowk...t4779.htm#43907 Pzdr No ale tu juz konkret wypadek był. Rama miała prawo oberwać, choć niekoniecznie pękać. Z tego co widzę bo puściła na całej długości spawu, chyba. Tam jest jakiś spaw, co nie? Nie pamiętam już, ostatnio robiłem 600 K-ileś 2 lata temu. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bibor80 Opublikowano 19 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2010 No jest tam spaw. Duzo zalezy od tego jak moto wlasnie uderzy, a jak jest mocne walniecie to spawy musza w koncu puscic. Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 19 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2010 Patrzcie na ten spaw nie wygląda zbyt solidnie. Panowie niestety motocykle zaprojektowane są do jazdy na 2 kołach a nie na jednym. Nie oczekujcie że będą to bolidy przygotowane do wyścigu TT na Manie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MYCIOR Opublikowano 19 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2010 Kolejna historia i foty Gixxa k7 sa w tym watku: http://forum.fireblade.pl/topics38/czolowk...t4779.htm#43907 Pzdr Znam moto w miarę dobrze - forumowy ziom tym gixem śmigał, nówka sztuka K7 od poczatku w jego rękach, objechaliśmy conieco - alpy/włochy/chorwacje/słowenie/hiszpanie/maroko - i taki zonk pod samym domem. Dostał centralnie to rama poszła, choć ten eRłan wygląda ciut lepiej. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dav!doV Opublikowano 19 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2010 ladnie sie rozkraczyl :o Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bajaos Opublikowano 19 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2010 Chcecie lepszych osiągów to macie :). Ciągła walka o kilogramy daje o sobie znać. Jeżeli moto ma być szybkie to musi iść na dietę. Coś za coś. Zresztą przy kraksie może rama pękać bo to jednak inne obciążenia są niż przy normalnej jeździe. Główki są liczone na konkretne naprężenia i siły na nie działające. Natomiast przy gumowaniu to jednak nie powinny pękać w końcu jednak goście przy projektowaniu wiedzą ze to motocykl :) Starsze motocykle i samochody były obliczane na zapas, miały wytrzymać jak najdłużej. Teraz ciągła walka na rynku wymusza aby samochód się zepsuł :) bo jak będzie chodzić wiecznie to nikt nie kupi nowego. Cytuj Mają tam piwo tak zimne jak serca waszych dziewczyn..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.