Opals Opublikowano 21 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2004 Bo moja Mz Etz 250 przyspieszenie i wszystko ma eleganckie a wyciąga mi tak ok 120 km/h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rysiek24 Opublikowano 21 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2004 lecialem 130 ale ponoc mozna zamknac licznik (140) to ze ci wyciaga 120 to moze wina zebatki napedzajacej lancuch kup wieksza toi bedziesz szybciej latal ale przyspieszenie sie pogorszy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domieniek Opublikowano 21 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2004 125km/h, jak by prosta byl dluzsza to moze 130 by poszla, jezdze tak do 115km/h wiecej za bardzo nie mam mozliwosci pojechac bo drogi krete w tych bieszczadach sa :-) a poza tym obawiam sie ze jakies zwierzatko mi wyskoczy ( juz mialem kilka takich przypadkow) Cytuj Motorynka - Komar 50 - Jawa TS 350 x2 - Mz Etz 251e - Kawasaki zx6r 636 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korba Opublikowano 21 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2004 W zamierzchłych czasach, w 91-czy 92im roku, gdy byłem posiadaczem najładniejszej i najlepszej na całym osiedlu MZ ETZ250 z 90ego roku, z pełną owiewką zwaną delfinem czy jakos tak, maszyna bujała się (według wskazan jej licznika) do około 145 km/h. Bez żadnych tuningów, zreszta wtedy było to pojęcie nieznane. Ale smierć w oczy zaglądała przy tej prędkości, bo miałem wrażenie, że zaraz oderwie się od ziemi. Cytuj Gryf MC Poland Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korba Opublikowano 21 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2004 Wskazówka wyłaziła poza skale. Dlatego napisałem, że około 145. Cytuj Gryf MC Poland Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jack_a Opublikowano 21 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2004 Czytałem gdzieś, że błąd licznika może sięgać kilkunastu procent przy prędkości powyżej 100km/h i jest to normalne. Więc mierzenie prędkości na naszych ETZ staje pod znakiem zapytania. Może warto zamiast na wskazówkę od prędkości, patrzeć na obrotomierz? Tylko czy wszystkie opony mają identyczną średnicę? No i ilość zębów w zębatce zdawczej jest ważna. Moja ETZ251 czeka na solidny remont, wszystko w niej dzwoni i w ogóle pochodzi od jakiegoś prymitywa, co to ją maczugą, no może młotkiem traktował :) i nie spodziewałem się po niej rewelacji, a licznik zamyka i to bez większych problemów. Stąd moje wątpliwości. Ja się Was pytam, w jaki sposób najłatwiej zmierzyć faktyczną V max? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YAGO Opublikowano 21 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2004 mi tez wskazowka wyszla poza skale ale ja mam przerube... wskazowka byla tak prawie pionowo w dul a silnik mial 6700 ale wszystko przeklamuje co do orywania sie od ziemi to mialem wrazenie ze juz lece potem stwierdzilem ze jestem po**bany i moglem sie zabic :) dlatego wstawiam 17z do przodu-ciekawe czy bedzie na kolo stawiac :twisted: Cytuj Usługi IT - www.tricori.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Budzik-WGR Opublikowano 21 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2004 Moja 150 tak gdzies 110 no góra 115 leci :mrgreen: Ale za rok remont i moze bedzie 130 na szafie Mam na co liczyc czy nie??? Etka 251 (mojego kumpla) po remoncie (prawie wszystko w silniku nowe) i chlopak obrotomierz zamyka na kazdym biegu Cytuj BYŁO:-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.JEST:-Honda VFR 750 rc36 I 90r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Franki Opublikowano 21 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2004 Mi sie udało 250 wyciągnąć 135 ale jeszcze troche mogła.Moze nastempnym razem pojde na maxa tylko pierw testament spisze :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rysiek24 Opublikowano 21 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2004 jack_a i moja ecia pochodzi od prymitywa tak jak go opisales i niesety ciagle sie psuje najczesciej tryby biegow wymienilem juz 1,2,4 (komplet po 2 tryby na bieg )to znowy pali swiece wymienilem tetraz cwke i kabel do swiecy kola jak to na wsi buraki katali po polach i sa kola krzywe ale do 100 da rade katac powyzej strasznie zuca tylkiem (tylnia fela do solidnego centrowania) silnik rozbierali za pomoca srubokretu i dodatkowo pogubili podklaki dystansowe (aby tylko) krzywy wirnik alternatora , pomieszana elektryka :) :) niestety kupilem bo rok przed kupnem buchneli mi etke w super stanie o rok mlodsza od obecnej :) :) zanim ja uruchomilem trwalo to pare dni ale coz nie zapinalem tamtej etki to ktos sobie ja pozyczyl na stale obecna 251 zapinam na kazdym kroku :D pozdrawiam i sorki ze nie w temacie ale jestem po piwie(ach) :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaBaN Opublikowano 21 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2004 Mi sie udało 250 wyciągnąć 135 ale jeszcze troche mogła.Moze nastempnym razem pojde na maxa tylko pierw testament spisze :) HeHeHe...dobry pomysł...Ja swoją 251 przed remontem leciałem coś pod ale jeszcze troche gazu zostało myśle że spokojnie by zapieła budzik....ale 140 na 251 to lekka przesada... P.S. Remont skończony narazie docieram sprzęcika jak tylko skończe to sprawdze ile pójdzie to cacko:P Pozdrawiam Hubert Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 21 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2004 Czolem! Ja dzisiaj kulnalem swoja jakies 130 km/h.Tylko potem cos zaczelo mi sie dziac i balem sie probowac wiecej. Slyszalem, ze w Etce potrafi momentalnie chwycic tlok, wiec jak mi raz przy 110 nagle zaczela hamowac silnikiem, jakby iskry, paliwa, lub powietrza nie miala (takie wahniecie na sekunde - ale mocno sie to czuje) to juz sie uspokoilem i jechalem "tylko" pod 110 km/h.Moze kiedys sprobuje wiecej, ale na ten cel kupie sobie cos lepszego od miksolu i zrobie ciut bogatsza w olej mieszanke :).Ale i tak etka najlepiej sie czuje przy 90-100 kmh :). 110 jeszcze obleci. Ale wieksza predkosc, to juz sie jedzie z ciepla kupa w majtach. To juz jest za duzo na ten motor moim zdaniem :).Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rysiek24 Opublikowano 21 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2004 zbyhu mixol jest dobrym olejem a dawanie go ponad norme nic nie da nawet pogorszy ja swoja etka pare lat temu (ta 1 etka co mi ja buchneli) lacialem 130 przez ok 50 kilometrow i nic sie nie dzialo nawet trzymala sie drogi w miare oki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TWISTER Opublikowano 21 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2004 A ja bez problemu zamykam licznik :D Cytuj https://www.szkolaexpert.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SizeeR Opublikowano 21 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2004 Moj licznik w mz'cie pokazuje grubo za malo. Zalozylem ostatnio licznik od roweru, bardzo dokladnie wyskalowany. Vmax'a nie sprawdzalem bo sprzet na dotarciu, ale juz wkrotce :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.