Skocz do zawartości

romet ogar 205


meitras12
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich ! Mam problem z wyzej wymienionym rometem. Mianowicie ,gdy jade to przerywa tak jakby raz dostaje iskre raz nie. Gdy odkrecilem swiece to byla cala zakopcona ale przeczyscilem ja i sprawdzilem czy iskra jest i byla. Jednak gdy ja wkrecilem z powrotem i odpalilem rometa to gdy przygazowalem manetka na luzie to ,gdy gazowalem to czasami tak jakby nie gazowal. Sprobowalem sie przejechac i nadal bylo to samo jechal ale przerywal. Czy to moze byc spowodowane swieca?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba juz wiem czym sa spowodowane te wszystkie problemy. Mianowicie odkrecilem swiece i byla mokra wytarlem ja i z powrotem wkrecilem. Sprobowalem zapalic i zapalil, a gdy mu podpompowalem paliwa przez gaznik to juz nie. Swieca byla mokra najprawdopodobniej przez gaznik. I teraz pojawia sie pytanie jak go wyregulowac. Pozatym leje sie z gaznika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba juz wiem czym sa spowodowane te wszystkie problemy. Mianowicie odkrecilem swiece i byla mokra wytarlem ja i z powrotem wkrecilem. Sprobowalem zapalic i zapalil, a gdy mu podpompowalem paliwa przez gaznik to juz nie. Swieca byla mokra najprawdopodobniej przez gaznik. I teraz pojawia sie pytanie jak go wyregulowac. Pozatym leje sie z gaznika.

Iglica pływaka do obejrzenia i pewnie do wymiany pływak i pokrywka komory pływaka (wyrobiony stożek i gniazdo )

Jeżeli leje się z gaźnika to za duży poziom paliwa ,od tego trzeba zacząć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

uuu zjeździlem chyba z 10 podobnych do komarów sprzetow (motorynki, ogary, komary, wszystkie 2 biegowe wiec nie ma mowy o zadnym ogarze z silnikiem jawki, gardzilem wtedy jawkami, wolalem 2 biegowe sprzety rodziemej produkcji) pierwsze co musisz sprawdzic to czy pływak zamyka przelanie, nastepnie ustawic zapłon, wyregulowac platynki i odpowiednia świeca z odpowiednia przerwą, W etz 250 stosowałem punkt gmp do ustawiania zapłonu ( iskra musiała byc kilka mm przed gornym połozeniem tłoka), nie pamietam ile jest w ogarze, sprawdz w instrukcji. Jesli to nie pomoze sprawdz szczelnosc komory korbowej. Zajmowalem sie tym z 10 lat temu (miałem wtedy z 14 lat) i zawsze ustawialem na oko. Raz mialem prawie nowego ogara, obojetnie jak byl ustawiony zapłon zawsze chodzi dobrze... Jedna rada, tutaj pisanie raczej nie pomoze, tu trzeba prób i błedów do ustawienia takich silników a zwlaszcza jak byl składany z róznych części. W tamtych czasach zjadłem zęby na tych sprzetach ale w dzisiejszych czasach prawde mowiąc nie chciałbym miec z nimi do czynienia. Zycze wytrwałości z tymi wehikułami.

 

odkrec mu z 1 obrót od składu mieszanki, jak ci zalewa, lub iglice o jeden zabek do góry

Edytowane przez zwiecha
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Podnioslem dzis iglice o 1 stopien, juz go chyba nie zalewa ale jak odpali raz na jakis czas to chce sie przejechac i za chwile gasnie chociaz mu gazuje, a pozatym cos trzeszczy w silniku czy to mozliwe ze wylecial klin na wale i chodzi tylko przez chwile a potem gasnie.

Edytowane przez meitras12
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...