meitras12 Opublikowano 16 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2010 Witam wszystkich ! Mam problem z wyzej wymienionym rometem. Mianowicie ,gdy jade to przerywa tak jakby raz dostaje iskre raz nie. Gdy odkrecilem swiece to byla cala zakopcona ale przeczyscilem ja i sprawdzilem czy iskra jest i byla. Jednak gdy ja wkrecilem z powrotem i odpalilem rometa to gdy przygazowalem manetka na luzie to ,gdy gazowalem to czasami tak jakby nie gazowal. Sprobowalem sie przejechac i nadal bylo to samo jechal ale przerywal. Czy to moze byc spowodowane swieca? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szyszunia1514 Opublikowano 16 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2010 "Czy to moze byc spowodowane swieca?" Tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matys210 Opublikowano 16 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2010 Proponowałbym sprawdzić zapłon. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meitras12 Opublikowano 17 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2010 Chyba juz wiem czym sa spowodowane te wszystkie problemy. Mianowicie odkrecilem swiece i byla mokra wytarlem ja i z powrotem wkrecilem. Sprobowalem zapalic i zapalil, a gdy mu podpompowalem paliwa przez gaznik to juz nie. Swieca byla mokra najprawdopodobniej przez gaznik. I teraz pojawia sie pytanie jak go wyregulowac. Pozatym leje sie z gaznika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jb140 Opublikowano 17 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2010 Chyba juz wiem czym sa spowodowane te wszystkie problemy. Mianowicie odkrecilem swiece i byla mokra wytarlem ja i z powrotem wkrecilem. Sprobowalem zapalic i zapalil, a gdy mu podpompowalem paliwa przez gaznik to juz nie. Swieca byla mokra najprawdopodobniej przez gaznik. I teraz pojawia sie pytanie jak go wyregulowac. Pozatym leje sie z gaznika. Iglica pływaka do obejrzenia i pewnie do wymiany pływak i pokrywka komory pływaka (wyrobiony stożek i gniazdo ) Jeżeli leje się z gaźnika to za duży poziom paliwa ,od tego trzeba zacząć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meitras12 Opublikowano 18 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2010 Bo wlasnie sprawdzalem ostatnio kranik i byl za slabo dokrecony i gdy nawet byl zakrecony(zamkniety) to paliwo sie z niego lalo i pewnie dlatego bylo za duzo paliwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek12 Opublikowano 18 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2010 ciągle go zalewało i pewnie przez to przerywał, sprawdź jeszcze platynki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meitras12 Opublikowano 19 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2010 Teraz mi nawet odpala jak mu paliwa nie pompuje, ale jest slaby. Z jakiej przyczyny?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zwiecha Opublikowano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 (edytowane) uuu zjeździlem chyba z 10 podobnych do komarów sprzetow (motorynki, ogary, komary, wszystkie 2 biegowe wiec nie ma mowy o zadnym ogarze z silnikiem jawki, gardzilem wtedy jawkami, wolalem 2 biegowe sprzety rodziemej produkcji) pierwsze co musisz sprawdzic to czy pływak zamyka przelanie, nastepnie ustawic zapłon, wyregulowac platynki i odpowiednia świeca z odpowiednia przerwą, W etz 250 stosowałem punkt gmp do ustawiania zapłonu ( iskra musiała byc kilka mm przed gornym połozeniem tłoka), nie pamietam ile jest w ogarze, sprawdz w instrukcji. Jesli to nie pomoze sprawdz szczelnosc komory korbowej. Zajmowalem sie tym z 10 lat temu (miałem wtedy z 14 lat) i zawsze ustawialem na oko. Raz mialem prawie nowego ogara, obojetnie jak byl ustawiony zapłon zawsze chodzi dobrze... Jedna rada, tutaj pisanie raczej nie pomoze, tu trzeba prób i błedów do ustawienia takich silników a zwlaszcza jak byl składany z róznych części. W tamtych czasach zjadłem zęby na tych sprzetach ale w dzisiejszych czasach prawde mowiąc nie chciałbym miec z nimi do czynienia. Zycze wytrwałości z tymi wehikułami. odkrec mu z 1 obrót od składu mieszanki, jak ci zalewa, lub iglice o jeden zabek do góry Edytowane 22 Czerwca 2010 przez zwiecha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meitras12 Opublikowano 23 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2010 (edytowane) Witam. Podnioslem dzis iglice o 1 stopien, juz go chyba nie zalewa ale jak odpali raz na jakis czas to chce sie przejechac i za chwile gasnie chociaz mu gazuje, a pozatym cos trzeszczy w silniku czy to mozliwe ze wylecial klin na wale i chodzi tylko przez chwile a potem gasnie. Edytowane 23 Czerwca 2010 przez meitras12 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.